hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Norges "hesteparadis"!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Norges "hesteparadis"!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  00:34:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kan ikke akkurat skryte over plassen jeg bor på...
Men var på rideleir i Hedmark,ikke langt fra Elverum en gang for lenge siden...
Å der var det skogsveier,grusveier overalt du kunne se,et skikkelig paradis vil jeg kalle det...
Beste plassen jeg hvertfall noen gang har ridd på tur;)

Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  09:34:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
PÅ Bjoa, (noen mil fra Lopke),der jeg bodde før, hadde vi utrolig mange steder å ri på tur. Kunne ri i timevis på grus, og traktorveier der. Desverre så var det veldig lite hestemiljø der, og ingen ridebane/ridehus.

Nå bor vi like utenfor Haugesund, og "hører til" Haugsund Rideklubb. Der har vi ridehall og to ute-volter. Nå skal det bygges enda en ridehall, pluss ridevei rundt hele senteret. Det blir supert.
Desverre må man ri gjennom byggefeltet for å komme seg ut på tur.

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  17:40:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Å der var det skogsveier,grusveier overalt du kunne se,et skikkelig paradis vil jeg kalle det...
------------------------------------------------------------------------------
--

Hvor vara du?

Jeg bor på Flisa ved elverum (hedmark) Her er det supert. Det er stort miljø! Flere ridesentre på en liten plass, går mest i sprang, det er minuset. Det er utrolige turmuligheter, vi har haslemoen bla (nedlagt militærleir) Der er det tanks veier av sand, som kan galopperes på i uendelighet, skog, klartemuligheter, flystripe av gress for galopp. Minus er at det er få ridehus, ( er 2 ) om vinteren blir det kaldt, opp mot 30 minus. Ellers er det store områder, og naturlig hestehold som er i fokus :) Aktive rideklubber, flere gode sprangryttere som satser, og mye stevner. Men alt for lite dressur!

Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  22:36:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
------------------------------------------------------------------------------
--

Hvor vara du?

Jeg bor på Flisa ved elverum (hedmark) Her er det supert. Det er stort miljø! Flere ridesentre på en liten plass, går mest i sprang, det er minuset. Det er utrolige turmuligheter, vi har haslemoen bla (nedlagt militærleir) Der er det tanks veier av sand, som kan galopperes på i uendelighet, skog, klartemuligheter, flystripe av gress for galopp. Minus er at det er få ridehus, ( er 2 ) om vinteren blir det kaldt, opp mot 30 minus. Ellers er det store områder, og naturlig hestehold som er i fokus :) Aktive rideklubber, flere gode sprangryttere som satser, og mye stevner. Men alt for lite dressur!

Opprinnelig postet av Bea

Det var på Sagaøya hestesenter hvis du vet hvor det er...

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.