hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kingsland, hjelp meg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Kingsland, hjelp meg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Linn+Attila

» VIP

Skrevet - 04/02/2006 :  12:50:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal kjøpe en Kingsland dunvest, men aner ikke hvilken str. jeg må ha! Noen som har erfaring med Kingsland-størrelser osv? : /

http://www.lowenborg.no/html_plain_items?items_id=307645

Er rundt 1.62 cm høy, ca. normal.

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  13:44:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke så stor erfaring med klær fra Kingsland. Har ei bomberjakke i str small, og den er ganske stor. Og jeg er åtte cm høyere enn deg og ca normal.
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 04/02/2006 :  17:47:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Hva bruker du til vanlig?
Str i kingsland er litt større.
Så en str større enn det du bruker til vanlig.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  18:00:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Jeg har den Kingsland Dunjakka, og jeg har den i XS. Er nok på samme str. som deg, men den jakke er liitt stor til meg da jeg vil ha no å vokse i :) Så vil nok anbefale XXS eller XS.
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Linn+Attila

» VIP

Skrevet - 04/02/2006 :  18:11:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker vel str. S til vanlig i gensre osv, så kan vel være en fordel og ta xs elr no da :) Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 05/02/2006 :  00:11:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Har ei bomber i størrelse s eller xs, og den er diiger! Tror nok jeg kunne hatt en størrelse mindre hvetrfall. Og jeg er en del større enn deg ser det ut til..
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Prince Barclay xx

Skrevet - 05/02/2006 :  16:22:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er 171 cm høy ca..normal kropp:P
Har en sportsmodell str xxs og ein ladies jacket str s..de nye modellene tror jeg har normale størrelser, slik som den ladiesjacket..Sportsmodellen i xxs er akkurat passe, nesten "litt" stor..Det er ellers suupre jakker, God kvalitet og fin design=)
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  19:09:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg tror jeg er omtrent like stor (liten;p) som deg, bruker xxs i jakke. Gå til toppen av siden

Cindy&Fàlki

» VIP

Skrevet - 06/02/2006 :  12:35:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har både dunvesten og dunjakken og måtte ha XXXS (aller minste str.) De er hvertfall 2 str. større enn normalen. Jeg bruker vanligvis XS/S i jakker. Jakken og vesten er det beste jeg har gått med noensinne, utrolig myke og lette og samtidig varme. Så årets vinterjakke er helt klart bedre enn fjorårets modell, snowflake. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  13:27:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg bruker vanligvis S eller M i jakker, men i Kingsland unisex jakker må jeg ha XS for de er så store i størrelsene. Damemodellene er nok litt mindre.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.02 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.