hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kingsland ridebukser
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Kingsland ridebukser
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  16:39:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Noen som har det? Kvalitet?

Har nettopp kjøpt meg ei men fant absolutt ingen opplysninger om den.. Men den bør være bra når jeg betalte 1350 ,- for buksa? Hesteutstyrsbutikken i Rana har dessverre dårlig utvalg når det gjelder det ene og det andre..

-Marte

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  20:46:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
ingen?
-Marte Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  21:11:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
kjøper ikke så dyre ridebukser jeg. hehe. er så forbruksvare med ridebukser,så da kjøper jeg ikke så dyre.

men fine er de

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  21:21:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Sant, det er for dyrt.. Fikk den for 1000 kr da, klubbpris!
Den var veldig god å ha på, men har ikke ridd i den enda. Gleder meg til å prøve å ri med den!

Jeg rir bare et par ganger i uka, så sånnsett hadde jeg ikke behøvd så dyr en. Men jeg må alltid prøve buksene før jeg kjøper de, og det var de eneste de hadde..

-Marte Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  22:56:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ridebukser er ikke direkte forbruksvare dersom du kjøper kvalitet. Jeg har ikke erfaring med Kingsland, men har jo hatt noen Pikeur og Eurostar opp gjennom årene. De holder endel år til røfft bruk, og de er av en helt annen passform enn billigbuksene. Har billigbukser jeg også har vært fornøyd med, men de går fort i søpla dessverre..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  21:03:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
har hatt mange såkalte billige ridebukser som har holdt endel år og,jeg..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  19:11:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har utelukkende positive erfaringer med Kingsland, men har ikke prøvd noen av ridebuksene deres.

Jeg syns også ofte at best er billigst når det kommer til ridebukser; Kjøpte 2 stk til et par hundrelapper da jeg var ti år, og de har jeg enda. En helskinnsbukse til 1000 kr derimot, revnet i rompa etter 2 gangers bruk...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.