hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Verdens beste bilder kåret
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Verdens beste bilder kåret
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

carambee

Skrevet - 13/02/2006 :  10:11:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Jo,likt det bildet ja. Tenkte også på det Formosissima.
Mente ikke at bildet var utrolig bra, bare at jeg "vart skræmt ".

Sånn sett er jo øyeblikksbilder fra sport ofte veldig facinerende, kan få mange spesielle bilder. Sånn som tyrefektebildet.... Men..Kan han fotografen fly?

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  14:18:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jepp, mente ikke noe vondt til deg carambee ;-) Bildet èr jo bra rent fotografisk sett, men hadde jeg vært dommer hadde ikke det bildet der fått blitt vurdert en gang. Fordi jeg synes det nærmer seg plagiat, selv om det sikkert er et øyeblikksbilde. Får vi håpe. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  15:00:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
akkurat det bildet tenkte jeg og på da jeg så det.. litt samme settingen. utrolig flott jente. hva er historien bak det??? jeg kjenner det bare som "national geographics" en av mange gode bilder. Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 13/02/2006 :  15:33:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ble kvalm da jeg så det bilde med oksen og hesten. Selvfølgelig et bra bilde rent bildemessig, men å se oksen blø og hesten pines gjør at jeg samtididig ikke liker bilde i det hele tatt. Og hva som skjer sekundet etter vil jeg helst ikke vite. Uff, tyrefekting/rodeo er noe av det verste som finnes i tillegg til dyremishandling!
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  17:14:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det jeg lurer mest på er hva som skjedde 1 sek. etter dette bildet, altså hva som skjedde med hesten og oksen. Oksen kjørte sikkert hode sitt inn i hestens mage.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

sikkert dette!!! say no more.

Opprinnelig postet av Lopke

Det bildet der likte ikke jeg nei..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  18:47:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
akkurat det bildet tenkte jeg og på da jeg så det.. litt samme settingen. utrolig flott jente. hva er historien bak det??? jeg kjenner det bare som "national geographics" en av mange gode bilder.

Opprinnelig postet av Lopke

Søk på "Afghan girl" på Google, så finner du historien. De fant henne for et år siden eller noe slikt. :-)
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  20:49:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri sett dette bilde før i dag...og kommer ikke til å få sove særlig godt i natt...
Det blikket der gikk rett igjennom meg,og etterlot mange følelser...
Stakkars jente.

Takker for meg. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 13/02/2006 :  22:56:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jepp, mente ikke noe vondt til deg carambee ;-) Bildet èr jo bra rent fotografisk sett, men hadde jeg vært dommer hadde ikke det bildet der fått blitt vurdert en gang. Fordi jeg synes det nærmer seg plagiat, selv om det sikkert er et øyeblikksbilde. Får vi håpe.

Opprinnelig postet av Formosissima

hehe, neida Trodde ikke d da
Ville bare presisere. Det er nok et øyeblikksbilde. Og sterkt blikk var det, så sånn sett bra.
Vi er heldige som bor i "rolige" Norge egentlig, selv om noen her har det fælt også.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2006 :  16:14:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Syns det bildet der var ekkelt jeg..! Sånn som noen har sagt tidligere: Oksen er full av blod, hesten sine bein kan umulig vær helt gode etter det fallet der og oksens horn var litt vell nær både hest og rytter :S
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  16:34:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Syntes ikke dette bildet med oksen og hesten var bra i det hele tatt jeg! Ikke på noen måte!!!
Jeg er så imot tyrefekting og rodeo som det går an å bli! Skjønner ikke vitsen med det?! Skader og dreper hester og okser for UNDERHOLDNINGEN sin skyld!
Klyp meg i armen!

Naturbildene som ble linket til her, var kjempefine!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.