hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Auksjonen
 Dobblet opp?

MERK: Du må være registrert for å kunne sende et svar.
For å registrere, klikk her . Registrering er gratis!

Skjermstørrelse:
Brukernavn:
Passord:
Format modus:
Format: FetKursivUnderstreketGjennomstrek VenstrejustérSentrertHøyrejustér Horisontal linje Sett inn linkSett inn e-postSett inn bilde Sett inn kodeSett inn sitatSett inn liste
   
Melding:

* HTML er AV
* Forumkode er PÅ
Smileys
smil [:)] stort smil [:D] cool [8D] rødme [:I]
tunge [:P] ond [):] blink [;)] klovn [:o)]
sort øye [B)] åtter [8] rynke [:(] sjenert [8)]
sjokkert [:0] sur [:(!] død [xx(] søvnig [|)]
kyss [:X] godkjent [^] mislike [V] spørsmål [?]

  Kryss av her for å inkludere signatur fra din profil.
    

E M N E      H I S T O R I K K
Oxhovd Victoria=o) Postet - 23/03/2005 : 19:07:54
En vennine av meg hadde vunnet en Hestemarked-genser. Det tok en stund før den kom så hun sende en e-mail for å spørre hvor den ble av.. (det gjekk treigere enn da jeg vann min).!
Etter litt over en uke-nærmere to så fikk hun omsider pakken..
Dagen etter ringte en vennine av henne (naboen) å sa at der låg en pakke til henne i deres postkasse, det var en til genser.. Skal dette vere mulig? Å få dobbelt opp, selv om hun ikke har betalt for mer enn en?

Ann Lajla
11   S E N E S T E      S V A R    (Siste først)
Oxhovd Victoria=o) Postet - 28/03/2005 : 21:08:35
Ok..:) Men hun må vel ikke sende den tilbake? Hun har brukt begge genserene allerede..
anne Postet - 28/03/2005 : 00:04:47
Vi i hestemarked er veldig opptatt av at kundene skal være fornøyde. Hvis posten av en eller annen grunn "roter" bort pakken slik at kundene ikke får varen prøver vi i hestemarked og rette opp i feilen. Siden vi hittil har tatt forhåndsbetaling dukker det ikke opp en regning i dette tilfelle. Hvis det er noe mer dere lurer så ring oss på: 23 37 69 40!
Oxhovd Victoria=o) Postet - 26/03/2005 : 20:20:57
På begge pakkene som hun fikk så stod der med store tusj-nokstaver hennes navn.. Jeg er ærlig hele tiden, å det irriterer henne veldig..:P Hun klager sånn over at jeg f.eks. er "livredd" for å få merknader på skulen, hehe. Men jeg vil være flink på skulen å få gode karakterer..:)

Hun er også veldig ærlig, men akkurat dette var ikke hennes feil heller.. Hun skal jo heller ikke straffes, om de merker det så regner vi begge med at de sender en regning..:)
spoff Postet - 25/03/2005 : 20:42:28
Jeg er av den oppfatning av at ærlighet varer lengst! Ta kontakt med Hestemarked og forklar situasjonen. Antagelig ordner det seg på en grei (og selvfølgelig) og helt kostnadsfri måte (for hennes del).

Som Lucinda nevner så hender det ofte at Posten tukler med levering. Det hender faktisk at sendinger forsvinner, eller på andre måter aldri blir levert. Jeg har mistet to sendinger selv som jeg har vært klar over tidligere, og hadde i forbindelse med min forrige flytting svært dårlig erfaring med Postens leveringstjeneste (faktisk brukte det jeg 96 kroner kun på å ligge på telefonen for å klage, for når man først skal ha en telefon man skal henvende seg til, så er det naturlig å velge og ha et 810-nummer.. Død over posten!). At det hender, og at Posten ikke har imponert meg stort skal jeg skrive under på. Selv om ting stortsett kommer frem, og min klaging til slutt endte godt (enn så lenge.. Nå skal jeg flytte igjen).

Slik situasjonen her høres ut som vil jeg påstå at antagelig Hestemarked har vist service, og ordnet i situasjonen for sine kunder. Selvfølgelig opplever andre enn meg sluntring med levering, og Hestemarked er jo pent nødt til å levere varen selv om kanskje Posten tøyser.

Ved å holde kjeft er iallfall min mening at det straffer feil "person". Men om andre har sannvittighet, og synes det er riktig å ytre eget ego for det så er jo det "greit". Verden er dessverre fulle av de som aldri handler ærlig, og det er ikke til å unngå. Antagelig er jeg ganske så alene om å være en slik person som selv ville stilt 100% opp selv om straffen ville lagt seg på min forhatte Posten til og med (Posten er antagelig lite involvert som den som tjener eller taper her).
Oxhovd Victoria=o) Postet - 25/03/2005 : 15:36:05
Hehe..:P ja det var det jeg sa til henne, men men.. Hun fåreslo at vi kunne høre om det hadde skjedd med andre, og evt om der var noen tips.. Men men..
Roxira Postet - 25/03/2005 : 01:26:12
Sånt må man jo ikke si høyt.... hihi... Det er da det oppdages!! Hysj, hysj... Litt sleip må man være, og benytte seg av andres feil... hihi....
Oxhovd Victoria=o) Postet - 25/03/2005 : 00:38:35
Ok, vi regner med at vi hører fra dem om der evnt. blir sagt noe fra hestemarked..:)
Lucinda: Postet - 24/03/2005 : 20:18:02
Ta kontakt med hestemarked da. Ho kan ikkje bli krevd for varen to ganger, men må eventuelt sende den ein forsendelsen tilbake.

Oxhovd Victoria=o) Postet - 24/03/2005 : 18:37:39
Hehe.. ja, tydeligvis..:P

Ja det kan hende det er posten.

Men bør hun gjøre noe, hun sitter på siden min å hopper opp og ned på stolen.. For hun har ikke penger om hun får en regning..
Lucinda: Postet - 23/03/2005 : 19:34:26
Hestemarked har vel sendt ny pakke da siden den forrige ikkje var komt fram, kan være posten som har rota.

Anette&Ali&Aurello Postet - 23/03/2005 : 19:27:52
Alt er mulig :)

 Image Forum 2001 This page was generated in 0,11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.