hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Luna

MERK: Du må være registrert for å kunne sende et svar.
For å registrere, klikk her . Registrering er gratis!

Skjermstørrelse:
Brukernavn:
Passord:
Format modus:
Format: FetKursivUnderstreketGjennomstrek VenstrejustérSentrertHøyrejustér Horisontal linje Sett inn linkSett inn e-postSett inn bilde Sett inn kodeSett inn sitatSett inn liste
   
Melding:

* HTML er AV
* Forumkode er PÅ
Smileys
smil [:)] stort smil [:D] cool [8D] rødme [:I]
tunge [:P] ond [):] blink [;)] klovn [:o)]
sort øye [B)] åtter [8] rynke [:(] sjenert [8)]
sjokkert [:0] sur [:(!] død [xx(] søvnig [|)]
kyss [:X] godkjent [^] mislike [V] spørsmål [?]

  Kryss av her for å inkludere signatur fra din profil.
    

E M N E      H I S T O R I K K
madkjæ Postet - 21/12/2005 : 13:53:05
Hei

jeg har en dølahoppe på 9 år. Hun heter Luna og en brun hoppe med svarte ben, svart man og hale. Jeg hadde håpet på at noen viste noe om hennes stamtavle eller foreldre!!!
8   S E N E S T E      S V A R    (Siste først)
Helle_ Postet - 06/04/2006 : 16:36:12
Kopi av melding:
Hei!!
Jeg søker etter Therese som eide Luna før meg.
Luna har nå fått en skade i bakbena, og vi vet ikke helt hva vi skal gjøre med henne.
Jeg lurte på om du kunne ta kontakt eller sende meg mail-adresse din ( her altså ). da kan jeg sende en mail til deg om hva som har endt eller om vi tar kontakt via telefon.

Hilsen Madeleine!

PS! Fint om du svarer fort :S


Opprinnelig postet av madkjæ



Gå inn på vipen hennes her. Mailen hennes står der.
madkjæ Postet - 06/04/2006 : 16:26:01
Hei!!
Jeg søker etter Therese som eide Luna før meg.
Luna har nå fått en skade i bakbena, og vi vet ikke helt hva vi skal gjøre med henne.
Jeg lurte på om du kunne ta kontakt eller sende meg mail-adresse din ( her altså ). da kan jeg sende en mail til deg om hva som har endt eller om vi tar kontakt via telefon.

Hilsen Madeleine!

PS! Fint om du svarer fort :S
madkjæ Postet - 05/01/2006 : 19:54:05
HEI!!!!
Det hadde vært kjempe fint da!!!! ja det kan bli litt trist , men vi trives kjempegodt sammen!!!!! For et halvt år siden ble hun skadet på en eller annen måte og stod VELDIG lenge.... hun trenes opp igjen og er snart helt super frisk!! Hun hopper små hindere og liker seg godt på tur Hun er litt sta men det er sånn hun er Fint å høre fra deg igjen!!!
Klem Madeleine!!!
humla Postet - 05/01/2006 : 15:48:19
hei det er ukjent hvem faren til luna er mora hennes er det også ukjent fortid til. dem kom fra en gammel mann som hadde 7 dølahester gående sammen men han døde å det ble ikke funnet noen papirer på noen av hestene ingen av hestene var håndtert dem var så å si nesten som vill hester . men hvordan er det med luna dere trives sammen? skulle vært å besøkt henne men er redd det blir litt trist

hilsen therese som du kjøpte luna fra
humla Postet - 05/01/2006 : 15:38:58
Kopi av melding:
Hei

jeg har en dølahoppe på 9 år. Hun heter Luna og en brun hoppe med svarte ben, svart man og hale. Jeg hadde håpet på at noen viste noe om hennes stamtavle eller foreldre!!!

Opprinnelig postet av madkjæ

cecilieogkason Postet - 21/12/2005 : 22:38:47
http://ny.hestesenteret.no/

:o)
madkjæ Postet - 21/12/2005 : 19:05:07
åssen kommer man inn dit a?? kan du sende den fulle adressa til akuratt den siden??? takk
Helle_ Postet - 21/12/2005 : 14:03:56
Du kan gå inn på www.nhest.no, og videre til stamboka for døl å se hva du finner der.

 Image Forum 2001 This page was generated in 0,16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.