hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - skal dette liksom være fint?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 skal dette liksom være fint?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  13:31:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article610762.ece

syns dette så tåpelig ut jeg... og det er ingen fare for at jeg kommer til å følge denne moten nei....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  13:42:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Ikke jeg heller gitt...
Utrolig hva man finner på.

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  13:48:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
He he.. jeg reiser til Thailand imorgen.. skal titte litt på denne nye moten.. stygt synes jeg da. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:09:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Tannregulering er ikke SÅ fint altså
Therese
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:12:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har hatt regulering jeg, og syns ikke det er spesielt pent. Så skjønner ikke at noen kan mene at det er pent. Det som er pent er vanlige, fine hvite tenner.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:13:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Ville aldri tatt på en bare pga mote!
Håper jeg ikke trenger å ha det i det hele tatt!

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:32:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Har hatt regulering jeg også, ikke spesielt pent, ville i hvertfall aldri satt det på fordi det er "mote".
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/01/2006 :  14:58:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff.. Dette har vært i flere år. Ei jeg kjenner hadde grønne stikk på framtenna, men det var pga. at hun var tom før blanke..
pent? næsj..

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 27/01/2006 :  15:33:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så på noe motegreier på tv for en liten stund siden. Da var det blitt herremote med ridehjelm. Merkelige moter.
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  17:16:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
JØSS! jeg er trendi jo Ville aldri tatt på meg regulering pga. mote.
Stygt som bare det å upraktisk. Hater regulering. Står at det er farlig å..leste bare overskriften da..

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  17:30:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, nei rehulering skal du bare bruke hvis du trenger det! Vanelig tannregulering kan også gnage, så dette skal jeg ikke sette på frivillig! Nei, det er mye rart på mote for tida!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  17:45:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
når jeg hadde regulering var jeg dødsflau. smilte nesten ikke på et halv år :p
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  10:56:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hehe.. Syns tennene mine var forferdelig stygge mens jeg hadde regulering. Så smiling der tennene viste ble det sjeldent. Regulering var stygt og vondt.. hehe.. Glad for at jeg har tatt av for en stund siden
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  12:13:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Usj, jeg hater regulering. Hadde det i 2 år selv, er heldigvis ferdig nå. Ville ikke brukt falsk reggis med farger på..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  18:15:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Er også av de som har hatt regulering og ikke søren om noen hadde fått på meg det for motens skyld! En ting er at man får rette, fine tenner AV regulering, men selve reguleringen er pyton...
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  19:20:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Hadde sjølv tannregulering i to år, hadde i tillegg to plater og ei grime/hockey-maske (som eg kalla det). Var dei to verste åra i livet mitt, men resultatet er eg veldig fornøyd med.
Hadde ein gong rosa strikkar på strengen, og grøne ein annan gong. (Dette var ikkje fint, men dei hadde ikkje igjen blanke). Heilt fryktelig at det har blitt MOTE å gå med streng, jaja, alle no til dags må jo ha tannregulering..

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.