hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ung steller...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 ung steller...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Freja-ponni

» VIP

Skrevet - 05/03/2006 :  11:15:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fyllr selv snrt 13 år, jeg ridd i 5 år og har fôrhest som er 6 år.
Og jeg får lov til gjøre hva jeg vil, som å ri turer med andre og avlene, ri på banen. Men ikke sprang dersom det ikke er avtale med eier. Ha med hesten på rideleir osv. Får også ganske store ansvar som å ha hesten hele vinterferien osv, noe jeg syntes er kjempe gøy. Får også høre at jeg klarer meg veldig bra.
Så jeg syntes asolutt du skal gi henne en sjanse!!!!!!
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 05/03/2006 :  11:29:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg ville heller valgt ei eldre ei. Jeg har nesten bare dårlige erfaringer med yngre jenter. Noen er veldig flinke osv. Men opplever at de ofte ikke er så pliktoppfyllende, ansvarsbevisst og til å stole på.

Men det kommer vel med alderen.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 05/03/2006 :  16:36:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg ville heller valgt ei eldre ei. Jeg har nesten bare dårlige erfaringer med yngre jenter. Noen er veldig flinke osv. Men opplever at de ofte ikke er så pliktoppfyllende, ansvarsbevisst og til å stole på.

Men det kommer vel med alderen.

Opprinnelig postet av Åssmo

Du er jo ikke akkurat så forferdelig mye eldre selv da åssmo
Noen er ansvarbevist andre ikke, tviler på at 2år eldre har så mye å si.

Jeg hadde selv ei 12år gammel jente som stallpasser for gamle hesten min. Han var en nordlandshest på 12år, og jeg viste han ikke fant på noe tull, men hun fikk ikke håndtere hesten alene. Viss hun skulle ri eller hente han på beite så måtte moren eller noen andre fra stallen være med henne.
Hun klarte seg kjempe-fint og tok så godt vare på han dei dagene hun hadde han. Hun var mye mer ansvarsbevist en andre jenter på stallen som var mye eldre en henne.
Ta henne med deg i stallen et par ganger å se hvor flink hun er. Gi henne en prøvetid f.eks. Ville også snakket med foreldrene hennes og forsikret meg om at det var greit for dem også
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.