hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken type lisens?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hvilken type lisens?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 05/02/2006 :  08:32:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal nå utløse lisens, men lurer på hva slags lisens jeg skal ha..
I dressur starter jeg LC og kanaskje LB senere på året, og i sprang blir det LB, LA og MB (for 3-er ponni). Hvilken type lisens kanb jeg ha for å kunne starte alle disse klassene?
Det er klubbstevner og distriktstevner jeg skal starte på..

Redigert av - meg_selv2 den 05/02/2006 08:35:24

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  09:03:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Jeg mener det holder med hovedlisensen for dette. Grunn lisensen gjenlder tom La.. Vet ikke om det heter hoved lisensen men det er den som er midt i mellom
Litt tidlig for meg enda

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  10:16:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Som Lene sa må du nok ta Hovedlisensen, hvis du ikke har tenkt til å starte elitestevner da.
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  10:56:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Grunnlisens gjelder t.o.m. LB, ikke LA. Skal du starte LA må du ha minst hovedlisens.

Dersom sprangklassene du skal starte kun er på D- og/eller L-stevner trenger du ikke mer enn hovedlisens. For å starte disse klassene på E-stevner trenger du Elitelisens.

Reglene på dette er ganske klare, og du finner dem her.

Husk at du kan kjøpe en lisenstype, og heller "oppgradere" den når du får behov for det utover sesongen. Da betaler du kun mellomlegget, og det tilkommer ingen ekstra utgifter. Å kjøpe en dyrere lisens enn det du i utgangspunktet trenger er bare tull.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 05/02/2006 10:57:16 Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 05/02/2006 :  17:00:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hvis jeg har hovedisens, går det ann å starte LC og LB dressur da..? Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 05/02/2006 :  17:17:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Jada, tror du kan starte alt nedover på lisensene, men ikke over øvre grense. Så du fint kan starte lc og lb på hovedlisensen som begynner på la. Men om du også skal starte la eller mer, så må du ha hovedlisensen.
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  18:49:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det NinjaChristin tror stemmer. På hovedlisens kan du starte alle klasser, både de enkleste og de vanskeligste på D- og L-stevner. Så du kan f.eks. starte LC med hovedlisens.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 05/02/2006 :  21:31:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar! Det har hjulpet masse;)
Da kjøper jeg hovedlisens:)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.