hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg falt av hesten!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Jeg falt av hesten!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

lino

» VIP

Skrevet - 01/02/2006 :  21:58:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Første gang siden jeg fikk ham.

Armen min ser slik ut:

Har vært på legevakten, er heldigvis ikke noe brudd

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Sunniiva

Norway

Skrevet - 01/02/2006 :  22:22:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Ville ikke hatt så hoven arm jeg
Men jeg har en finger som jeg forstua, før sommer ferien og den er hoven ennå.

Mvh. Sunniva :)
Redigert av - Sunniiva den 01/02/2006 22:22:51 Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 01/02/2006 :  22:28:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja kneet mitt er også hovent/tykt Og jeg hoppet/ramlet av hesten 22.august-05!!!Har jo da en del skruer og 1 plate inni men...
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2006 :  23:14:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg ramlet av i fabruar-mars i fjor og har fortsatt blåmerke på beinet og er blitt helt hard der... Også en klump...

Ble sparket rett ved siden av, av en hest på stevne i fjor 17. september så det synes jo godt enda og er vondt...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 01/02/2006 :  23:15:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hi hi hi, tenkte jeg når jeg leste overskriften. Jeg klarer nemlig aldri å holde meg når jeg ser folk faller av, selv om de blir kjempesure på meg når jeg ler. Selv har jeg heldigvis klart å holde meg på hesten min det halve året jeg har hatt henne, selv om det var nære på i sprangen på mandag =)
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2006 :  23:19:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hmm... Skjønner ikke hvorfor du la ut en slik debatt jeg da...
Virker litt (unskyld meg) oppmerksomhetssøkende.
Falt av hesten flere gangen og en av gangene holdt jeg på å bli most under en diger okser, men jeg la liksom ikke ut en debatt av det!

Sorry, at jeg klager, men enkelte temaer bør ikke sendes inn, så tenk deg litt om neste gang!
God bedring!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/02/2006 :  23:38:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Må da være lov å søke litt oppmerksomhet? Hadde jeg sittet med en arm på den størrelsen så kan du banne på at jeg ville hatt oppmerksomhet. Litt fancy er det jo, trass i at det sikkert var !"#$%&/( vondt ;-) Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 01/02/2006 :  23:52:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Når folk legger ut debatter om ordet faens opprinnelser og diverse annet fjas, ser jeg ikke helt problemet med denne!

Men ja, hovedpoenget med dette var bildet av armen min, som ser litt fancy ut ja!
Og alle ryttere faller av, jeg har falt av flere ganger selv og forrige gang før dette var det bare så vidt jeg overlevde. Poenget mitt er ikke at folk skal synes synd på meg, men jeg føler dette er et forum der man deler små og store opplevelser i hverdagen, så vel som gode råd når det gjelder hest, og derfor la jeg dette ut :)

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 01/02/2006 :  23:53:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Ohh shit..

Har ramlet av noen ganger, men aldri fått noe mèn etter det... Gamlehesten dunket krokete nese på meg, og jeg har kul ennå..

Forresten: Folk må da få legge ut hva slags temaer de selv ønsker, om noen ikke har noe til "overs" for temaet.. Javel.. overse det da! Er vel ikke værre..

Redigert av - Madam Fame den 01/02/2006 23:55:17 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/02/2006 :  00:02:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Andrea: Du har ikke så mye du skal si. Satt nettopp og frøste av en ennen tråd her. Der flere har svart utenfor temaet. Og "brukt" opp hele tråden.

Lino: En god rytter skal falle av hesten 100 ganger
Bra det ikke var brudd da. Da hadde det blitt krise ja..

Eneste "skaden" jeg har fått etter et fall er stiv nakke(huff, så dårlig rytter jeg er).

Torhild, tror vi er litt like der. Hver gang jeg ser noen falle av/skade seg må jeg le. Om noe slår hverandre eller holder på og tryne på isen. Ja, da er kunsten å holde seg fin

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 02/02/2006 :  10:12:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Forresten må jeg legge til at jeg er ufattelig glad jeg hadde hjelm på meg, ellers hadde jeg nok ikke vært like uskadet, om jeg i det hele tatt hadde levd.
I går tenkte jeg ikke så mye på hjelmen, bare la den inn i skapet og dro hjem. I dag så jeg at den har et hovspor trykket inn i seg på siden, så hesten har tråkket rimelig hardt på hodet mitt.

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  11:02:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Auau.. Så ikke godt ut. God bedring. *grøss* Der ser vi hvor viktig det er med hjelm.

Har aldri falt av Løkken jeg siden jeg fikk han på for i april 2005. Men vil tro det kommer snart. Har hatt mine nesten opplevelser.
Har alltid hvert en som har falt av mye, jeg var den som falt av mest på ridekurset jeg gikk på, så sikkerhetsvest ble det innvestert i. Mye pga mamma som ble litt nervøs.
Men nå som jeg kanskje skal ri Miss littt når føret er dårlig, ja da skal jeg si mamma blir nervøs. Har falt av Miss en gang før. Endte med hoven arm og veldig vondt i et kne. har merket at jeg kan være litt svak i den armen.

Ble litt mye om meg. Men god bedring.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 02/02/2006 :  11:49:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Takk :)
Jeg har alltid vært heldig og ikke falt av, jeg har god balanse. At jeg falt av i går var mest min egen feil, siden jeg slapp den ene stigbøylen, til tross for at hesten var urolig. Så skvatt han og løp ut, og da mistet jeg selvsagt balansen. Jeg har visst knust et gjerde i fallet mitt også.. hehe

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  11:55:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Ble sparket av en annen hest når vi var på treningstur på en treningsløype..
Hesten var evig stri, og kom litt for nærmt den foran, og vips så sparket hun meg i foten MED brodder på.. Har arr og alt der.. Dette skjedde første dagen i påskeferien i fjor. Jeg hadde jo tenkt å være heeele uken i stallen, men det tok en uke før jeg kom meg til hest igjen..

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  12:01:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Lino: En god rytter skal falle av hesten 100 ganger
Bra det ikke var brudd da. Da hadde det blitt krise ja..

Eneste "skaden" jeg har fått etter et fall er stiv nakke(huff, så dårlig rytter jeg er).
Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Kommer nok aldri til å bli noen god rytter jeg da, for det går ikke an å ramle av pånnisen min, hun stopper hvis rytter mister balansen, og gjør aldri noen krumspring. Vi har dog stupt på trynet begge to noen ganger da, men aldri skadet oss

God bedring Lino

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  12:02:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har alltid hatt dårlig balanse siden en ulykke i 4 klassen da jeg falt ned fra et tre og besvimte. Så balansen har en stor skyld for mange av fallene mine:) Men må si at balansen min har forbedret seg veldig, men så har jeg trent mye også:)

Natalie: Ta en tur opp til Løkken å ta deg en barbak tur med ham :) Kanskje du får falt av da Homp-homp!

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 02/02/2006 12:05:45 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.