hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trav=misshandling debatt.... igjen...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Trav=misshandling debatt.... igjen...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

-AndreA-

» VIP

Skrevet - 14/12/2003 :  10:48:48  Vis profil  Svar med kopi av melding

Heyhey!
jeg har aldri vært glad i/opptatt av trav.
Jeg er enig med de som skriver her at man diskriminerer ting man ikke vet noe om. Jeg f.eks. vet ikke noen ting om trav, men jeg har hørt mange rykter om at monte stillingen skader ryggen og bena til hesten. Gjør den det? det hadde jeg vært veldig glad for å få svar på.
Jeg har også hørt at om når hesten ikke løper fort nok på travbanen, avlives den fordi monte stillingen har gjort den ubrukelig som ridehest.
Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro om trav jeg, men jeg hadde blitt veldig glad hvis jeg kunne fått svar på om det er så skaldelig som folk skal ha det til.

Hilsen andrea (som ikke er fan av trav, hehe)
Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 16/12/2003 :  18:27:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei jeg vet ikke helt har aldri hørt at det ødelegger ryggen t hestene? Noen som vet? vil oxo få svar på dette.

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

Skriver May

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2003 :  02:38:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hær va et mye omdiskutert tema.. Sjøl e æ mæst intressert i trav å har ei pensjonert trav-hoppe. Har åsså trænt mange andre travera, å vært borti mange forskjellige trav-folk.
På stalln hjæmme kan æ værtfall ikke si at dæm led nåkka nød.
Mat nok, mazze kos, allsidig trening, daglig helsesjekk, reine,store boksa å bare vællstand.
Å alle hæstan va både blid å fornøyd!

Skjønne ikke at mange har så vannskeli førr å forstå at d ikke kommer ann på gren, men EIER/TRENER!!!!!!!!!

Du skal behandle din dårligste hest like bra som din beste.. Gå til toppen av siden

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 27/12/2003 :  06:18:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Joda, det oodelegger vist ryggen og bakparten. Det sa dyrlegen her om dagen, at en hest her hadde saanne rygg skader sannsynligvis fordi den hadde gaatt loop... Saa der har vi det!
Hestehilsen fra Cathy og Nicky Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2003 :  15:34:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sannsynelig ja, men tviler på at alle travhester blir ødelagte i ryggen. Hvis den blir det, er d jo ikke pg av bare at dn har gått løp blir jo ødelagt på trening oxo.

Nei jeg er enig med det Skriver_May har skrevet, i alle ridesporter og sporter med hest kommer det ant på trener/eier.

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.