hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjærlighetssorg...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kjærlighetssorg...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:53:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Akkurat blitt dumpa av typen. vi hadde snart hvert sammen i et år, et av de beste årene i livet mitt. Han var den første ordentlige kjæresten min og jeg elsker han virkelig. Jeg tar dette veldig tungt men det gjør tydelighvis ikke han! i dag sto han å holdt rundt ei jente i paralell klassen min når jeg kom gående i gangen. jeg fikk lyst til å kaste opp, det gjør så vondt..

Nå sitter jeg bare her å synes synd på meg selv og hater livet. Noen som har/har hatt det på samme måte?

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  15:32:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Huff, ja.. Uten at jeg har videre lyst til å utdype.. Gøy er det iallefall ikke.
*trøsteklemme*

Redigert av - Ragnhild E den 27/01/2006 15:33:00 Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  16:25:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har akkurat gjort det slutt med typen selv.
Vi var vel sammen i 1,5 år, og har bodd sammen det siste året. Det har vært de beste to årene i mitt liv hittil, men jeg tror det kommer noe som er enda bedre! Vondt å gjøre slutt, men det er til det beste. Vi er fortsatt gode venner og kommer nok til å være mye sammen med han for det

Det ordner seg Karen Marie.
Tenk bare på at du får deg nok en som er enda bedre!
Gutter, eller jenter for den sakt skyld er ikke verdt å gråte for når de sårer deg slik.

Therese
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  16:54:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
oi... her kjenner jeg meg igjen!!

for å begynne med begynnelsen...

jeg hadde vært sammen med (la oss kalle han "Per") i 1,5 år... vi hadde bodd sammen i et halvt år da jeg fikk litt klaustrofobi... vi var for umodne til å bo sammen... vi ble for mye samboere og for lite kjærester... etter en stund ble det slutt... men etter en stund som singel, fant jeg ut at det var "per" jeg ville ha, han kjørte meg hjem fra en fest og vi ble "gode venner", jeg forklarte han akkurat hvor sterke følelser jeg hadde og formelig vrengte sjela mi til han (høres litt klisje ut..) den 6 desember hadde vi en kjempe romantisk kveld, med boblebad, og masse kos... jeg hadde det kjempebra! og følte at vi kom til å bli sammen igjen...

hørte ikke noe fra ham på ei uke... syns det var rart... fikk plutselig en melding, der det sto at han hadde fått seg dame... og dette hadde vart i rundt en uke... jeg ble fysisk kvalm, og trodde jeg skulle spy... det var så vondt!! og jeg følte at jeg ble revet istykker innvendig! det var så ufattelig vondt!! jeg måtte ut... klarte ikke sitte inne med tankene mine... så jeg gikk en lang tur med hunden..

fikk vite av en kompis av "per" at den nye dama var 17 år, og dødsdeilig... jeg følte meg verdiløs... ubrukelig...
denne følelsen unner jeg ikke min verste fiende engang...

på nyttårsaften bestemte jeg meg for å gi faen... jeg skulle ha det gøy, finne en mann og kose meg...
som sagt som gjort... jeg møtte (la oss kalle ham "geir") "geir" og vi koste oss stort.. han ba om å få telefonnr mitt... han fikk det, men jeg tenkte at han kom ikke til å ringe uansett... og jeg brydde meg jo ikke... men dagen etterpå ringte han!! oh shit, tenkte jeg... hva gjør jeg nå...? jaja, samme det... ha kom på besøk og vi klikket sammen som hånd i hanske... vi ble sittende å prate fra 10 om kvelden til 5 på natta, uten stopp... ingen pinlige tausheter eller noe... de neste 8 dagen hang vi sammen hver dag.... jeg møtte mange av vennene hans, og mammaen hans...!!
så dro han tilbake til oslo (bor og går skole der, men flytter tilbake til sommeren)

x`n min "per" sendte meg en melding når jeg tilfeldigvis var til geir... og lurte på om jeg var hjemme... som sant var sa jeg nei, og at jeg var til "Geir"... "per" ble fly forbanna og skulle plutselig hente de siste tingene sine i leiligheten (lampene, tv-bordet, og tv`n...) jeg sa at det var greit... senere på kvelden spurte "per" meg om jeg var blitt sammen med "geir", jeg fortalte at det var jeg ikke... og da kunne jeg plutselig beholde lampene, tv`n og tvbordet allikevell...
syns det var rart at "per" ble sint, for han hadde jo dame...

så for 2 uker siden kom han på besøk, fortalte at han ikke hadde dame mer, "per" tok rundt meg og kysset meg på halsen... jeg trakk meg unna og han ble dødsfornærmet og måtte plutselig dra... etterpå fortalte han meg at han hadde blitt såret når jeg hadde møtt "geir" (men han hadde jo dame da??) og at han ville ha meg tilbake... noe som ikke er aktuelt for min del... jeg er ikke villig til å la han leke mer med følelsene mine, jeg er ikke villig til å forbli singel resten av livet for at han skal ha en "reserveløsning" når han føler for det...

hører også med til historien at jeg har god kontakt med "geir" selv om han er i oslo, og vi prater sammen hver dag, og jeg har falt pladask for ham...:) og har det bedre nå enn på LENGE!!!

så nå er livet herlig!! (han kommer også snart på besøk til meg!! gleder meg!!)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 27/01/2006 :  18:09:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
LIVET ER INNVIKLET *ler*

Selv har jeg aldri dumpet eller blitt dumpet, men en jeg var sammen med i 5 år døde brått fra meg i en ulykke. Tok flere år før jeg klarte å tenke på andre mannfolk igjen, men livet må jo gå videre. Og tro meg, det gjør det. Etter 4 enslige år, møtte jeg igjen en jeg var villig til å slippe innpå meg, og vi har nå snart vært sammen i 3 år.

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/01/2006 :  18:28:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mitt tips(som jeg følger):
Lev livet, nyt ungdomms tida mens du har den, du har jo den bare en gang(såfremt du ikke er hindu og fulgt dharma)
La vær å skape følelser for noen.
Ikke være innbilsk og tro at han liker deg, da er du mer sårbar om det skjer noe.

Lykke til Karen Marie. Skal se det ordner seg

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  18:39:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Tusen Takk alle sammen

Du kan ikke hatt det lett Torhild! Nå ble jeg flau, her sitter jeg å klager over mine små "fjortiss" problemer mens andre har opplevd ting som ikke kan måle seg.

Kopi av melding:
Lev livet, nyt ungdomms tida mens du har den, du har jo den bare en gang(såfremt du ikke er hindu og fulgt dharma)

har akkurat hatt KRL prlve på skolen om det der, fikk 5+ tilåmed

Aldri hvert forelsket Kristine? er ikke bare-bare å lavære å skape følelser for noen! selv om det er veldig vondt nå, så ville jeg ikke, for alt i verden, ha gått glipp at det siste året..

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/01/2006 :  18:52:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Vi har alle vårt å slite med, og ingen kan si at en sorg er større eller mindre enn en annen.
Det føles sikkert ikke som noen trøst nå, men det er helt sikkert at det går over og du finner andre kjærester. De fleste må gjennom det der en del ganger i løpet av livet, og man får bare håpe man kommer styrket ut av det :)

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  19:06:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ikke være innbilsk og tro at han liker deg, da er du mer sårbar om det skjer noe.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Dette håper jeg virkelig ikke Kristine. En dag dukker det nok opp en du bare må bli glad i.
Med den holdningen kan man fort bli ensom når alle venninene har funnet kjærligheten..

Kjærlighetssorg har jeg opplevd flere ganger. Har hatt 3 samboere og vært veldig gla i dem alle sammen.
Noen er jeg venner med andre ikke.. Sånn er livet, det går videre unasett dumme gutter heldigvis.

Karen Marie: Kos deg med hesten, gråt med venninner og prøv å ha det gøy. Han finner nok ut at han gjorde en kjempe tabbe
og kanskje har du da blitt forelsket i en ny? gjør vondt nå men tro meg du smiler igjen
om et stykke tid. En dag vil du møte en som får den forrige til å blekne..
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/01/2006 :  19:25:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Aldri hvert forelsket Kristine? er ikke bare-bare å lavære å skape følelser for noen! selv om det er veldig vondt nå, så ville jeg ikke, for alt i verden, ha gått glipp at det siste året..
Opprinnelig postet av mariie.

Nei Er jeg ikke heldig?

Kopi av melding:
Kopi av melding:

Dette håper jeg virkelig ikke Kristine. En dag dukker det nok opp en du bare må bli glad i.
Med den holdningen kan man fort bli ensom når alle venninene har funnet kjærligheten..
Opprinnelig postet av Lopke

En dag dukker det opp noen jeg må bli gla i ja. Har mange gutter jeg er gla i, men ingen jeg har følelser for.
Men foreløbig til jeg blir mere moden av meg så kommer det nok gutter inn i mitt liv også

Redigert av - Bustetrollet den 27/01/2006 19:26:26 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  20:34:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Utrolig leit å høre..

Jeg er en utrolig følelsesladet person, blir skikkelig lei meg når jeg hører om slike ting!!! Jeg vet ikke om det er noe til trøst, og at det sikkert er mange som sier det... Men du er enda ung, og har maaange maaange år på deg! Selv om det kan virke umulig å finne noen bedre nå, tror jeg nok at du med tiden vil forelske deg igjen..

Selv syns jeg at det er utrolig dårlig gjort av han å henge over en ny dame rett etter et brudd.. Syns bare at slikt henger bare ikke på greip, når en har vært sammen så lenge, og delt så mye.. Jeg vet vertfall at dersom jeg hadde dumpet samboeren min..(O.T: ikke at jeg har planer om det, for ALL del!!!), så hadde jeg aldri orket å finne meg en ny en kort tid etter.

Så jeg syns bare at det er litt rart at han klamrer seg fast i en ny jente allerede, ikke etter at han har vært i et forhold i et år for guds skyld.. Min lille teori sirkler rundt en tanke om at det kanskje bare var en god venninne. At han holder rundt noen trenger ikke å bety noe annet enn at han holdt rundt noen.. Men jeg skjønner deg alikevel godt, selv om jeg har tolket dette feil, eller omvendt, ingen vil se eksen sin omfavne noen andre rett etter et brudd.. Forståelig nok..

Ble mye surr dette her.. Men som sagt; jeg får alltid så vondt av å høre om når det blir slutt mellom noen.. SÅ da må jeg alltid blande meg! For kjærlighetssorg har jeg hatt NOK av.. Går ikke nærmere inn på det..

Livet må fortsette, selv om det er tungt. I mellomtiden ville jeg ha anbefalt deg å holde deg litt sysselsatt med hester og venner, slik at du får andre ting å tenke på. Prøv å finn på gøyale ting som du vanligvis ikke gjør, slipp deg løs og tenk fremover!!
*Anne sender ut en liten trøsteklem, og et lite mulenuss fra de 3 ponniene sine*

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  20:37:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har vært gjennom det samme selv, men da var det jeg som dumpet han. Det begynner å bli en stund siden, og det var trist.

Hva gjorde jeg? Jo, jeg prøvde å ta det positivt og være venner med han. Selv om vi var ekle mot hverandre en stund, er vi idag venner.
Jeg levde livet en stund - var sammen med andre gutter og hadde det gøy. Prøvde å ikke tenke på det. Som vanlig "stilte" Missy opp for meg der også, og jeg tror det gikk lettere fordi jeg hadde henne

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  22:45:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
ÅÅÅ.... stakkars. Nå fikk jeg skikkelig skikkelig vondt av deg! *kosemassepå*

Sett deg ned under dyna, se film med noen gode venninner, prat masse og gråt masse (om du synes det hjelper), spis godteri og bøtteis, hør på kjærlighetssanger og bare bruk tid på å komme over han. Det kommer en dag hvor du ikke tenker på han mere...selv om du ikke vil tro det nå :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  12:00:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Nei Er jeg ikke heldig?

Heldig?! Det er jo en enromt herlig følelse å være ordentlig forelska da, Kristine!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  15:25:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Nei Er jeg ikke heldig?

Må bare si du går virkelig glipp av noe helt fantastisk

Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/01/2006 :  16:44:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Nei Er jeg ikke heldig?

Må bare si du går virkelig glipp av noe helt fantastisk

Opprinnelig postet av Eikdokka

Neida.
Men er jo forelsket i Rosita da. Holder i mange år til hun

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.