hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kundeservice.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Kundeservice.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

PerIvar

Skrevet - 07/02/2006 :  23:49:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Opplever at Hestemarked.no har veldig dårlig kundeservice. Når det gjelder auksjonen og man vinner, så har man et par muligheter. Betale med kort eller faktura.
Og så står det at hvis man har betalt og det ikke er registrert så skal man sende mail med kvittering, eller ringe et nr, og hvis det er viktig, et mobilnr. Bra med mange muligheter, men saken er at de hverken svarer på mail, telefon eller mobil.
Er det noen her på forumet som kan, hvis de har innflytelse nok, ta tak i dette???

Wulfi

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  09:20:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg vant en auksjon. Jeg betalte.
Varen dukket aldri opp.
Så kom jeg på at "Oj... Jeg har jo flyttet! De har sikkert ikke den nye adressen min!"
Skrev mail og forklarte hvilken auksjon jeg hadde vunnet osv...

Aldri fått svar på mailen. Sånn er surt!

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  17:54:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg opplevde at ting tok tid, men jeg fikk svar på mailen. De tok ikke imot min kvittering fordi den ikke var stemplet, men jeg hadde da betalt med brevgiro...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

PerIvar

Skrevet - 09/02/2006 :  00:59:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel etter trusler om forbrukerrådet og tv2 hjelper deg så fikser det seg ser det ut til. Men makan til dårlig service. Synes de ikke skal ta på seg mer enn de makter. Forbrukere vil ha kjapp og riktig oppfølging. Gå til toppen av siden

anne

» VIP

Skrevet - 09/02/2006 :  01:10:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm... du må jo tenke på at det kan ta noen dager fra du betaler til pengende er overflyttet... så hvis du vinner en auksjon og betaler dagen etterpå og du har en annen bank kan det vel ta rundt 3 virke dager. (helgedager er ikke virkedager) og når betalingen er regstrert kan det ta inntil ca en uke.

Til dere andre som har flyttet og kke har fått pakken... Ta kontakt igjen via mail eller telefon.. Hvordan man evt skal sende varen ut igjen finner man ut...

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  22:40:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
fikk bare 1| av 4 jeg

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.