hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Favorittbil?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Favorittbil?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  21:26:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
.....John Deere ....

Opprinnelig postet av Madam Fame

New Holland takk

Opprinnelig postet av Mari^_^

*rister på hodet* Massey Ferguson slår jo alt, for den er jo i en klasse for seg selv..

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Valmet eller Valtra som det heter nå da....
Det er den beste takk;)
Å det heter ikke John Deere....men John Drid
Hehe,neida

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  21:35:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Min japanske jaguar (les daihatsu charade)

Men må vel si at jeg liker amerikanere (dvs chevrolet), har alltid hatt det hjemme, i alle størrelser og varianter, men et stoooooort minus er at alle vi har hatt sluker flere l bensin på mila (ikke akkurat noen studentbil, min lille søte japanske drikker nesten ikke'no)

Men når jeg blir stor skal jeg ha en chevrolet tahoo (skjønner ikke hvorfor pappa solgte den, helt super å kjøre)

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 25/01/2006 11:17:46 Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  21:40:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er litt svak for Toyota MR2. Generelt syns jeg skikkelig styla gatebiler er lekrest (egentlig et fett hvilket merke, men Golf er jo en klassiker), men MR2'en er en liten drøm:) Er oppvokst med Toyota; vi har hatt 5stk siden jeg ble født, og har til enhver tid hatt minst en Toyota.

Nå har jeg fått meg egen bil, da. Det ble dessverre ikke Toyota:p fordi de var litt for dyre (om det skulle være airbag og slikt i den). Så endte opp med en Peugeot 306, og er storfornøyd så langt. Skikkelig konebil; kommer fram over alt, og er kjempeenkel å parkere, rygge, snu og vende på. For en fryd:D (har kjørt rundt i pappas Avensis til nå; svært dråg) Og så er den jo sååå søøøt:) lille bilen min:p
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 24/01/2006 :  22:01:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde ikke sagt nei takk til en mercedes!:)

Kjører for tiden rundt i en 1987-modell Volvo 240...skikkelig studentbil...har ikke råd til noe bedre ennå..hehe

Typen har Range Rover, den er kjekk å kjøre (og god å trekke hestehenger med!)

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  00:06:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hmm.. Ferrari er jo bra da, det betyr hovslager...

Betyr Ferrari hovslager? Trodde det var farrier, jeg..

Den absolutte drømmebilen min er en rød Lancia Delta HF Intergale 16V, med alcantara interiør.

Ellers så er andre drømmebiler; Ford Granada, gjerne Ghia, 2.8 l osv.., Dodge RAM Heavy Duty og monstertrucks! *dødsrått*

Men.. Kan nevne bilene vi faktisk har nå da; Jeg har en 83 mod Golf C, 1,5 l, sølvgrå. Men den skal etterhvert lakkeres og få større motor. Så har jeg og typen en 86 mod Audi 100 SC Quattro, 2,2 l, mørk grønn met. God vinterbil, kommer oss fram overalt. Så har typen en 88 mod Volvo 740, uten motor, mørk blå met. Den skal visstnok få seg en kraftig maskin etterhvert.

-Madeira- Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 25/01/2006 :  00:33:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjører til daglig mercedes, men har også en mustang mach I i garasjen. Det er Amerikanske biler som er tingen for meg c")
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  09:44:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
MMmmm....Dodge ram....sikle...den er stor nok!!
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  09:56:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Volvo XC90.. kjører BMW nå. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  14:35:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Mustang er digg..

Men det jeg vil ha er Dodge Ram, onkel har en sånn..

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  15:26:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Bentley, det er klasse det ;)

Gammel fin Morris Mini har jeg lyst på, tøff liten bil. Skulle hatt en sånn i byen og en Land Rover som hestebil ;)

(mao, heller mer mot britiske enn amerikanske, amerikanerene er jo bare breie og rare)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  15:38:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av -madeira-

Ja, det er det jo, men ordet ferrari kommer av ordet farrier, og jeg tror ikke ferrari er engelsk, er ikke sikker.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/01/2006 :  15:45:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av -madeira-

Ja, det er det jo, men ordet ferrari kommer av ordet farrier, og jeg tror ikke ferrari er engelsk, er ikke sikker.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Ferrari er Italiensk..

Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  15:49:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
min drømmebil er en 77.mod Corvette Stingray=D
med en stooor luftkompressor på panseret og og en blå metallisk farge=D hehe det som er litt synd er at den har automatgir noe som er halve morroa hvis man skal grisekjøre litt=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  16:24:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal kjøpe Pajero,bare jeg blir rik.. Japanske biler
= kvalitet!
Skulle helst hatt stor Chevy med plass til barnevogn,dobbelt bikkjebur osv.,men har en mekaniker her som IKKE skal ha det.
Pappa har Gems(les GMC),som er råflott,men er vel en grunn til at han bygde den om til å gå på gass.

Avskilta min store kjærlighet før nyttår,Opel Vectra Coupe 2 liter. Lilla av farge,senket og med instrumentpanel i hvitt med kjærlighetserklæring fra samboer'n. Freste ikke like mye på slutten,så vi tok avgjørelsen om at den skulle slippe noen nedverdigende eu-kontroll. Står fortsatt på gårdsplassen,med et håp om totalrenovering om noen år. Jeg har et litt småsykt forhold til bilen,salg er absolutt siste utvei.

Får en liten fis av en peugeot 306 bare samboeren får stæsjet den sånn han vil,blir nok fin!
Ellers har vi herregårdsvogn,nyere 240 med plass til enten bikkjebur eller barnevogn.

Redigert av - Kine og Tassen den 25/01/2006 17:16:33 Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  16:27:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
AMRIKANERE!!
ingen over, ingen ved siden!!

corvette
firebird transam
camaro
mustang
dodge ram

osv osv....

jeg foretrekker å kjøre med automatgir, syns det er best jeg...:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.