hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - OL
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 OL
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Lucinda:

Norway

Skrevet - 18/02/2006 :  20:29:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Synest ikkje vi har grunn til å være skuffet over Bjørndalen. Han gjekk jo eit enormt godt renn. 3 bom er jo litt, men han skaut raskt. Da blir det gjerne fleire bom. Og att han ikkje hadde meir igjen på slutten synest ikkje eg var så rart sånn som han starta løpet.

Ja det var ein skuffelse att det norske langrennslaget endte på 5 .plass. Men eg trur dei disponerte feil. Dei burde kanskje byttet om løperne på 1 og 4 etappe. Utfallet hadde kanskje blitt anerledes da?? Bjørgen har vore sjuk, det har Bjørndalen også. Er ikkje rart dei begge og spesielt Bjørgen mangler det siste lille ekstra.

Synest det var bra innsats av hoppgutta, litt miss av Romøren og Ljøkelsøy i 2 omgang, men vi kan ikkje være så vanvittig missfornøyd. 3 medaljer av 6 mulige i hoppbakken.

Redigert av - Lucinda: den 18/02/2006 20:37:33 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/02/2006 :  20:44:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, hopperne er jeg tilfreds med =-)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 18/02/2006 :  21:30:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Curling <3 :D:D

Men huff, kjæresten sikler etter Marianne Rørvik, og det verste av alt er jo at hun er pen.. Naturlig pen..

-Marte Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 18/02/2006 :  21:36:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, Børndalen går enormt i sporet, som vanlig. Men han er normalt bedre enn dette. Han går alltid hardt ut fra start, og skal holde til mål, selv med så mange strafferunder. Han har vunnet fra et dårlig utgangspunkt med dobbelt så mange strafferunder.

Marit burde dratt hjem. Hun har fått seg en psykisk knekk, og trenger å komme på topp igjen. Dra hjem å pleie seg selv litt, henge med venner og kjæreste, og komme sterkere tilbake etter OL. Hun er ung, det kommer flere OL.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/02/2006 :  21:47:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hun er ung, det kommer flere OL.

Opprinnelig postet av kristy

Nettopp. Hun kan holde på i maange år til, se bare på Hilde GP.

LivogZara

Norway

Skrevet - 18/02/2006 :  22:19:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
så på åpningssermonien...men ellers har jeg vel sett 2 sekunder av det...det er ikke helt å sitte foran tven, spesielt ikke for å se på sport...
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 19/02/2006 :  13:36:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg holder med Sverige dette OL, jeg..

Opprinnelig postet av lino

Hehe.. Ja.. De har faktisk vært på hugget i år.. Synes det er fortjent jeg..

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/02/2006 :  11:41:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg holder med Sverige dette OL, jeg..

Opprinnelig postet av lino

Hehe.. Ja.. De har faktisk vært på hugget i år.. Synes det er fortjent jeg..

Opprinnelig postet av Madam Fame

Vi får se det positive (negative?) i det... De svenske langrennsløperne har NORSKE trenere...

siljeho

Norway

Skrevet - 20/02/2006 :  13:04:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stakkars langrennsgutta i staffett. det var jo et nederlag så det holdt. Hadde seff ikke forventet noe mer. Bjørndalen tilbød seg å gå en etappe for norge, men Christer Sjøgren takket nei til det tilbudet. Greit nok at det blir galt, men hvorfor ikke ta imot hjelp? jeg mener han er jo helt rå i sporet, bedre enn hva aukland har vist hittil og tore ikke minst. Jeg er ufattelig skuffet over langrenn og skiskytinga. Bortsett fra G.P som tok medalje. Var kjempe for ho. Og kjetil andre som tok gull, det var helt RÅTT! Men vi skuffer i langrenn og skiskyting. Der har vi alltid vært sterke før. men men:P Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/02/2006 :  14:21:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Stakkars langrennsgutta i staffett. det var jo et nederlag så det holdt. Hadde seff ikke forventet noe mer. Bjørndalen tilbød seg å gå en etappe for norge, men Christer Sjøgren takket nei til det tilbudet. Greit nok at det blir galt, men hvorfor ikke ta imot hjelp? jeg mener han er jo helt rå i sporet, bedre enn hva aukland har vist hittil og tore ikke minst. Jeg er ufattelig skuffet over langrenn og skiskytinga. Bortsett fra G.P som tok medalje. Var kjempe for ho. Og kjetil andre som tok gull, det var helt RÅTT! Men vi skuffer i langrenn og skiskyting. Der har vi alltid vært sterke før. men men:P

Opprinnelig postet av siljeho

Krister Sørgård du mener?

Langrennet har gått drit mye fordi de tok ut feil lag. Hvorfor fikk ikke Northug gå f.eks.?

siljeho

Norway

Skrevet - 20/02/2006 :  15:32:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe mente det:P ble litt kluss der gitt:) *flau* hehe
Ja jeg veit, han krister får sikkert fyken etter dette. Håper det. Ser jo at det ikke har funka i det hele tatt
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/02/2006 :  16:15:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Heia Sverige...

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 20/02/2006 :  17:37:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
OL=ok, men fotball & håndball VM er mye bedere
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 20/02/2006 :  20:18:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heia hoppgutta. Litt skuffende med tredjeplass, og det elendige hoppet til Ingebritsen i 2. omgang (Så ikke første, så der kan jeg ikke bedømme noen...), men 3. plass, bakkerekord til Ljøkelsøy og en plass i historieboken til Bystøl som den første som har tatt medalje i alle 3 hopp-disipliner i OL så synes jeg egentlig det har vært en god dag. Spesielt med tanke på at i forrige OL kom vi ikke over kulen engang.

Og for ikke å snakke om Curling damene, som knuste Danmark med 8-1.

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 21/02/2006 :  12:55:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fire bom på andresen i staffett. Da gikk jeg. Dette gidder jeg ikke se på engang. det er så ufattelig dårlig. Viste han var elendig på skyting, men ikke så elendig.
*skuffa*
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.75 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.