hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Alle med føll/åringer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Alle med føll/åringer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

rapplilja

Skrevet - 28/01/2006 :  01:14:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har fått tak i drømmehesten, Welsh cob-hoppa Storhaugs Bridget, til daglig kalt Tava, som betyr rolig, fredlig på walisisk. (Bildet til venstre) Hun blir 8mnd 1.feb.

Må innrømme at jeg synes hun går fjordingsføllene en høy gang, selv om de også er søte...:)
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  02:02:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så søøøte fordingføll. En slik en har jeg lyst på ;)
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Bentemor

Skrevet - 28/01/2006 :  10:24:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en åringshingst som skal blir supertraver når han blir stor.... Skulle lagt inn et bilde, men det er nok litt for invikla for meg... Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  11:18:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Her er lille Zahir Alamain (Monty i dagligtale) f. 23.06.2002 e. Ra Zhantos u. Marona. Jeg har trent han siden han var liten bebis og til sommeren begynner innridningen. Verdens flotteste lille skapning som elsker å jobbe! Han er utrolig lærevillig og kan blant annet å knele/bukke.

Ibrahim og Monty i vinter

Har et lite (stort!) ønske om at Monty skal bli min med tiden

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 28/01/2006 11:22:18 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  11:46:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Åhh, Monty var skikkelig søøt.. Hva slags rase?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  12:39:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Må nok slenge meg på utsagnet om at fjordingføll er kjempesøte!!!! Liker de ikke så godt som voksne da, men din var riktig slank og fin Gunvor.

Opprinnelig postet av TORHILD

Takk for det, ho er av den lette typen fjordhest. Likar også dei best. På bildet som to års var ho ganske klumpete da, vokste i alle retningar

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  14:46:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Måtte nesten leggje ut eit bilete av Regina då ho var eit år..

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  18:45:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Mari, han er Araber :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  18:54:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mari, han er Araber :)

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Okai, nydelig var han ihvertfall ;)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 31/01/2006 :  00:47:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvordan setter man inn bilde her da?? Vil jo vise frem min lille jeg også;) Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.