hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Alkohol ..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Alkohol ..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bustetrollet

Skrevet - 09/02/2006 :  19:25:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fant noen artige ting om alkohol osv. jeg

DRIKKEREGLER

Generelt:
Øl og vin blir fin. Vin og øl blir krøll. Øl, øl, øl, øl, øl, øl, øl, øl, øl og vin blir fin. Vin, vin, vin, vin, vin og øl, øl og vin blir fin. Øl, vin og shot blir flott. Øl, vin, sprit, heroin blir fin. Øl, vin, sprit og drinker med paraply blir spy. Øl, vin, sprit, heroin, kokain og amfetamin blir litt hyper, men stort sett fin. Øl, vin sprit og hetvin, stygg dame blir grise-fin. Øl, vin, sprit, heroin og dispril blir homofil.

Drikkeregler for kvinner:
Øl og vin blir grin. Vin og øl blir grin og krøll. Øl, vin, sprit, heroin, kokain blir rimelig hysterisk men fin. Øl, vin og globoid blir gravid. Øl, vin, vin, vin, en gratis drink blir stort sett alenemor.

Viktig:
En måned med øl, vin, sprit, heroin og konjakk blir blakk.

Kilde: Dagfinn Lyngbø.

E D R U F A N D E N

De fleste har merket han, de færreste har sett han.

Dette er edrufandens fremgangsmåte:

Etter at du har lagt deg etter en normalt fuktig kveld på byen - og aner fred og ingen fare kommer han listende... Han har som vanlig med seg det han trenger, og som er blitt hans varemerke; hammer, småpenger og 1/2 liter diesel.

Først tar han alle klærne du har brettet pent sammen, og slenger dem utover leiligheten din. Deretter lukker han igjen vinduet ditt og tar på deg skoene igjen.

Så tar han alle sedlene dine og bytter dem i småmynter, slår deg i hodet med hammeren, og heller dieselen ned i halsen din.

Hvis du mot formodning ikke har kommet alene hjem denne kvelden, men har med deg et helt eller delvis ukjent individ, bytter han denne ut med et mindre skjønt eksemplar av arten, og får vedkommende til å snakke indre Surnadals-dialekt om morgenen.

Ryktene sier at han også i helt ekstreme tilfeller planter hår på tungen din, lager plysjbelegg på tennene dine og deler ut telefonnummeret ditt til stygge folk på gaten, men dette er foreløpig ubekreftede rykter.

Ikke la denne advarselen bli liggende, men send den som en mantra til alle du kjenner innen 5 minutter for å sikre deg evig rabatt på EL-kjøp. Hvis du bryter kjeden vil girene på sykkelen din låse seg, brystene dine falle av og smøret i kjøleskapet vil bli harskt til søndagsmorgen.

Fyllesjuken!

Ubehag. Skallebank. Bakrus. Tømmermenn. Fyllesjuk? Hvem har ikke opplevd å våkne en søndags morgen med galaksens største tømmermenn i full sving med øksa, og kjenne svetten sile mens maurkriblingen i håndflatene tar til og det er sekunder før innholdet i magesekken igjen ser dagslys? Her har du en skala som rangerer din grad av selvpåført pine.
Enstjerners fyllesjuk: Ingen smerter. Ingen spesiell kvalmhetsfølelse. Du er kapabel til å fungere relativt greit. Imidlertid er du fremdeles uttørket. Du kan drikke 5 glass med vann og fremdeles føle deg tørst. Av en eller annen årsak føler du for en burger med pommes frites.

Tostjerners fyllesjuk: Ingen smerter, men noe er definitivt galt. Du kan muligens se grei ut, men du har en mental kapasitet på høyde med en stiftemaskin. Kaffeskvetten du heller ned øker bare romlingen i magen, som fremdeles jobber med kebaben du slengte i kroppen kl 03:00 på et lugubert gatekjøkken. Det er definitivt destruktive krefter på vei gjennom ditt tarmsystem.

Trestjerners fyllesjuk: En lettere hodepine. Magen føles bedriten. Du er definitivt ikke produktiv. Hver gang en dame går forbi får du pusteproblemer da hennes parfyne minner deg om de fargerike shottene dine alkoholiserte venner veddet du ikke greide å drikke. Livet ville vært bedre om du akkurat nå hadde vært hjemme i din egen sofa med repriser av Ricky Lake. Du har kastet i deg 4 kopper med kaffe, en liter med vann, 3 isteer og en Cola Light - likefullt har du ikke vært på do og urinert en eneste gang.

Firestjerners fyllesjuk: Livet suger. Hodet banker. Du kan ikke snakke for raskt i fare for å spy. Sjefen din har allerede kjeftet deg huden full fordi du har møtt opp sent og gitt deg en leksjon fordi du stinker alkohol. Du har pene klær på deg, men det skjuler ikke det faktum at du har kun barbert den ene siden av ansiktet. Øynene dine ser ut som en gigantisk blodåre, og selv håret gjør vondt. Lukkemuskelen er i en evigvarende krampe, og den første av rundt 5 avføringer du kommer til å ta i løpet av dagen vil bringe frem tårer i øynene på alle som går inn på toalettet.

Femstjerners fyllesjuk: Du har et ekstra hjerteslag i hodet, noe som faktisk forstyrrer den fremmede personen som har blekket ut i senga di. Vodkadamp tyter ut fra porene og gjør deg svimmel. Du kaster opp når du forsøker å pusse tennene da magen tror du prøver å spise mat. Den vonde smaken etter dodraugen må forbli i kjeften. Kroppen din har mistet evnen til å generere spytt, og tunga er i ferd med å kvele deg. Ethvert forsøk på å gjennomføre en avføring resulterer i en brannslangelignende uttømming med en merkelig dupp som lukter verre enn om djevelen selv hadde krabbet opp der bak og dødd på seg. Eneste hensikt med denne duppen er å sørge for at toalettvannet skvetter i retur opp i bakenden. Samtidig kommer svimmelhet med påfølgende svettetokter som påkrever at du må snu stilling, før du har fått tørket deg, og oppkasten gir seg ikke før den siste gule klumpen med galle kommer opp fra magesekken. Prosedyren gjentar seg ubønnhørlig hvert femte minutt.

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  19:32:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Ha ha
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  19:37:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hehe, morsomt. Må nok innrømme at jeg aldri har vært borti noe som helst av alkohol, det nærmeste er vel sjokolade med likør
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  19:41:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
morsomt :)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  20:02:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kanon!!
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  20:20:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Hehe, tidi..
Har nok vært innom i hvertfall 2 av de der ;)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  23:39:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hehe

*kremt* jeg tror muligens jeg har vært innom alle 5... huff... hver gang jeg havner på rødvinsfylla sier jeg dagen derpå til meg selv "aaaaadri mer!!" når jeg henger over dass, og ser hele gårsdagen komme i retur, mens tårene spretter...
men lærer jeg av mine egne feill...? aldri...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 09/02/2006 :  23:41:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hahahaha....dødsbra! Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 10/02/2006 :  01:09:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kjente meg desverre igjen i mange på den fyllesykgreia. Men det er heldigvis sjelden jeg må spy dagen derpå... Tar det heller før jeg legger meg, hehe

Åsåå gjør man det samme om og om igjen. Hiver inn så masse drikke at det ikke rekker å blir forbrent før du skal i seng, sløsing med penger og krefter!
Å legge seg på stigende rus, ikke bra!!!

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  02:48:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
enig med Carambee, å legge seg i stigende rus er ille! jeg har det med å "kjøre seng" etter å ha vert på fylla... alt går rundt... og lukker jeg øynene blir det værre... så man kan ikke ha øynene åpne eller lukket... huffamei... å "kjøre seng" er ikke noe hyggelig...
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  11:16:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hehe, opplevd alle 5 nivåene jeg også gitt... tragisk. Og det verste er at det er HELT frivillig!

Men en ting er glemt i nivåene; Fylleangsten....*grøss og gru* Mobiltlf skulle vært forbudt i forbindelse med alkohol.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  13:48:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
oioioi... fylleangst ja... det er ikke bra... huff... jeg prøver å la telefonen ligge i veska hele kvelden jeg....

men det jeg syns er verst er om jeg sitter i sofaen, jeg har store blå poser under de blodsprengte øynene, håret er en eneste stor tov, sminken fra i går ligger langt nedover kinnene... jeg oser røyk, sprit og et helvetes nachspiel, men klarer ikke å reise meg for å gå i dusjen... jeg rister, hutrer, fryser og tror virkelig at NÅ er døden nær...

smygende bak meg kommer min lillebror... stiller seg bak meg, og klapper HARDT i hendene rett ved øret mitt...

jeg hopper to meter opp i lufta med et hyl som kan knuse glass, og lander på gulvet som en sur, brukt, vaskefille...der blir jeg liggende ute av stand til å røre meg, mens hjertet mitt klaprer fortere enn føttene til bippe stankelbein på speed... pluss at det kjennes ut som Snehvit og de syv dvergene danser Jenka i hodet mitt...

*grøss*

Bustetrollet

Skrevet - 10/02/2006 :  14:57:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sørpe full hver fest(full - edru, enten eller). Men aldri bakrus.

Tips:
- Drikk mye vann.
- Gjerne gå en liten runde.
- Ikke legg deg til å sove mens du er på'ån.
- Spis noe godt og salt, eller søtt og saftig før du legger deg.
- Gjerne sitt oppe å vent på at du blir edru.

Sitter alltid på msn, MIX'n, drikker vann, spiser godteri, potetgull eller frukt. Bli edru før dere legger dere, da er det mye bedre å vokne dagen etterpå.
Ellers så kan det være godt å ha noe mørkt for vinduene, i tilfelle sola vekker deg(like surt hver gang).

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  23:20:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
snublet over dette sitatet eg:

Mennesket består av 94 prosent vann, og allikevel er ikke avholdsfolket fornøyd.

hehe

ikke det at eg kan skjønne at vi består av 94%vann då men...

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.