hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Luna
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Luna
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

madkjæ

Innlegg: 4

Skrevet - 21/12/2005 :  13:53:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

jeg har en dølahoppe på 9 år. Hun heter Luna og en brun hoppe med svarte ben, svart man og hale. Jeg hadde håpet på at noen viste noe om hennes stamtavle eller foreldre!!!

Helle_

» VIP

Norway
Innlegg: 2372

Skrevet - 21/12/2005 :  14:03:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Du kan gå inn på www.nhest.no, og videre til stamboka for døl å se hva du finner der.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

madkjæ

Innlegg: 4

Skrevet - 21/12/2005 :  19:05:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
åssen kommer man inn dit a?? kan du sende den fulle adressa til akuratt den siden??? takk Gå til toppen av siden

cecilieogkason

» VIP

Norway
Innlegg: 34

Skrevet - 21/12/2005 :  22:38:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressececilieogkason  Svar med kopi av melding
http://ny.hestesenteret.no/

:o)
Gå til toppen av siden

humla

» VIP

Innlegg: 2

Skrevet - 05/01/2006 :  15:38:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei

jeg har en dølahoppe på 9 år. Hun heter Luna og en brun hoppe med svarte ben, svart man og hale. Jeg hadde håpet på at noen viste noe om hennes stamtavle eller foreldre!!!

Opprinnelig postet av madkjæ

Gå til toppen av siden

humla

» VIP

Innlegg: 2

Skrevet - 05/01/2006 :  15:48:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei det er ukjent hvem faren til luna er mora hennes er det også ukjent fortid til. dem kom fra en gammel mann som hadde 7 dølahester gående sammen men han døde å det ble ikke funnet noen papirer på noen av hestene ingen av hestene var håndtert dem var så å si nesten som vill hester . men hvordan er det med luna dere trives sammen? skulle vært å besøkt henne men er redd det blir litt trist

hilsen therese som du kjøpte luna fra
Gå til toppen av siden

madkjæ

Innlegg: 4

Skrevet - 05/01/2006 :  19:54:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEI!!!!
Det hadde vært kjempe fint da!!!! ja det kan bli litt trist , men vi trives kjempegodt sammen!!!!! For et halvt år siden ble hun skadet på en eller annen måte og stod VELDIG lenge.... hun trenes opp igjen og er snart helt super frisk!! Hun hopper små hindere og liker seg godt på tur Hun er litt sta men det er sånn hun er Fint å høre fra deg igjen!!!
Klem Madeleine!!!
Gå til toppen av siden

madkjæ

Innlegg: 4

Skrevet - 06/04/2006 :  16:26:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!!
Jeg søker etter Therese som eide Luna før meg.
Luna har nå fått en skade i bakbena, og vi vet ikke helt hva vi skal gjøre med henne.
Jeg lurte på om du kunne ta kontakt eller sende meg mail-adresse din ( her altså ). da kan jeg sende en mail til deg om hva som har endt eller om vi tar kontakt via telefon.

Hilsen Madeleine!

PS! Fint om du svarer fort :S
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway
Innlegg: 2372

Skrevet - 06/04/2006 :  16:36:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei!!
Jeg søker etter Therese som eide Luna før meg.
Luna har nå fått en skade i bakbena, og vi vet ikke helt hva vi skal gjøre med henne.
Jeg lurte på om du kunne ta kontakt eller sende meg mail-adresse din ( her altså ). da kan jeg sende en mail til deg om hva som har endt eller om vi tar kontakt via telefon.

Hilsen Madeleine!

PS! Fint om du svarer fort :S


Opprinnelig postet av madkjæ



Gå inn på vipen hennes her. Mailen hennes står der.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.