hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Wendy og islandshester
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Wendy og islandshester
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  21:57:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingenting som stemmer i wndy vel! forventer jeg ikke heller:P Syntes det er litt rart at wendy leier ut hesten sin for å så sette i full gallopp ut av gårdsplassen:P Eller faren som rir klasisk dressur rir på slakke tøyler i galopp og hesten år som en skolehest. Hehe, men sitter ikke og irriterer meg over det.

Wendy redder alltid dagen og tenker aldi en vond tanke om noen. Også er jo de spm. og svar greiene bare 8-10 åringer som spørr hvilken hest som passer dem. Teit at de svarer på disse breva!

Må si at jeg bare har lest gamle wendy blad da, kjøper det ikke, bare arva en haug!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  12:42:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Leste det før, har ikke lest det på 3 år.. Men det må jo være litt irriterende at det bare står om en hesterase der da..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  18:33:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg leser det alltid når jeg er syk, jeg:) Da er det ut på loftet og finne gamle blader..Vedder på at samlingen min med Wendy veier mer enn hesten min;p Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 04/02/2006 :  20:26:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
haha^^ =P! Jeg har sluttet å lese for lenge siden, men leste før og har en del liggende. Jeg irriterer meg også over de faktagreiene.. og at wendy aldri blir eldre! Og at alle hestene har helt lik form, bare forskjellig farge som skal fortelle oss hvilken rase det er.. med unntak av shetlandsponniene og et par islandshester jeg har sett en gang.. Og wendy vinner liksom alltid på stevner, hvis ikke så er det på grunn av at hun trekker seg og redder hesten sin! eller at noen har sabbotert henne!! >_<.. nesten det eneste positive er SNOBBEN OG PUTTE!;D haha! men jah.. har altså sluttet for lengst å kjøpe..:P
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  20:47:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg synes wendy er et fint blad for de litt yngre jeg ;)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 04/02/2006 :  21:41:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det som irriterer meg med Wendy er at hun alltid skal være så perfekt! Hun redder alltid dagen på en eller annen måte og blir den store helten. Hun vet alltid best, alltid snill, vet alltid hestens beste, vinner stevnene, møter "tilfeldigvis" på hester når hun er på ferie, fanger tyvene, gjennomskuer falske personer osv osv.

Dessuten bytter de OFTE om på hestenavn og farger på hestene. Og glemmer å oversette snakkebobler fra svensk. Kjempeteit! :S

Og ja, jeg sluttet p lese bladet for maaange år siden :p

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  22:19:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
leste også wendy i mine yngre år, og da fant jeg ut at vanessa egentlig var den jeg likte best. Hun hadde til og med araber. (som ikke lignet araberhest på tegningene da.) Så fikk jeg til og med fulgt med på serien som gikk på nrk for en del år siden.
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  00:54:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
og selv om wendy alltid mener å vite hestens beste og har et eget håndlag med hester så gjør hun en del feil. som å binde hesten sin i bittet og går å besøker han naturmedisinmannen
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  09:58:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
og selv om wendy alltid mener å vite hestens beste og har et eget håndlag med hester så gjør hun en del feil. som å binde hesten sin i bittet og går å besøker han naturmedisinmannen

Opprinnelig postet av lucky june

Ja, det har jeg også sett

Gå til toppen av siden

Cindy&Fàlki

» VIP

Skrevet - 06/02/2006 :  12:38:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Wendy - er ikke det for små barn da? Du kan jo begynne å lese Ridehesten eller andre hesteblader da. Eller send Wendy en mail?? Gå til toppen av siden

Kristina :)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  21:44:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristina :)  Svar med kopi av melding
Ja! Wendy binder Dixie med tøylene! Det er ikke bra.
På det nye bladet Jessie har jeg sett bittelitt i og der rir de uten hjelm og sitsen dems er totalt feil.
Sånnt sitter jeg og irriterer meg over x)...
Hehe

..Sa jeg :) Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2006 :  10:00:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
var ei som skrev: "du skrev sikkert wendy og islandshest fordi du er norlandshest fan og vil ha mer om nordlandshest i sted!" Ja selvfølgelig!! nordlandshesten bør få litt reklame, siden det er en norsk hesterase. Og ja, det spiller en rolle om det står feil i blader/bøker, for da får folk helt feil oppfatning av rasen. Jeg har allerede sendt brev til wendy, det var for 3 år siden, og de sa de skulle gjøre noe med saken!! hah, da går det jammen tregt.. menmen Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  01:17:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe. Wendy er et møkkablad. Men greit nok, jeg hadde da min samling da jeg var fjortis. Man leste jo alt som handlet om hest. Teorisidene er ofte fulle av feil. Synd, når det er unge mennesker som sluker disse bladene. Det hadde vært fint om de lærte noe som faktisk stemte. Men de som lager Wendy gjør det nok mest for salgstallene, akkurat som Pennyklubben. Hestejenter er big business! Hestemiljøet som portretteres i Wendy er vel ikke akkurat noe de fleste her kan kjenne seg igjen i. Rik pappa som har fjorten hundre dyre hester, 13 sprangbaner og private trenere som gir timer til datteren hver dag. Rart at Wendy enda ikke har kommet seg på Grand Prix nivå! (Eller hva det heter.) Hun må da være talentløs som ikke klarer såpass med all den treningen. Islandshest i bladet er forsåvidt det eneste positive. Hihi. :P

Jeg likte bladet Hest, jeg. Kule tegninger! Men det forsvant. Skuffende.

Hilsen overtrøtt og nostalgisk maane som tenker tilbake på tiden før jeg fikk ri for første gang på fjordingshoppa Leif Kåre, da vi longerte hverandre i friminuttene og skrev Jeg elsker Luckas på pennalene og det var forbudt å ha samme yndlingshest. Før jeg fant ut at tølt er ganske ålreit og før jeg var så herlig å få egen hest. Ah, den ungdommen. De må gjerne lese Wendy for min del, hvis de bare fortsetter med denne herlige hobbyen.

Nå føler jeg meg gammel. :S
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  08:14:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
Ja, bladene "hest" og "ponni" var bra;) hehe Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  08:25:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
hest og ponni ble lest mye
Så husker jeg et blad som het "Rider", ble vel utgitt fem blad eller noe. Det måtte jeg jo også lese, hehe.

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.