hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Noen som kjenner/kjennte Filur?

MERK: Du må være registrert for å kunne sende et svar.
For å registrere, klikk her . Registrering er gratis!

Skjermstørrelse:
Brukernavn:
Passord:
Format modus:
Format: FetKursivUnderstreketGjennomstrek VenstrejustérSentrertHøyrejustér Horisontal linje Sett inn linkSett inn e-postSett inn bilde Sett inn kodeSett inn sitatSett inn liste
   
Melding:

* HTML er AV
* Forumkode er PÅ
Smileys
smil [:)] stort smil [:D] cool [8D] rødme [:I]
tunge [:P] ond [):] blink [;)] klovn [:o)]
sort øye [B)] åtter [8] rynke [:(] sjenert [8)]
sjokkert [:0] sur [:(!] død [xx(] søvnig [|)]
kyss [:X] godkjent [^] mislike [V] spørsmål [?]

  Kryss av her for å inkludere signatur fra din profil.
    

E M N E      H I S T O R I K K
cemor Postet - 04/02/2006 : 20:44:01


Leter etter en dansk varmblods vallak, etter Allegro. Han er (var) rød med bliss.
Vet han stod på Stange (Atlungstad) sist jeg hørte noe fra ham. Er det noen som vet om han lever enda, og evt hvor han er???

På forhånd tusen takk!
15   S E N E S T E      S V A R    (Siste først)
cemor Postet - 24/04/2006 : 08:36:55
Kopi av melding:
Jeg kjenner Maren veldig godt, for hun står på Atlungstad sånn som meg, og jeg husker Filur veldig godt fra tiden hun hadde han. De starta ganske mye, med gode resultater! Så tok Maren over Watson, og Filur ble solgt. Hun hadde han vel kanskje ett år eller noe, før han måtte avlives som j.i.m sier, pga beina. Men han holdt ut lenge, og gjorde mye bra i løpet av livet sitt!! Maren hoppet f.eks. ca 1,60 med han på et juleshow en gang!! Og han hadde hoppa høyere hvis han hadde fått lov! Men det fikk han ikke..

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo



Det er godt å høre at han har hatt det bra da!

At han kunne hoppe høyt, var det ingen som tvilte på! (vi hoppet baner på 1.60 på trening flere ganger!)

Ganske utrolig at han holdt så lenge,,med tanke på senene hans!

c",)
Ingvild og Kenzo Postet - 23/04/2006 : 22:54:00
Jeg kjenner Maren veldig godt, for hun står på Atlungstad sånn som meg, og jeg husker Filur veldig godt fra tiden hun hadde han. De starta ganske mye, med gode resultater! Så tok Maren over Watson, og Filur ble solgt. Hun hadde han vel kanskje ett år eller noe, før han måtte avlives som j.i.m sier, pga beina. Men han holdt ut lenge, og gjorde mye bra i løpet av livet sitt!! Maren hoppet f.eks. ca 1,60 med han på et juleshow en gang!! Og han hadde hoppa høyere hvis han hadde fått lov! Men det fikk han ikke..
cemor Postet - 22/04/2006 : 21:03:51
Kopi av melding:
fikk vite nå at Filur dessverre er død. Hun som eide han tok han for ca et år siden pga dårlige bein.

Opprinnelig postet av j.i.m



Tusen takk for svar!

Det er helt utrolig at han har holdt så lenge! (han var vel født i 84 om jeg ikke husker feil!) Og allerede i 93 røk han en sene i det ene frambenet! Da har han blitt tatt godt vare på vil jeg tro!

Tusen takk!
j.i.m Postet - 05/04/2006 : 13:07:12
fikk vite nå at Filur dessverre er død. Hun som eide han tok han for ca et år siden pga dårlige bein.
j.i.m Postet - 17/03/2006 : 22:29:30
jeg husker også Filur:) Vet at maren L. Ree kjøpte han og red dressur på han. Ble veldig fin å. Men så tok Maren over hesten til sin søster, å da ble Filur solgt. Vet ikke helt hvor dessverre..
j.i.m Postet - 17/03/2006 : 22:16:28
jeg husker også Filur:) Vet at maren L. Ree kjøpte han og red dressur på han. Ble veldig fin å. Men så tok Maren over hesten til sin søster, å da ble Filur solgt. Vet ikke helt hvor dessverre..
cemor Postet - 13/03/2006 : 20:02:32
Hehe, ja det stemmer! (Han er død nå!)
Crianza Postet - 10/03/2006 : 19:28:10
Så forresten at du hadde hatt en som heter Make it Big? M. brun/ sort fullblodsvallak?
Crianza Postet - 10/03/2006 : 19:21:45
Nei, vet desverre ikke noe mer. Men husker når de fikk ham... de var med på en del treninger sammen med hun som red min hest ;)

Om jeg graver dypt i hodet mitt så skal huske hva navnet ditt er også...
cemor Postet - 10/03/2006 : 12:58:02
Ingen andre?
Kine og Tassen Postet - 27/02/2006 : 14:31:24
Hei igjen!
Det var ikke samme hesten,beklager. Håper du finner ut noe mer,lykke til!
cemor Postet - 24/02/2006 : 14:26:46
Oki, tusen takk! c",)
Kine og Tassen Postet - 24/02/2006 : 14:09:37
Mulig jeg veit om noe,det er noe kjent. Skal sjekke det litt nærmere,for å være sikker..
cemor Postet - 24/02/2006 : 14:01:48
Nei, desverre! -Men takk for forsøket!! c",)

Filur var/er rød.....

c",)
Horton & Renate Postet - 17/02/2006 : 16:06:46
http://www.trondelag-hestesportsklubb.no/st2003/StevneMars/Bilder%20mars.htm

Kan det være den hesten nederst til høyre?

 Image Forum 2001 This page was generated in 0,12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.