hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Småunger med internettprofil
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Småunger med internettprofil
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:10:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Jeg er 14 år da.. Men jeg utleverer ikke mye informasjon på nettet. Prøver å begrense det så mye som mulig. Mamma og pappa føler med på hva jeg gjør siden datan står på stua.

Men viktig med foreldre som følger med. Chatting syns ikke mine noe om. Annet enn på msn og sånn da..

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 27/01/2006 14:15:23 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  14:25:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Jeg har bærbar pc som bare er min, og kan derfor sitte sån at ingen ser sjermen...
Men jeg har ikke passord på den da, så foreldrene min kan alltid se hva jeg har vært inne på og sånt.

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  17:34:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, det med chatting er skummelt, spesielt hvis de går et hakk lenger enn de egentlig tørr! Selv har jeg det ganske fritt fordi foreldrene mine hvet hva jeg er innpå og de vet at jeg som regel er innpå hestesider e.l.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  20:20:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har egen bærbar, men har helt siden jeg var liten hatt regler for hva jeg kan være innpå o.l. Jeg henger for det meste her på hestemarked =)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  20:34:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Jeg har også egen bærebar som jeg har på rommet. Men med den internett-koblingen vi har her i huset kan pappa enkelt koble seg på min data og sjekke. Helt greit synes jeg selv om det er ting jeg har på dataen som han ikke trenger å se(dagbok f.eks...)

Men kontroll på hva som skjer på dataen min, det har han. Samme med broren min.
Pappa er selv på msn og har dermed litt oversikt der og... Nåde meg om jeg kobler mege på i skoletiden...hehe

Synes det er flott med foreldre som følger opp ungene på nettet. Det gjelder ikke bare de som har unger på 8-12 år, men også de som er litt eldre. Nettvett er en fin ting men det er ikke alle som har skjønt helt hva det går ut på.. Ikke før de ligger voldtatt og livredde i en eller annen bakgate...

Nei, sjekk hva vi unge holder på med på dataen uansett hvor mye vi surver..Men samtidig ha litt tiltro til oss ungdommer/unger. Vi kan snakke sant hvis dere spør

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  21:59:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Har fra jeg var ung hatt egen data hvor jeg styrte mye selv egentlig. Men foreldrene min har alltid gitt meg mye ansvar og ikke styrt så mye i livet mitt. Jeg har nå vist og passe meg jeg likevell :)
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  19:26:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg må si at jeg skjønner ikke i det hele tatt hva noen under 10 år skal med en mobil..

-Ja, kan eigentleg seie meg einig der. Eg fekk eigentleg ikkje lov å kjøpe mobil då eg var 11 år, men i og med at eg reid på lange avstandar og på hovudveg, syntest mamma det var mykje bedre med ein mobil så eg kunne ringe å få tak i hjelp med, enn at ho skulle kjøre bak hesten.

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  21:44:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Er 14 jeg da, og ganske moden, men legger ikke ut informasjon om meg på nettet. Chatter skjelden. Går mest under MSN her. Har egen bruker på vår stasjonære data som står i et rom i 2. etasje så jeg sitter her alene. Grunnen til at jeg har egen bruker MED passord er selfølgelig den at ingen skal komme seg inn å se i mine private dokumenter osv.
Dikt/tekster som handler om hvordan jeg har det, div brev og aller vigtikst: MSN-samtalene mine!! (Jeg logger)

Brukeren min er 110% privat, så tør ikke tenke på hva som hade skjedd om noen hadde kommet seg inn.. Hjelp!!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  12:18:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Min bruker har ikke passord. Jeg syns det minste jeg kan gjøre er å la Mamma og Pappa få se litt hva jeg driver med når jeg sitter på datan i og med at jeg bruker endel tid på datan. Det er jo de som har betalt for datan og betaler for internettet.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  12:25:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har passord, men mamma og pappa vet det.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  12:27:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg må si at jeg skjønner ikke i det hele tatt hva noen under 10 år skal med en mobil..

-Ja, kan eigentleg seie meg einig der. Eg fekk eigentleg ikkje lov å kjøpe mobil då eg var 11 år, men i og med at eg reid på lange avstandar og på hovudveg, syntest mamma det var mykje bedre med ein mobil så eg kunne ringe å få tak i hjelp med, enn at ho skulle kjøre bak hesten.

Opprinnelig postet av Oxhovd Victoria=o)

Enig. Lånte mamma sin mobil frem til jeg var 13. Da fikk jeg egen. Jeg lånte den når jeg var ute på tur og sånt.

-Berit-

» VIP

Skrevet - 30/01/2006 :  15:31:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er litt ille ! Du finner jo hauger av gamle griser som gjerne skulle fått kloa i dem.. Barn på 10 år burde ha andre ting å gjøre enn å sitte på dataen hele dagen.. Tviler på at de lager seg profiler for å få seg eventuelle kjærester når de er 10 år eller yngre, men de vet heller ikke risikoen. Dette burde foreldrene forklare dem! Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 30/01/2006 :  16:32:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Gi barna en ponni, før internett tar dem.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.09 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.