hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Favorittbil?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Favorittbil?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

DeeDee

» VIP

Skrevet - 29/01/2006 :  20:05:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe her e d Am-Cars som gjelder!enig med deg,dr_ag_on86..
Har en chevrolet S10 pickup,-87 mod..rå bil!Men e ik billig å kjøre,nei..men men d e verdt pengene,hehe..og veldig kjekk å ha,siden eg har god plass til høy,spon forsekker osv.Bra "hestebil".
Men drømmen e vell mustang shelby gt500....*sukk*
Men corvette,camaro,pontiac,og enkelte cadillac`er e jo oxo bærre lækkert.Klæmz!
Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  21:12:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
amcar og volvo er tingen:) som jeg skrev tidligere,er dette solide doninger som tåler en støyt og hvis man mangler noe er det lett å få tak i:) Har per i dag en Chevy susburban som er hevet 6",altså,ingen hestehenger bak der..
Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 30/01/2006 :  00:26:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
amcar og volvo er tingen:)
Opprinnelig postet av lene og diesel

Volvo er bare bajs!

-Madeira- Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 30/01/2006 :  00:42:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Får ikke til å legge inn bilder her lenger... Pleier å bruke YourIMG.com, men får bare opp siden kan ikke vises. Derfor legger jeg heller til en link. Klikk på http://www.hmc.home-page.org/ -> medlemsbiler -> Torhild’s 1973 Mustang Mach I så får dere opp min bil.

Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 30/01/2006 :  10:02:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Får ikke til å legge inn bilder her lenger... Pleier å bruke YourIMG.com, men får bare opp siden kan ikke vises. Derfor legger jeg heller til en link. Klikk på http://www.hmc.home-page.org/ -> medlemsbiler -> Torhild’s 1973 Mustang Mach I så får dere opp min bil.

Opprinnelig postet av TORHILD

Er den like strøken som den ser ut? Lekker!

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 30/01/2006 :  10:54:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp! Pen bil det der. Eneste problemet er at den er så lav, at ligger det noe på veien, så er jeg garantert å dunke nedi. Skal skifte felger, fjører +++ nå til våren, slik at jeg slipper å nistirre på veien hele tiden for eventuelle steiner, humper osv. Fartsdumper kan vi bare glemme.....
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/01/2006 :  16:07:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tøff bil Torhild! :-D
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/01/2006 :  17:18:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hoho, den der er ikke noen typisk damebil nei ;) Var drit rå da!
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2006 :  11:22:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Stilig bil thorild:)
Volvo er jo en ungdomsbil,lette å få tak i,enkelt å bytte deler og så trenger de ikke koste så mye.. Tøffe kan de også bli:) Ta en titt på galleriet mitt for å se hvordan den forige bilen vår endte sine dager...

Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.