hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem er du i stallen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hvem er du i stallen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  15:07:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Er nok an slags blandingsrase jeg også, litt enstøing, litt regelrytter, litt problemløser og litt av den aktive
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  16:00:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg er nok en aktiv einstøing;) Jeg liker at folk følger stallreglene, og forer til riktige tider. Ellers får de gjøre akkurat slik som de selv vil:) Jeg prøver også å få til et sosialt miljø i stallen, slik at man kan ri sammen, dele erfaring, og lære noe nytt. Selv om det bare er 3 hester i stallen her, går det fint an å lage et sosialt miljø, bare alle er der samtidig;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Martine:o)

Skrevet - 13/02/2006 :  16:19:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Einstøing her også;) to personer i stallen som ofte er der til forskjellig tid = være der alene med hesten. Syns dette fungere best, hater at folk legger seg opp i ting. Rir også gjerne på tur alene for da har jeg en plan som jeg kan følge eller bryte uten at noen bryr seg (utenom hesten da;))
Har foreldre som maser om mer sosialt liv men trives med den trofaste hesten i stedet for baksnakkende venninner;)
Gå til toppen av siden

kjerstikur

Skrevet - 14/02/2006 :  15:17:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lett blanding her....Kommer an på hvem jeg er i stallen med og humøret den dagen. Er glad i skravlings, men har stort sett ikke tid nok til det. Så blir nok litt einstøing med element av problemløser (liker at folk kommer overens, om de ikke gjør det går det alltid utover de andre i stallen) og den aktive.... Akkurat nå er jeg gravid og er ikke stallen i det hele tatt....:-(
Hæ? Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2006 :  12:37:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Jeg tror vell jeg kanskje er en lit blanding mellom den "aktive" og "problemløseren" :) Sitter i klubben styre som ungdomskontakt, så skulle vell bare mangle :P
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/02/2006 :  19:28:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Tror jeg i grunn heller mest mot einstøingen ;) Liker å holde meg for meg selv med Aromayo!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2006 :  22:04:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva blir man når man bor ute i havgapet på ei øy alene med 3 hester? Hørtes veldig framatisk ut men slik er det... Jeg er definitivt enstøingen OG sint dame. Hersker hemningsløst over min lille datter på 8 år som måker, børster og forer så svetten spruter.... I min lille stall er det en rekkefølge og tid og sted for alt (-: Det VET også hestene og ALDRI noe tull! De stiller i rekkefølge ved gjerdet, trenger ikke bruke grime og tau og marsjer taktfast med samme fot inn i stallen rett på SIN boks...som regel(kremt)
He he he... artig tema, jeg vil være med i klubben! (forutsatt at den festen blir utført på MIN måte, med bare meg tilstede)

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  08:35:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Harneshaug,du kvalifiserer som medlem.
Fjerner du detaljer som havgap og datter kunne det vært stallen min...

Skal vi si fest...Lørdag om en uke?
Kl 8?
Fritt antrekk.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  15:33:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den er grei Håper du får det hyggelig så får vi oppdatere hverandre om hvordan det gikk
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  19:55:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kl 8?
Fritt antrekk.

Opprinnelig postet av Kurre

nei, da "kan jeg ikke"

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  20:13:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Hmm, er nok ingen enstøing, selv om jeg av og til synes det er utrolig deilig å være alene i stallen, men stort sett så er det andre der, heldigvis er det utrolig koselige folk i stallen vår så jeg blir ofte stående å skravle om alt mulig(derfor bruker jeg omtrent alltid minst 5 timer i stallen), men baksnakking og dritslenging driver jeg ikke med. Liker å ri på tur sammen med andre, så vi pleier å avtale å komme i stallen på samme tid så vi kan dra ut sammen.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  21:35:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
er vel en enstøing må jeg vel innrømme..
trives best alene, men kan alltd slå av en prat med andre..
så jeg er nok en enstøing sånn innerst inne...

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  21:59:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
På stallen er jeg den som snakker mest, vil jeg påstå. På tur er jeg den mest skeptiske og den som alltid er mest nervøs for hesten
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  23:10:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kl 8?
Fritt antrekk.

nei, da "kan jeg ikke"

Opprinnelig postet av lucky june

Ikke vær asosial og vanskelig da.
Dette blir årets happening,as!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  23:24:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kl 8?
Fritt antrekk.

nei, da "kan jeg ikke"

Opprinnelig postet av lucky june

Ikke vær asosial og vanskelig da.
Dette blir årets happening,as!

Jeg prøvde å beherske meg:P men jeg klarer ikke! Det heter ikke ASOSIAL, men USOSIAL! Når man er asosial, fungerer man rett og slett ikke med andre personer. Er man usosial, sitter man f.eks heller hjemme på dataen hele dagen isteden for å gå ut på en fancy resturante med gamle kjente:P hehe.. klarer aldri dy meg, ingen som vet forskjell!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.