hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - OL
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 OL
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  21:04:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja da er vinterlekene i gang ja! noen som har sett åpningsgreia syntes de på starten så ut som umpa-lumpaer. hehe!

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  21:07:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fikk ikke med meg det første, men har fått med meg der utøverne kom inn :-)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  21:17:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
orker ikke henge meg på ol greiene. Så jeg nekter å se på det
Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/02/2006 :  22:36:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bohh.. det blir så heftig at. *ironi*

Hater ski å trange kondomdrakter som farer over den vite overflaten, eller "hopper" ut å føler seg så flink.

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  22:58:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg så den siste delen, og satt å grøsset hele veien. Så også hevingen av OL-ringene (pause i Idol), og det var fantastisk. Skihopperen var også kjempemorro å se, helt utrolig koreografert. Italienerne er veldig lidenskapelige, og det skinte igjennom hele tiden med masse rødt og bankende hjerte og hele pakken. Tenningen av ilden var veldig original, noe som var kjempegøy, og fredsduen gav meg frysninger.

En trenger ikke like idrett for å like OL-åpningen! Åpningene er alltid mer representative for landet OL blir holdt i enn for selve idrettene. Jeg koser meg med vinteridrett, særlig skiskyting og hopp er gøy, men føler ikke åpningen har noe med det å gjøre. Synes det er synd at så mange ikke gidder å se på åpningen, som er et skikkelig show, bare fordi de ikke liker å se på idrett.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  23:09:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Hadde egentlig store planer om å sette meg godt til rette å se hele åpninga.. Men så ble det så kjedelig når landene masjerte inn ,at jeg havnet foran dataen... Og her sitter jeg enda.. Hehe.

Men skal da følge litt med i OL :) Synes jo f.eks curling er en utrolig facinerende sport.. ikke spør meg hvorfor! ;P

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  00:46:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg så på det siste av åpninssermonien, de menneskeskapte figurene var utrolig fint laget som skihopperen,hjertet og fredsduen...
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  10:10:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg fikk bare med meg halve greia igår, men jeg gleder meg til idrettene begynner :-) Gleder meg spess til langrennet, skiskytinga og skøytene jeg ;)

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  10:57:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Fikk ikke sett åpningen, men jeg skal prøve å få med meg noe kunstløp, kulekjøring og muligens curling (ja, jeg synes det er spennende ;-). Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  12:14:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg takler ikke OL, det er det værste jeg ser på, noe så kjedelig!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  15:31:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg takler ikke OL, det er det værste jeg ser på, noe så kjedelig!

Opprinnelig postet av missy_

Åh, jeg synes det er knallgøy jeg :-)

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  19:48:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
OL er kjempegøy
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  19:50:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ikke verst med 2 sølv (Bjørndalen og Traa) og 2 bronse (Hanevold og Moan) første dagen da :-)

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  20:40:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk ikke med meg OL-åpningen, synes egentlig det er litt kjedelig å se på. Men synes det er morro å se på langrenn, skiskyting, utfor og sånn da. Hopp er nok ikke det mest spennende og følge med på.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  21:04:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Skiskyting er det eg synest er aller kjekkast å sjå på. Men også langrenn og hopp er blant det eg prioriterer å få sett på.

Såg deler av åpningsseremonien. Veldig flott.

Gå til toppen av siden

Jollypopp

Skrevet - 11/02/2006 :  21:40:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJollypopp  Svar med kopi av melding
Skiskyting, langrenn og utfor er det morsomste å se på, men jeg følger aktivt med i de fleste OL grenene! Jeg synes OL er kjempemorsomt, selv om jeg bare sitter hjemme i TV sofaen.

Så deler av åpningsseremonien, orket ikke se alle landene...

Ett menneske uten ironi er et menneske uten sjel. Et menneske uten sjel er et tomt menneske. Kan et tomt menneske kalles et menneske? Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.