hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Hvor er de friske debattene blitt av???

MERK: Du må være registrert for å kunne sende et svar.
For å registrere, klikk her . Registrering er gratis!

Skjermstørrelse:
Brukernavn:
Passord:
Format modus:
Format: FetKursivUnderstreketGjennomstrek VenstrejustérSentrertHøyrejustér Horisontal linje Sett inn linkSett inn e-postSett inn bilde Sett inn kodeSett inn sitatSett inn liste
   
Melding:

* HTML er AV
* Forumkode er PÅ
Smileys
smil [:)] stort smil [:D] cool [8D] rødme [:I]
tunge [:P] ond [):] blink [;)] klovn [:o)]
sort øye [B)] åtter [8] rynke [:(] sjenert [8)]
sjokkert [:0] sur [:(!] død [xx(] søvnig [|)]
kyss [:X] godkjent [^] mislike [V] spørsmål [?]

  Kryss av her for å inkludere signatur fra din profil.
    

E M N E      H I S T O R I K K
nn Postet - 29/05/2006 : 20:45:48
Nå er det dødt her inne synes jeg. Er det ingen som har noen litt "friske" saker man kan debattere om?
15   S E N E S T E      S V A R    (Siste først)
Andrea & Daytona Postet - 12/08/2006 : 12:26:01
Kopi av melding:
Hva med å trene litt istedet?

Opprinnelig postet av Kurre



Skriver under på den. Billigere er det og
utstyrselges Postet - 11/08/2006 : 09:28:35
Birre, det tok meg 6 mnd og gå ned latterlige 5 kilo. Jeg har (sikkert som deg), latterlig forbrenning og ting tar tiiiiid. Men, kiloene har holdt seg nede, jeg spiser godis, drikker øl og trener meg ikke ihjel.

Jogging syns jeg personlig ikke er noe effektivt, selv om det er kjempeeffektivt for kompisen din så er det ikke sikkert det funker på deg. Det å bare trene utholdenhet er ikke så veldig effektivt heller, det må kombineres med masse styrke. Ihvertfall så er det det eneste som fungerer på meg.
Men siden kroppen er skrøpelig og full av prolapser, så begrenser ting seg. Har derfor funnet ut at svømming er en hallelujaopplevelse. Da får jeg trent utholdenhet og styrke i samme sleng, uten at jeg blir ødelagt. Det har tatt sin tid, men steike det har gitt resultater i antall cm som har forsvunnet.

Det som hjalp meg var rett og slett å melde meg på vektklubb.no
Tok det korteste abonnementet de hadde fordi jeg var nysgjerrig på konseptet. jeg er veldig fornøyd med det opplegget de hadde der, oppfølging, oppmuntring og ikke minst opplæring. Tok ikke lang tid før jeg fant ut hva jeg gjorde feil.

Catharina_ Postet - 11/08/2006 : 00:47:14
ja egentlig jeg og.. så lenge man har tenkt g.o.d.t(!!) over det.. og har en god grunn, om de er helt normale ser jeg ikke grunnen til og gå rundt med to oppblåste ballonger. Velg det som passer kroppen din best, og som du vil være fornøyd med. Men, jeg er helt enig i at det er ikke utseende man faller for, det er mer det innvendige..!!
Torpedo Postet - 10/08/2006 : 17:46:07
Jeg synes det er helt greit å ta silikon er man ikke fornøyd med puppene sine!
LinnMerethe Postet - 10/08/2006 : 15:27:37
Dragon86:leste innlegget ditt og det som slo meg da når jeg kom til det med priser ol. var at;er du sikker på at du ikke får dekket det?siden det er en grunn til at det er blitt som det er blitt??
En gammel klassevenninne av meg fikk operert inn silikon for noen år siden,dette fordi hun ikke hadde noe pupper at all,og det plaget henne naturligvis.Var igjennom mangfoldige timer hos psykolog osv før hun dro til fastlegen sin som tipset henne på å søke om å få det dekket,og det gjorde hun.Det dumme med henne er at hun ble litt oppsatt på det hele,og var akkurat igjennom en operasjon til,men DET er en annen sak(og bare hennes forøvrig)

Jeg er vel en av de som stiller meg ganske åpen til PK,mulig det er fordi jeg ennå er ganske ung(ehh,20!) og vet vel egentlig ikke helt hva livet innebærer.Har aldri vært syk,har en ganske normal kropp og har aldri hatt spesielle komplekser,men jeg ser ikke bort ifra en operasjon hvis jeg føler det trengs(og lommeboka tillater det,noe den aldri kommer til å gjøre),men såklart,den beslutningen skal overveies nøye.
Jeg skjønner at dere her som er mødre har kanskje et annet syn på det,kanskje fordi dere har døtre som er på alderen med mange her på mix'n.Tror ikke jeg hadde vært åpen for kirurgi hvis jeg hadde hatt tenåringsdøtre!!!!
anniz* Postet - 10/08/2006 : 14:58:06
Kopi av melding:
oi da.. det kaller jeg S*P*A*M :)

Opprinnelig postet av Lopke



Hehe, ja, klarte å bomme litteranne bare.. Hehe..
Lopke Postet - 10/08/2006 : 14:50:46
oi da.. det kaller jeg S*P*A*M :)
anniz* Postet - 10/08/2006 : 14:47:46
Kopi av melding:
skal hilse å si at det ikke hjelper et plukk å trene...har jogget i noen måneder nå, alle sa det var så fantastisk for å bli kvitt overflødig fett (på med joggeskoa og ut i skauen, wee), men neimen om jeg merker noe forskjell...jogger 2-3 ganger i uken...=)

Opprinnelig postet av Weingi




Det hjelper ikke med en gang da vettu. Må ha tålmodighet. Men tror det skulle hjelpe å øke antall gangene i uken. Må visst ikke være så lenge av gangen heller. Halvtime hver dag, har jeg hørt skal være bra! :P
anniz* Postet - 10/08/2006 : 14:47:36
Kopi av melding:
skal hilse å si at det ikke hjelper et plukk å trene...har jogget i noen måneder nå, alle sa det var så fantastisk for å bli kvitt overflødig fett (på med joggeskoa og ut i skauen, wee), men neimen om jeg merker noe forskjell...jogger 2-3 ganger i uken...=)

Opprinnelig postet av Weingi




Det hjelper ikke med en gang da vettu. Må ha tålmodighet. Men tror det skulle hjelpe å øke antall gangene i uken. Må visst ikke være så lenge av gangen heller. Halvtime hver dag, har jeg hørt skal være bra! :P
anniz* Postet - 10/08/2006 : 14:47:20
Kopi av melding:
skal hilse å si at det ikke hjelper et plukk å trene...har jogget i noen måneder nå, alle sa det var så fantastisk for å bli kvitt overflødig fett (på med joggeskoa og ut i skauen, wee), men neimen om jeg merker noe forskjell...jogger 2-3 ganger i uken...=)

Opprinnelig postet av Weingi




Det hjelper ikke med en gang da vettu. Må ha tålmodighet. Men tror det skulle hjelpe å øke antall gangene i uken. Må visst ikke være så lenge av gangen heller. Halvtime hver dag, har jeg hørt skal være bra! :P
anniz* Postet - 10/08/2006 : 14:47:14
Kopi av melding:
skal hilse å si at det ikke hjelper et plukk å trene...har jogget i noen måneder nå, alle sa det var så fantastisk for å bli kvitt overflødig fett (på med joggeskoa og ut i skauen, wee), men neimen om jeg merker noe forskjell...jogger 2-3 ganger i uken...=)

Opprinnelig postet av Weingi




Det hjelper ikke med en gang da vettu. Må ha tålmodighet. Men tror det skulle hjelpe å øke antall gangene i uken. Må visst ikke være så lenge av gangen heller. Halvtime hver dag, har jeg hørt skal være bra! :P
anniz* Postet - 10/08/2006 : 14:47:02
Kopi av melding:
skal hilse å si at det ikke hjelper et plukk å trene...har jogget i noen måneder nå, alle sa det var så fantastisk for å bli kvitt overflødig fett (på med joggeskoa og ut i skauen, wee), men neimen om jeg merker noe forskjell...jogger 2-3 ganger i uken...=)

Opprinnelig postet av Weingi




Det hjelper ikke med en gang da vettu. Må ha tålmodighet. Men tror det skulle hjelpe å øke antall gangene i uken. Må visst ikke være så lenge av gangen heller. Halvtime hver dag, har jeg hørt skal være bra! :P
anniz* Postet - 10/08/2006 : 14:46:58
Kopi av melding:
skal hilse å si at det ikke hjelper et plukk å trene...har jogget i noen måneder nå, alle sa det var så fantastisk for å bli kvitt overflødig fett (på med joggeskoa og ut i skauen, wee), men neimen om jeg merker noe forskjell...jogger 2-3 ganger i uken...=)

Opprinnelig postet av Weingi




Det hjelper ikke med en gang da vettu. Må ha tålmodighet. Men tror det skulle hjelpe å øke antall gangene i uken. Må visst ikke være så lenge av gangen heller. Halvtime hver dag, har jeg hørt skal være bra! :P
anniz* Postet - 10/08/2006 : 14:46:54
Kopi av melding:
skal hilse å si at det ikke hjelper et plukk å trene...har jogget i noen måneder nå, alle sa det var så fantastisk for å bli kvitt overflødig fett (på med joggeskoa og ut i skauen, wee), men neimen om jeg merker noe forskjell...jogger 2-3 ganger i uken...=)

Opprinnelig postet av Weingi




Det hjelper ikke med en gang da vettu. Må ha tålmodighet. Men tror det skulle hjelpe å øke antall gangene i uken. Må visst ikke være så lenge av gangen heller. Halvtime hver dag, har jeg hørt skal være bra! :P
anniz* Postet - 10/08/2006 : 14:46:51
Kopi av melding:
skal hilse å si at det ikke hjelper et plukk å trene...har jogget i noen måneder nå, alle sa det var så fantastisk for å bli kvitt overflødig fett (på med joggeskoa og ut i skauen, wee), men neimen om jeg merker noe forskjell...jogger 2-3 ganger i uken...=)

Opprinnelig postet av Weingi




Det hjelper ikke med en gang da vettu. Må ha tålmodighet. Men tror det skulle hjelpe å øke antall gangene i uken. Må visst ikke være så lenge av gangen heller. Halvtime hver dag, har jeg hørt skal være bra! :P

 Image Forum 2001 This page was generated in 0,12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.