hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Slå hest med hammer.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Slå hest med hammer.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Goldkløv

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  18:59:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Jeg har hørt at det var ei som ble annmeldt to ganger til polti for og slå hesten sin med hammmer, og sparka hesten i magan.
Har noen av dere hørt dette?

" Når skal det bli hest på meg da?"

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  19:03:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
hakke hørt det, kilde?
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  19:06:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Fikk melding av ei jeg ikke kjennte om at jeg IKKE måtte kjøpe hest av denne personen her.
Vet ikke hvem det er eller hva hu driver med, men hu har blitt annmeldt til poletiet om dette.
Så det er vel ganske viktig synes jeg..
Dyreplageri!!!!!
Denne personen skulle ikke hatt hest i det helletatt.

" Når skal det bli hest på meg da?" Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  19:11:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Vet om mange smeder som har det med å slå hesten i magen med klubba....
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  19:16:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Okey.
Men dette har blitt gjort flere ganger og hardt sånn at den fikk skader.
Hu heter <navn slettet av MIX>......... fikk melding igår om dette, ble litt sokkert men dette er virkelig sant.

" Når skal det bli hest på meg da?"
Redigert av - Goldkløv den 24/01/2006 19:56:32 Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  19:30:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Det er ikke lov til å legge ut hele navn her...
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  19:57:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Okey.
Takk for at du sa ifra:)

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  20:07:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Har sett en del smeder som har hamret på selve hesten ja, og ikke hoven. Men til gjengjeld har jeg sett enda fler ridelærere som har brukt hestemagen som fotball >.< Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  20:17:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Løse rykter sendt pr sms rundt til folk man ikke kjenner er ikke hverken advarsler eller velmenende råd,det er drittkasting og har sjelden noe som helst med fakta å gjøre.

Ikke vet du hvem det er og ikke hva hun driver med i følge deg selv så da er slikt ting man ikke skal feste lit til.

Skulle det være slik at en person driver med den type framferd og er blitt politianmeldt for det (særdeles lite trolig,dette er typen saker politiet ikke vil ta i med ildtang engang) så vil det fort nok bli kjent i miljøet og vedkommende vil miste all kredibilitet og tiltro fra andre.

Dette høres ut som en som er ute etter å "ta noen" av en eller annen grunn og ikke noe jeg ville tatt spest seriøst.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  20:25:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Dette høres ut som en som er ute etter å "ta noen" av en eller annen grunn og ikke noe jeg ville tatt spest seriøst.

Ja, det høres sånn ut, men jeg er ikke på jakt etter og ta noen akkurat.

Eikdokka

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  20:28:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Drittkasting.
Ikke noe man trenger å ta seriøst i det hele tatt.

Jeg kan si 100% sikkert at dette ikke er sant (Kanskje du kunne sende meg privat melding her inne på hestemarked?).

Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  20:42:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har aldri hørt om noen som har gjort noe sånt, er vel kanskje løse rykter....
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  21:45:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Det er sikkert mange som gjør sånt men har ikke hørt om noen som har gjort det sånn at den finn skader, det er ikke helt bra

Får helt sjokk av dette greiene jeg, hvem er det som gjør sånnt mot dyra sinne.
Nei uff.

MIX

Skrevet - 24/01/2006 :  21:47:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Edit:
Navn i overstående innlegg er slettet. I henhold til våre forum-regler.

MIX, administrator Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  21:51:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
.
Jeg kan si 100% sikkert at dette ikke er sant (Kanskje du kunne sende meg privat melding her inne på hestemarked?).

Opprinnelig postet av Eikdokka

hvis du kan det er vel saken ganske grei? noen juger å en må "betale" for det

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  21:53:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Hvorfor skal jeg det?

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.35 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.