hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Viktig med variert kost...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Viktig med variert kost...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  16:12:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Her er et eksempel på hvor viktig det er å spise variert...

http://aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,766547,00.html

www.hestene.no

Bustetrollet

Skrevet - 23/01/2006 :  17:01:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
JAA!
Kan komme med enda eksempel som skjedde meg idag: Var på åpen dag på en vgs. Jeg skulle innom kokkefaget og der seila jeg om. Besvimte og kaldsvetta. Så sykepleieren kom og måtte pakke i meg mat og det ble et stort oppstyr!

Det var vel ikke det å spise variert her da. Men og spise godt på hvert måltid. Og ikke slusske unda frokosten, som jeg er blitt flink til

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  17:04:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
For deg er det ikke så viktig å spise variert Kristine, du må SPISE i det hele tatt
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/01/2006 :  17:06:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
For deg er det ikke så viktig å spise variert Kristine, du må SPISE i det hele tatt

Opprinnelig postet av Mari^_^

Nettopp

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  17:22:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Nettopp

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Kom igjen, bare stapp i deg burgere, det er bedre enn ingenting

Leikas

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  17:44:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Uff, at det går an :P
Folk må da tenke at det ikke går an å leve på hamburgere...
*Gale, gale verden*

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 23/01/2006 :  20:51:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Det verste er at dette er vanlig mat i England.. I Norge har jeg inntrykk av at denne typen mat er noe vi unntaksvis spiser (enkelte mer enn andre selvsagt). Her serveres det også all slags frityrstekt mat på kantina, noe som er grunn nok for meg til å ikke spise der, selv om jeg har mye gratis mat der inkludert i husleia mi. Jeg lager all maten min selv, og nekter å "falle i frityrgryta"!!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  21:01:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det verste er at dette er vanlig mat i England..

Fish&Chips = min favoritt mat i England!! Uansett hvor usunt det er, så er det nam-nam!

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  21:46:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Viktig med riktig kosthold tror jeg. dette hadde vel ikke skjedd om han hadde spist salat hver dag til alle måltider :p
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  21:47:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det verste er at dette er vanlig mat i England.. I Norge har jeg inntrykk av at denne typen mat er noe vi unntaksvis spiser (enkelte mer enn andre selvsagt). Her serveres det også all slags frityrstekt mat på kantina, noe som er grunn nok for meg til å ikke spise der, selv om jeg har mye gratis mat der inkludert i husleia mi. Jeg lager all maten min selv, og nekter å "falle i frityrgryta"!!

Opprinnelig postet av Anniken B.

Ja, ble helt sjokkert jeg, da jeg såg programmet der Jamie Oliver forsøkte å foradre engelsk skolemat (i barneskolen!), alt var jo frityrstekt NEI-mat

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  22:07:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Jeg spiser ikke godt, men jeg prøver i vært fall og spise variert. Selv jeg får til å få i meg en grønnsak/frukt eller to.

Jeg synes alle burde spise en sunn frokost, så har man alltid spist minst et sunt måltid :P

Og Kristine, for deg virker det som om å spise generelt hadde vært en lur ting. Men å vite hva som er best av og spise ikke no eller bare spise søppelmat er ikke godt å vite. Hehe :P

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  15:52:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
...

Men å vite hva som er best av og spise ikke no eller bare spise søppelmat er ikke godt å vite. Hehe :P

Opprinnelig postet av Rebekka

Første bud er å i det hele tatt spise noe, neste ting er å få kostholdet variert

Ina_R

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  16:17:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Prøver å spise forskjellig jeg. Har jo lært litt om kosthold i HK på skolen da :)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  16:21:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Prøver å spise forskjellig jeg. Har jo lært litt om kosthold i HK på skolen da :)

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Hehe, i HK lærte vi å "lave boller" (den læreren hadde en helt særegen måte å si lage på..) og lage posemat. Enkelt og greit.

LivogZara

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  17:09:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
er også veldig lett å bli mat lei, om man kun spiser en bestemt sort mat..
jeg er sånn...blir veldig fort mat lei, og da gidder jeg ikke spise noe særlig...og det er jo ikke sunt overhode og bare spise hamburger o.l
kroppen trenger mer enn bare fete hamburgerere for å fungere normalt...

men den som klarer å spise skikkelig og variert bør ta vare på det...

nok bullshit fra meg...

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  18:26:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Noen som har sett "Supersize me" da?

Den er helt motbydelig, spiste ikke gatekjøkkenmat på en god stund etter det nei.
Ganske bra film/dokumentar egentlig.

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.