hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Kaldblodstraver, Riggi:)

MERK: Du må være registrert for å kunne sende et svar.
For å registrere, klikk her . Registrering er gratis!

Skjermstørrelse:
Brukernavn:
Passord:
Format modus:
Format: FetKursivUnderstreketGjennomstrek VenstrejustérSentrertHøyrejustér Horisontal linje Sett inn linkSett inn e-postSett inn bilde Sett inn kodeSett inn sitatSett inn liste
   
Melding:

* HTML er AV
* Forumkode er PÅ
Smileys
smil [:)] stort smil [:D] cool [8D] rødme [:I]
tunge [:P] ond [):] blink [;)] klovn [:o)]
sort øye [B)] åtter [8] rynke [:(] sjenert [8)]
sjokkert [:0] sur [:(!] død [xx(] søvnig [|)]
kyss [:X] godkjent [^] mislike [V] spørsmål [?]

  Kryss av her for å inkludere signatur fra din profil.
    

E M N E      H I S T O R I K K
Tonje-og-Czardasz Postet - 07/04/2006 : 15:52:35
Hei!
Er det noen her som vet noe om en kaldblodstraver som heter Riggi, hvor hun var etter hun var på sula å om hun lever? Sikkert mest sannsynlig død, for hun er ganske gammel nå.. Tanten min selte henne til en jente på Sula som hete Nathalie, så fikk hun en skade i bakbenet.. Er det noen som kjenner til henne eller vet hvor hun ble av etter det? Hadde blitt kjempe takknemlig for svar:)
13   S E N E S T E      S V A R    (Siste først)
Tonje-og-Czardasz Postet - 17/04/2006 : 14:30:44
Jeg vet at det var ei jente som hadde henne en god stund etter dette, for jeg red henne litt da. Men hun hadde ikke fikset det.
Mari^_^ Postet - 17/04/2006 : 10:19:58
Hesten behøver langt fra å være død selv om den ikke er registrert med ny eier.
Tonje-og-Czardasz Postet - 17/04/2006 : 01:17:08
ok
HampusGoldstar Postet - 16/04/2006 : 21:26:41
hmmm, ja, vi snakker nok om to forskjellige hester...
Flokus Postet - 16/04/2006 : 12:46:21
Okei. Tror nok ho er død, dessverre, siden det ikkje er ordna
Tonje-og-Czardasz Postet - 16/04/2006 : 02:46:42
Hmm.. Det må no ver lenge sida! Det er morfaren min, sikkert skrevet på han i staden for tante..:) men det er mange år sida dei eige ho
Flokus Postet - 15/04/2006 : 23:46:46
(kilde: Norsk Rikstoto)

Eigar: Arne Inge Harstad, URA, 6230 SYKKYLVEN
HampusGoldstar Postet - 15/04/2006 : 22:50:05
Jeg veit ikke om hun har stått Sula før, men hvis det er henne, så er hun hos en dame som heter Lucia, hun står like ved Tofte. Også har hun fått nytt navn... Gina... Hadde henne på for noen måneder. Tror hun bli mye kjørt med, i tospann...

Veit ikke om dete r samma hesten, men hun begynte å bli gammel... Veit du hva hun som kjøpte henne heter?
Tonje-og-Czardasz Postet - 14/04/2006 : 01:53:12
Jeg er har ikkje noen andre innlagt på dataen, de andre jeg har er på vanlig fotopapir Det er jo en stund siden bildene der vart tatt da, sikkert nesten 13 år siden! :p Men har hun vert på Sula da? Viss det er det henne Og viss det er det, vet du om hun er lever?? Og hvor hun er, eventuelt hvor hun var før hun døde?? Ble nyskjerrig nå
HampusGoldstar Postet - 13/04/2006 : 20:26:21
Jeg er litt usikker, men hvis det er henne veit jeg kjempe masse om henne:)
Har du flere bilder?
Tonje-og-Czardasz Postet - 13/04/2006 : 11:54:27
Hei

Ja riggi er/var? en kaldblodshoppe. Hun er rød.. Bilde av henne på Vipen min Kan se henne der!

Vet du noe om henne ?
HampusGoldstar Postet - 11/04/2006 : 00:58:55
hva slags farge hadde hun?
HampusGoldstar Postet - 11/04/2006 : 00:57:46
Hei!
Er Riggi en kaldblods hoppe?
Hvis hun er det så kjenner jeg henne!!!

 Image Forum 2001 This page was generated in 0,16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.