hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Verdens beste bilder kåret
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Verdens beste bilder kåret
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  17:34:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kom over dette bildet blandt verdens beste bilder. Uff, hva som skjer det neste halve sekundet veit jeg ikke om jeg vil tenke på. Fascinerende å se hestens bakbein også. Ser ikke særlig godt ut.

Men sånn bildemessig, snakk om å ta bilde i øyeblikket.

Lita<3

» VIP

Skrevet - 10/02/2006 :  17:40:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det så ikke spessielt behagelig ut nei... huff huff! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  18:14:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Wow - det bildet der var utrolig bra (rent bildemessig). Men hest i spagaten så ikke så godt ut ;-) Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  18:14:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Bildemessig er det kjempefint, som hestemenneske kan jeg ikke si det samme om verken bildet eller "sporten" tyrefekting, eller hva det nå heter.

Forøvirg liker jeg mye bedre slike bilder. Enda bedre er det når man opplever slike steder selv.

Edit: Var naturbildene jeg først og fremst tenkte på, ikke katte- og bygningsbildene.

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 10/02/2006 18:17:03 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/02/2006 :  18:18:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes bilde var pent, men stillingen til hesten var ikke pen. Fotografen satte der i riktig øyeblikk ja.
Det jeg lurer mest på er hva som skjedde 1 sek. etter dette bildet, altså hva som skjedde med hesten og oksen. Oksen kjørte sikkert hode sitt inn i hestens mage.

Tittet på resten av bildene. Mye bra.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  19:29:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det bildet var virkelig tatt i rett øyeblikk, men jeg lurer på hva som skjedde etterpå jeg...

De andre bildene var også fine.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  21:00:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, synes bare bildet er grotesk jeg. har vansker for og "nyte" det bildemessige når oksen er full av blodet og hesten ikke ser ut til å ha det alt for komfertabelt menmen

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 10/02/2006 :  22:16:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Et utrolig bra bilde. (Utifra fotografens evne til å catche riktig øyeblikk.)

For jeg hater forøvrig tyrefektning.

Redigert av - xxxx den 10/02/2006 22:17:29 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/02/2006 :  19:24:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Det var en veldig fint bilde, men er vel mer som Ullsokken: syns landskapsbilder er mye penere.

Men situasjonen så ikke noe særlig ut.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/02/2006 :  23:05:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes bilde var pent, men stillingen til hesten var ikke pen. Fotografen satte der i riktig øyeblikk ja.
Det jeg lurer mest på er hva som skjedde 1 sek. etter dette bildet, altså hva som skjedde med hesten og oksen. Oksen kjørte sikkert hode sitt inn i hestens mage.

Tittet på resten av bildene. Mye bra.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

sikkert noe lignende dette!!!!! Say no more..
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 13/02/2006 :  00:47:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
grrr. tyrefekting er noe dritt!!!

Pine dyr bare for gøy. Hørte på radioen en gang at en fortalte om tyrefekting. Han ble spurt om hva som skjedde med oksene etter kampen. -Jo Desverre blir noen slaktet, men noen få år leve videre og gå "i ringen" igjen.

Hallo! Det er ikke desverre om den som slaktes, desverre er at noen okser må gjennom det samme igjen...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 13/02/2006 :  00:48:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bildemessig er det kjempefint, som hestemenneske kan jeg ikke si det samme om verken bildet eller "sporten" tyrefekting, eller hva det nå heter.

Forøvirg liker jeg mye bedre slike bilder. Enda bedre er det når man opplever slike steder selv.

Edit: Var naturbildene jeg først og fremst tenkte på, ikke katte- og bygningsbildene.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Likte spesielt "waterfall" bildene. Natur er flott!!

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 13/02/2006 :  00:50:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hjelp! Kan ikke bare være nød som har rammet denne jenta! Vart nesten skræmt jo!
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/10/457443.html?i=3

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  00:58:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Flotte.. eeh..BRA bilder! For mange av motivene var triste.

Likte spesielt bildet som carambee linket til, det av hun jenta. Bare se på øynene hennes..
Ett bilde forteller mer en 1000 ord..

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  08:04:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
For et bilde du linket til carambee, det syns jeg var bra. Et slikt bilde du kan sitte å kikke på og fundere.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  09:38:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg liker ikke bildet Carambee linket til, rett og slett fordi det ikke er originalt. Etter min mening skulle det aldri ha vunnet en konkurranse, fordi det er en alt for slående likhet med dette bildet som "alle" har sett (det nevnte bildet er så kjent at til og med min kjære hadde sett det og visste historien bak det, og det i seg selv er ganske så imponerende). Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.