hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg falt av hesten!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Jeg falt av hesten!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  19:42:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Goytil: Outch, det er så ikke godt ut.. Har også et "tøft" arr, på kneet, men har ikke fått det av å falle av hesten da..

Har ikke skadet meg når jeg har falt av jeg, jeg får nok bank som det er på bakken. Dummeste jeg noen sinne ha gjort: Stille meg mellom 2 hester som krangler om maten. Skulle fòre, og da kom det en fra hver kant. Endte med spark i magen, og albuen ut av ledd.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  19:52:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Hadde sist ulykke med hest i dag pga. ei kjerring med to hunder.
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 04/02/2006 :  23:00:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stort stygt arr bakpå låret - løpt over av hest.. Ellers hatt mange "morsomme" fall gjennom åra (hmmm, lurer på om det har no å gjøre med at jeg har en tendens til å ende opp med hester menge klassifiserer som gale??) beste med Picasso må være da hun gikk til høyre før et felthinder på trening, og jeg, jeg fortsatte mot hindret, ryggen rett i kanten og folk hadde visst hørt smellet 60 m unna.. Hehe.. gikk bra da, et bittelite blåmerke -> sikkerhetsvest..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  01:41:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg har falt av flaut mange ganger, mest den tiden jeg trente viltre travere :) Bare synd de fleste løper hjem!

Jeg har heldigvis vært heldig å ikke slått meg så kraftig!

Har aldri falt av hesten min, merkelig nok, men har hengt på halsen noen ganger, vært veldig heldig! Foresten, hoppet oppå han på sommerbeite engang og falt ned på andre siden i gjørmen da

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  11:25:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Foresten, hoppet oppå han på sommerbeite engang og falt ned på andre siden i gjørmen da

Opprinnelig postet av Åssmo

Kjenner meg igjen. Skulle gjøre det samme på Glittra, men hun hadde så myk og glatt pels at jeg skled rett over henne og landet på andre siden.. Hun sendte meg det forfjamsede blikket. "Hva gjør du der, liksom.."

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  17:50:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hehe, synes denne tråden var ganske morsom jeg ;)

Har falt av endel ganger jeg også. Det flaueste fallet var da jeg hadde fått ny ridebukse og skulle opp på en av rideskoleponniene. Jeg tok litt ekstra i, for buksa var litt stram. Så det endte med at jeg hoppa over hesten isteden - ganske flaut.

Ellers kan jeg jo si at jeg har vært sykemeldt sikkert 4-5 ganger pga hesteuhell. Lenge siden nå *banker hardt i bordet*, men sjefen min spurte meg til slutt om det kanskje var greit å holde seg på bakken ;)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  18:02:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hi hi hi, tenkte jeg når jeg leste overskriften. Jeg klarer nemlig aldri å holde meg når jeg ser folk faller av, selv om de blir kjempesure på meg når jeg ler.

Opprinnelig postet av TORHILD

Prøv å ha den lidelsen når du jobber som instruktør...Det kan virkelig stille krav til selvkontrollen det.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  18:15:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, morsomt når andre faller av, hvis de ikke skader seg da.

*glede meg til jeg faller av og kan skryte av skaden min på MIX*
Neida...

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.88 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.