hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kaldblodstraver, Riggi:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Kaldblodstraver, Riggi:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Innlegg: 76

Skrevet - 07/04/2006 :  15:52:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Er det noen her som vet noe om en kaldblodstraver som heter Riggi, hvor hun var etter hun var på sula å om hun lever? Sikkert mest sannsynlig død, for hun er ganske gammel nå.. Tanten min selte henne til en jente på Sula som hete Nathalie, så fikk hun en skade i bakbenet.. Er det noen som kjenner til henne eller vet hvor hun ble av etter det? Hadde blitt kjempe takknemlig for svar:)

HampusGoldstar

» VIP

Norway
Innlegg: 39

Skrevet - 11/04/2006 :  00:57:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHampusGoldstar  Svar med kopi av melding
Hei!
Er Riggi en kaldblods hoppe?
Hvis hun er det så kjenner jeg henne!!!

Så lenge hesten har det bra, har jeg det bra! Gå til toppen av siden

HampusGoldstar

» VIP

Norway
Innlegg: 39

Skrevet - 11/04/2006 :  00:58:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHampusGoldstar  Svar med kopi av melding
hva slags farge hadde hun?
Så lenge hesten har det bra, har jeg det bra! Gå til toppen av siden

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Innlegg: 76

Skrevet - 13/04/2006 :  11:54:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

Ja riggi er/var? en kaldblodshoppe. Hun er rød.. Bilde av henne på Vipen min Kan se henne der!

Vet du noe om henne ?
Gå til toppen av siden

HampusGoldstar

» VIP

Norway
Innlegg: 39

Skrevet - 13/04/2006 :  20:26:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHampusGoldstar  Svar med kopi av melding
Jeg er litt usikker, men hvis det er henne veit jeg kjempe masse om henne:)
Har du flere bilder?

Så lenge hesten har det bra, har jeg det bra! Gå til toppen av siden

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Innlegg: 76

Skrevet - 14/04/2006 :  01:53:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er har ikkje noen andre innlagt på dataen, de andre jeg har er på vanlig fotopapir Det er jo en stund siden bildene der vart tatt da, sikkert nesten 13 år siden! :p Men har hun vert på Sula da? Viss det er det henne Og viss det er det, vet du om hun er lever?? Og hvor hun er, eventuelt hvor hun var før hun døde?? Ble nyskjerrig nå Gå til toppen av siden

HampusGoldstar

» VIP

Norway
Innlegg: 39

Skrevet - 15/04/2006 :  22:50:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHampusGoldstar  Svar med kopi av melding
Jeg veit ikke om hun har stått Sula før, men hvis det er henne, så er hun hos en dame som heter Lucia, hun står like ved Tofte. Også har hun fått nytt navn... Gina... Hadde henne på for noen måneder. Tror hun bli mye kjørt med, i tospann...

Veit ikke om dete r samma hesten, men hun begynte å bli gammel... Veit du hva hun som kjøpte henne heter?

Så lenge hesten har det bra, har jeg det bra! Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 15/04/2006 :  23:46:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
(kilde: Norsk Rikstoto)

Eigar: Arne Inge Harstad, URA, 6230 SYKKYLVEN

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Innlegg: 76

Skrevet - 16/04/2006 :  02:46:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm.. Det må no ver lenge sida! Det er morfaren min, sikkert skrevet på han i staden for tante..:) men det er mange år sida dei eige ho Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 16/04/2006 :  12:46:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okei. Tror nok ho er død, dessverre, siden det ikkje er ordna
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

HampusGoldstar

» VIP

Norway
Innlegg: 39

Skrevet - 16/04/2006 :  21:26:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHampusGoldstar  Svar med kopi av melding
hmmm, ja, vi snakker nok om to forskjellige hester...
Så lenge hesten har det bra, har jeg det bra! Gå til toppen av siden

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Innlegg: 76

Skrevet - 17/04/2006 :  01:17:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 17/04/2006 :  10:19:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hesten behøver langt fra å være død selv om den ikke er registrert med ny eier.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Innlegg: 76

Skrevet - 17/04/2006 :  14:30:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet at det var ei jente som hadde henne en god stund etter dette, for jeg red henne litt da. Men hun hadde ikke fikset det. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.26 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.