hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Wendy og islandshester
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Wendy og islandshester
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  11:52:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
Hei:)

huff, jeg er så oppgitt. Lillesøsteren min på 10 år kjøper fast wendy. Jeg har alltid likt bladet og leste det da jeg var mindre. Men for noen år siden kom det en ny redaktør, og da ble det noe helt annet.

Nesten hvert eneste blad inneholder enten plakat, historie, bilder eller noe annet som har med islandshest å gjøre. Hvert tredje blad er et "islandshest spesial" blad, hvor islendingen er avbildet både på forsiden, på plakaten og det er en spesiell repotasje om den. Hvis jeg finner frem alle bladene de siste tre årene er det garantert 70% som inneholder hovedsaklig ting om islandshesten!

Går det ikke an å skrive om noen andre raser som folk ikke kan så mye om, noen sjeldne raser som er interresant å lære om? Neei, de må skrive om det samme gang på gang! Tror det har litt med redaktøren å gjøre, for hun har islandshest selv. Synes de kan ha litt variasjon i bladene, eller så kan de skifte navn til "islandswendy" eller noe.

Hva synes dere? er det for mye om det samme i wendy? Skal du svare bør du ha sett wendyblader de siste årene, for å skjønne hvordan det er.

hilsen Madde

Wulfi

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  11:59:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Det har jeg aldri tenkt over egentlig. Ikke det at det spiller noen rolle.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  12:10:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
ja, det var et vettugt svar Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  12:30:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg har faktisk akkurat sluttet og lese wendy, men jeg må inrømme at jeg aldri har lagt merke til akkurat det!! nå gidder jeg sjelden og lese alle disse fakta greiene, og plakaten er det veldig mange år siden jeg kikket på.. Men jeg får ikke sjekket heller nå da jeg solgte alle sammen for litt siden.. Det var egentlig litt irrriterende, for nå ble jeg nysjerrig..

jeg synes det er værre at wendy på de 12 årene bladet har kommet ut ikke har blitt en dag eldre, og sommer og vinter kommer uten at hun i det minste kunne feiret en bursdag! jeg skjønner jo at hun ikke kan bli eldre, men bare en bursdag!!!! det hadde ikke skadet.. he he.. alt det andre forandrer seg jo, hesten hennes var skadet, fikk føll, gården brant ned.. hun hadde en annen hest, hun er en skikkelig rundbrenner for hun har jammen hatt mange kjærester!!

nå ble jeg visst litt revet med her.. men uansett..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  12:41:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
hehe, det er sant:D
Men hvis hun skulle bli ett år eldre fo hver gang hadde vi nok endt opp med å lese om wendy og rullatoren:P
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/02/2006 :  14:08:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og mye av det som står der stemmer ikke..
Fakta om grener osv. som jeg kan sitte og påpeke er feil.

Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 03/02/2006 :  15:08:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Hvorfor ikke sende en mail eller et brev og påpeke dette??

Vet ikke om det fortsatt er tilfelle, men Wendy hadde hvertfall ponniene sine da jeg leste bladet.. Ponnier som de hele tiden ble kalt, men det var pinto og hanoveraner..

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  17:21:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har sluttet å lese Wendy jeg.
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 03/02/2006 17:22:08 Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 03/02/2006 :  17:27:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Måtte le hver gang hun ikke kunne finne på noe med vennene, for hun skulle vaske håret.
Og det gjrode hun i vasken.. Er ikke det like greit å gjøre mens man står i dusjen, eller er det bare jeg som vakser håret slik?

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  17:40:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hehe.. Du sier noe der ja. :D
Gjør det i dusjen jeg ja:)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  18:33:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
wendy er jo beregnet på barn som drømmer om hest osv som kanskje ikke ser så nøye på om det er islandshest eller nordlandshest eller shettis på bladets forside!

du skrev sikkert wendy og islandshest fordi du er norlandshest fan og vil ha mer om nordlandshest i sted!

riktig at det er mye feil info i bladene foresten!
men men hvorfor henge seg opp i det ?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Chequer`s Crown

Skrevet - 03/02/2006 :  18:41:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Leser Wendy enda jeg! Hehe... Enig at det er veldig mye om Islandshester der, kunne ikke skrivd om litt andre raser også?!Jeg gidder jo ikke lese faktastoffet lenger, når det bare er om islandshester. Og det er nesten bare pågrunn av fakta stoffet jeg leser Wendy;p Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  19:12:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jøss, finnes blandet ennå?
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  20:52:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Trodde bladet var for barn, jeg. :-) Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 03/02/2006 :  21:28:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Alt som inneholder hest er jo gøy formosissima
Synes det er litt koselig å lese wendy i ny og ne, vekker gamle minner:)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  21:43:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Har ei lillesøster som kjøper bladet i ny og ne. Har også lagt merke til ein del ukorrekte "fakta". Det samme gjeld ein del av stoffet fra Pennyklubben også.. Faktabøker med tips og triks som er heller tvilsomme, og spørsmål og svar sidene i medlemsbladet der småjenter blir oppfordra til å denge hesten sin om den ikkje er lydig, osv.

En ting litt OT; No i haust ein gong var temaet i Wendy fjordhest. Bildet på framsida var av ein diger feit langhåra fjording med hengeman og stjerne i panna. Inne i bladet var det påpeika for ein robust og stødig turhest fjordhesten er for barn, og kor god den er å bruke i rideskule. Ingenting om for ein flott sprang-/dressur-/kjørehest den kan vere. Og så var der reportasje fra NM; "jøss" tenkte eg"der må det vel stå noko positivt om allroundhesten vel?" Men neida, fint lite om kor god hesten er. Intervju med ei som hadde starta med gardshesten sin, som aldri før hadde tenkt seg at ein kunne starte stevne med fjordhest..og blablabla. Thats it for promotering av fjordhesten.. Er det rart at dei fleste har oppfatninga at fjordhesten er lat, treig, feit, sta osv?? No får jo barna det inn med morsmelka...

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.