hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tiss, bæsj, promp og sånn...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 tiss, bæsj, promp og sånn...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  19:32:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg kjøper ofte Woman... og i Woman nr 11 (november 2005) var det en tekst som fikk meg til å le... mye!! jeg har lest den om igjen, om igjen og om igjen!! og fant ut at jeg ville dele den med dere... det sto ikke noe om copyright så jeg håper det går bra at jeg skriver den ned her...

teksten er skrevet av: Aina Thunem i Woman

NOE STINKER!!

Flatulens heter det på latin -fis på godt norsk. Du har vel som de aller fleste, sendt avgårde en giftsky av sorten. og tar jeg ikke helt feil har du sikkert også hørt den klassiske mannsreplikken "jenter fiser ikke"

jo, vi gjør det!! og dere kan først som sist lære de fire kategoriene:

1. Ra-ta-ta-prompen:
den klassiske dynelette fisen som er litt sånn "her kommer jeg",
2. Kosefisen:
Har ofte en kurrende lyd (prrrroooo...) og kanskje den mest feminine fisen.
3. Stille død (zyklonB-gassen):
Den lyder pfffff, men denne merkes ofte ikke før det er for sent.

Iskald Taktikk

Videre mistenker jeg at enkelte velger tro at vi ikke bæsjer engang.
Noe som selvfølgelig er feil igjen. Det mannfolka for det første må skjønne, er at dette selvfølgelig er noe vi gjør -i aller høyeste grad.
det andre de må være klar over er at det er nettopp slike kommentarer som er årsaken til at en helvetes mange jenter går rundt med voksende ballongmager, forstoppelse, og det som værre er.

venninen min med dårligst mage- la oss kalle henne "Silje"- betrodde meg at hun i sitt første forhold kom i skade for å "utbasunere" allerede på første date. Kjæresten vente seg fort til dette, og før hun visste ordet av det begynnte de å bommelomme med døren åpen.
Fordi "jenter ikke fiser, men "Silje" gjorde det, ble hun i kjærestens øyne fort redusert til en prompekompis heller enn den sexgudinnen hun faktisk er.
I sitt neste forhold valgte "Silje" derfor en ny taktikk. HUn ble ekstremt jentete og lagret opp gasslagre selv en energiminister ville latt seg imponere av.
Og det var i dette forholdet "Silje" ble kjent med de taktikkene jenter verden over må ty til når naturen presser på til tross for at kjæresten er på besøk.
Du kjenner dem sikkert men la oss repetere:

1. Støtdemping:
plopp-forebyggende papir i skåla
2. Føre var:
Snortrekking mens "varene" leveres
3. Courtesy Flush:
Snortrekking mellom øktene
4. Bryt lydmuren:
La kranen renne, eller i verste fall syng.

Dobladets Regler

Men det som er så blodig urettferdig er at der vi jenter forsøker i det lengste å benytte dekkopperasjoner, kan menn faktisk prestere å vise en viss yrkesstolthet over sitt eget drittarbeid. Helt usjenert kan de plukke opp en avis, eller enda verre, et blad, og si "går på dass en tur, dette kan ta tid"
problemet er at mange menn ikke engang har kjennskap til doblad-reglene -hvor blad som medbringes til toalettet, aldri kan returneres til salongbordet. Et doblad vil aldri gjenvinne salongbordstatusen sin. Det er et vanæret, skjendet, ja, et urent blad, hvis eneste vei videre går gjennom resirkulering.
Det er kanskje ikke vitenskapelig bevist, men det er en vanlig oppfatning blant kvinner at partikler og slaggstoff i molekylform på en eller annen måte fester seg på sidene i bladet og etterlater seg en emmen lukt -som aldri forsvinner.

Dessuten er det jo naturlig å spørre seg hvor nøye menn er med håndhygienen etter et dobesøk. La oss ta urinering for eksempel. du har i likhet med meg kanskje observert at menn bare vasker de to fingrene de har holdt "lillegutten" med. Hvilken logisk sluttning drar de da når de driter? Da har de jo faktisk et papir mellom hendene og kan fort konkludere med at dette er tilstrekkelig hva beskyttelse angår.

Den Stille Makten

Menn vill nok alltid opptre med en viss arroganse i forhold til egne og våre dovaner. Spørsmålet er i hvilken grad skal vi finne oss i dette? skal vi svare med samme mynt?
Hvor urettferdig situasjonen enn er, blir dett esom å balansere på en knivsegg hvor vi på den ene siden står frie til å "piffe" opp stemningen med både lyder og lukter. Samtidig står vi da i fare for å bli prompekompiser. Velger vi da den andre siden, beholder vi sexgudinnestatusen, men må betale prisen det koster med et livslangt fordøyelsesproblem.

men vit i allefall dette drittmenn: når vi kvinner blir presset slik i en eller annen ytterkant, da ender vi ofte opp med å herske i stillhet. Og i dette tilfellet betyr det giftige smygere som vi alltid gir bikkja skylden for.

av: Aina Thunem

jeg syns denne er genial... og må innrømme at jeg faktisk kjenner meg igjen...
når jeg flytta sammen med x-kjæresten hadde jeg kjempeproblemer med dette...! og benyttet enhver anledning når han var ute av leiligheten...
har også vært på nachspiel som den eneste jenta, da guttene begynte å prate om at jenter hverken fiser eller bæsjer... jeg ble sittende i et hjørne og late som ingenting...

Noen andre som kjenner seg igjen i teksten...?

kanskje litt merkelig dette... men håper ingen blir støtt av det...?

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  19:45:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha.. skikkelig mmojjo
www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  19:46:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
nice one!
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  20:18:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Det var bra :P
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  20:23:09  Vis profil  Svar med kopi av melding

Artig!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  20:26:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk Siv, du har servert meg dagens beste tekst! Kjempegøy å lese :-D
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  21:03:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hehe!!
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  21:21:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, for en utrolig bra tekst. Var litt av et sammentreff for jeg og ei venninne snakket om dette i dag. Det er så mange gutter som tror at vi aldri bæsjer eller promper... Huff, tragisk...

Morsomt lesestoff :D

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  21:28:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  21:45:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Knall! :)
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  21:47:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
hehe, den var morsom! takk takk for at du delte den med oss :D
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 09/02/2006 :  00:15:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
hehe, kjente meg igjen der ja!
Takk for genial tekst!!!

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 09/02/2006 :  12:02:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes ikke den var så bra jeg

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  13:06:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Den der fikk meg til å le høyt!
Heldigvis har jeg nådd en alder der hankjønnet begynner å innse at kvinner også innehar et fordøyelses-system på lik linje med dem selv... ;-)

Line, Sykepleier med normal tarmfunksjon... :-)
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  18:09:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Haha..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

jeglikerhester

Skrevet - 09/02/2006 :  19:03:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, så morsomt. Kjente meg ganske så igjen i den ja.. hehe Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.