hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Svømming
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Svømming
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  10:53:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg skal være gyminstruktør for en dag, og skal ha en 1 timers økt med 10.klasse i svømming.

Tips til hva jeg kan gjøre?

Har tenk å la dem svømme 100m. til oppvarming. Deretter skal vi ha ulike stafetter, f.eks. at de skal gå en viss lengde på grunna og rygge tilbake og bytte på, eller at de skal svømme over hele bassenget og ta med seg ringer e.l. På slutten skal vi spille vannpolo.

www.hestene.no

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  12:53:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
kanskje du bør ha 2 grupper...? en for de som er gode til å svømme og en til de som ikke er fult så flinke...?

jeg husker når jeg var mindre likte jeg ikke svømminga så godt, for jeg var ikke så flink, jeg klarte aldri å svømme spesielt fort og havnet bestandig sist i stafettene, noe som jeg syns var dødsflaut, og som førte til at de andre egentlig ikke ville ha meg på lag...

jeg er sikker på at jeg ville hatt det mye artigere i svømminga om vi kunne vært oppdelt i 2 grupper, så jeg hadde sluppet å blitt flau over å bestandiv være den dårligste...

eneste jeg var flink i på svømmina var å flyte...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  13:02:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kanskje du bør ha 2 grupper...? en for de som er gode til å svømme og en til de som ikke er fult så flinke...?

jeg husker når jeg var mindre likte jeg ikke svømminga så godt, for jeg var ikke så flink, jeg klarte aldri å svømme spesielt fort og havnet bestandig sist i stafettene, noe som jeg syns var dødsflaut, og som førte til at de andre egentlig ikke ville ha meg på lag...

jeg er sikker på at jeg ville hatt det mye artigere i svømminga om vi kunne vært oppdelt i 2 grupper, så jeg hadde sluppet å blitt flau over å bestandiv være den dårligste...

eneste jeg var flink i på svømmina var å flyte...

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Jeg må ha alle i samme gruppe, men alle er jevnt over flinke til å svømme. Er noen som kvier seg for å svømme på dypet/dykke, men jeg håper på å finne aktiviteter der alle kan være med.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 04/02/2006 :  14:06:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Et lite rop i nøden fra meg!

Jeg grudde meg som en gal til å ha svømming da jeg gikk på ungdomsskolen...turde ikke dykke... hverken etter ringer eller den der rednings-dukka... Ikke stupe heller!

Dette med vannskrekken min gjorde vel at gym karakteren min sank litt.. læreren presset meg til å dykke, det var ikke noe gøy husker jeg!

Så ja...vær du snill og ha noen andre aktiviteter for dem som ikke klarer å dykke..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 04/02/2006 :  14:29:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal skulke svømminga i år jeg

Stafetter er artig. Bar ta helt enkelt; del inn i gruppe på tre. Om og gjøre å svømme fortest en strekkning..

Ellesr så er jo det og sparke vannet til taket en klassiker. Både fra ryggen og magen.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  14:37:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg skal ikke ha aktiviteter med dykking og stuping, skal ha stafetter, lengdesvømming og ballspill. Har kommet frem til en slik ca. plan nå, så det går nok bra.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  17:44:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ville bare "rapportere" om at alt gikk bra, og at svømmeopplegget mitt slo ann :-D
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.