hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ideal saddle
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ideal saddle
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2006 :  00:32:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anne: Tror du har ganske så rett når det gjelder at hesten min ikke er så ulik din,har vært inne på siden din og tittet på han. Må legge til at han var fin!
Skjønner hva du mener med at salene er brede,kan tenke meg hvordan de ligger på hesten. Jeg har ridd en del barbak på hesten min,og det er neimen ikke lett å få sjenkler i ok leie når han er så liten og brei. Siden han har så stor mage og er smal foran,må jeg også anstrenge meg en del for å få sjenkler langt nok bak med sal og.

Har sendt mail til Linda Andersson hos Stall Vrå,virker som om hun har god greie på de forskjellige merkene. Jeg har nok mest lyst på en FreeForm,men det viktigste er jo at det fungerer på ryggen til hesten.
Trekker Dressage kunne kanskje vært noe å ri dressur med? Men den ser jo også ut til å være bred i setet..
Salene fra Flexion ser også gode ut,men de blir vel litt vanskeligere å få tak i,og litt dyrere enn jeg hadde tenkt.
Gå til toppen av siden

Lillit

Skrevet - 20/02/2006 :  10:54:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEI !

Har prøvd Windsor elite kombinert ,den var veldig svai.
Kanskje noe og prøve
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  18:44:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tar opp igjen denne tråden for å oppdatere på hva som skjer i forhold til salstyret mitt.
Det blir en bomløs,og det blir en Barefoot Cheyenne med Haf pad. Synes den har blitt ganske så fin med den nye bakvisselen.

Krysser fingrene for at dette går...

Tusen takk for alle gode råd! Godt at det alltid finnes kloke hoder som er villige til å hjelpe.
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  21:54:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har salen kommet,og jeg har såvidt prøvd rumpa mi oppi den. Det virker lovende,bortsett fra at vi må ha et bredere jern i framvisselen. Har tatt ut det som satt der,og stappet inn stoff.
Har den nye typen som er mer oppbygd bak,og jeg synes den var god å sitte i. Får en helt annen kontakt med hesten,gleder meg til å få prøvd den på tur!

Takk,Formosissima!

Redigert av - Kine og Tassen den 04/04/2006 21:57:01 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.