hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Isamonni!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Isamonni!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

m@thilde

Skrevet - 27/01/2006 :  14:28:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidem@thilde  Svar med kopi av melding
Hvor er du isamonni?
Hva skjedde?
Hvorfor forvsant du så fort?
Hvor er du nå?
Disse spørsmålene stiller jeg meg selv hver gang når jeg kommer til ekeberg.
Jeg husker stundene når du ville være sjefen på banen.De morsomme bukkesprangende,og så flott du gikk på tøylen.Jeg husker da du fkk en godbit og så på meg med bedende øyne om en til.Jeg glemmer aldri det.
Du var så søt! Med babylugg og kjempe snille øyne.Aldri gjorde du noe galt..Aldri..
Jeg husker den dagen da vi galopperte i volter. En høy lyd skremte deg,og jeg holdt på og dette av.Du stanset fort, du var så snill!... Jeg koset så mye med deg, og du fikk altid en godbit!
Jeg husker hvor snill du var! Du vrinsket når noen kom inn i boksen din,og var helt rolig når man la sal & hodelag på..Jeg var den enste som ville ri deg på mitt kurs!Jeg var så glad så glad...
Jeg husker den siste gangen jeg så deg.Jeg viste ikke at du skulle forsvinne.
Vi hadde gymkhana & det var så gøy! Du koste deg da vi hoppet over de lille hindrene.Da du måtte vente til jeg hadde kastet erteposene i bøtta. Da vi galopperte tilbake med en pinne.
Jeg husket hvor glad du var..så lykkelig.
Etter det så jeg deg aldri mer igjen.. Du var solgt...
Sanden i ridehuset var så slem! Bare du ikke hadde vært alergisk. da hadde du stått oppå ekeberg,og løpt sammen med Odin & Frasse. Som du gjorde da jeg så deg i sommer.
Jeg håper du der ute kjenner IsaMonn eller hvet noe om henne.. kan du sende en beskjed til meg via mail? mathilde-m@hotmail.com Jeg savner henne noe så fryktelig! Jeg savner tiden med IsaMonni...
Du er altid i mit thjerte du lille new forest ponni! Jeg aner ikke hvor du er,men jeg elsker deg over alt på jord!
Savner deg så hjertet mitt svir når jeg hører sangen som er på siden! Du var altid der for meg..ALTID!
jeg gråter og sørger.kan du ikke komme tilbake?Jeg lengter sånn,og avog til blir jeg helt stummog prøver og holde tårene tilbake..Kanskje du synes det er teit at jeg fortalte litt om hva jeg gjorde med isamonni,men jeg savner henne!Jeg kan ikke sagt hvot mye! Hvis ingen der ute kjenner henne betyr det sikkert at hun er død(det er jo ganske mange hestefolk her) Og da blir jeg helt knust!Hvis du bare vet litt kan du skrive mail eller skrive det her.....

Vet noen hvor hun er? Min Lille søte new forest ponni!Hun er en skimmel med mankhøyde. ca. 145! Hun biter eller sparkr ikke..Hun har aldri gort det. Det er fler som savner henne på E.K.T og jeg tipper hun sikkert er rundt 15år! Jeg savner henne så hjertet svir! Hvis dere lurer på hvilken sang jeg mener:

http://www.piczo.com/Rexin?g=22536318&cr=1

Jeg blir veldig gladom noen der ute eier henne!jeg savner deg jenta miiiiii!

Isamonni! My little Baby :'(
ww.rexin.piczo.com

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 12/02/2006 :  17:09:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Isamonni stod på Tune ridesenter før det ble lagt ned..
Men jeg ser jo at du har et bilde av henne på hjemmesiden der hun står i en boks på tune.. så du har vel funnet ut det meste

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.