hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hjelp til å finne et hodelag
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 hjelp til å finne et hodelag
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  16:46:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei...
noen som vet hvor jeg kan tak i et hodelag,som har engelsk nesereim,og som er bred...samt har hvit/svart foring?

har sett de fleste steder, men finner ingen...
liker veldig godt det kandaret hooks selger som har bred nesereim og er svart/hvit foret..

blir glad om noen vet hvor jeg får tak i et sånt hodelag...
og det må ha litt brede reimer,ikke sånne super tynne reimer

tebj0

Skrevet - 22/01/2006 :  18:23:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Borjes har hodelag i sort og hvitt! Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  19:35:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan jo kjøpe kandaret og plukke av bridonsidestykkene. Da har du plutselig to hodelag også, siden det er en hel nakkereim. Det Börjes hodelaget har veldig tynn nesereim...

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  21:32:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
det går ann altså? trodde side stykkene satt fast...hvis det går...så gjør jeg det...

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  21:36:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
det går ann altså? trodde side stykkene satt fast...hvis det går...så gjør jeg det...

Opprinnelig postet av kross

Det kan du fint gjøre. Ellers finnes det mange slike hodelag som du beskriver med aachennesereim. Dvs, med en sånn nedre nesereim. Men det er antagelig ikke det du er ute etter. Kjedelig med den festeflippen om man bare skal bruke øverste delen.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  22:07:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
har ikke bruk for den lave...og har da 2 andre hodelag, om jeg skulle trenge det har jeg de...
da skal jeg bestille det...kanskje hvis jeg bestiller nå så får jeg det innen jeg får lønning ;)

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  10:08:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvis det er fra høøks ville jeg ikke tatt det for gitt....med mindre du får lønning en gang i kvartalet;)
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  13:59:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det går jo an å skjære vekk den feste-flippen... Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  23:41:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
www.brumby.no har dei et slikt hodelag! Det har messingspenner da, viss ikkje hadde eg kjøpt det med ein gong!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 24/01/2006 :  12:00:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er et slikt hodelag:

http://www.minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?kat=10&pid=60179
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  12:02:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Her er et slikt hodelag:

Opprinnelig postet av tebj0

er ikke det hannoveransk nesebånd??
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 24/01/2006 :  12:15:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Her er et slikt hodelag:

Opprinnelig postet av tebj0

er ikke det hannoveransk nesebånd??

Opprinnelig postet av Lopke

Ser egentlig sånn ut ja, når jeg så nærmere etter
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  13:26:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Pluss at jeg ville ikke satsa på læret på billighodelagene til minhestebutikk
Veldig stivt og ekkelt..

Therese
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  15:05:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har en del hodelag, så jeg kjøpte meg bare en nesereim når jeg var i Danmark nå sist. Den er veldig bred og kostet meg 150 kr. Merket er Hubertus og læret og fint og flott! Det var ihverfall et veldig billig alternativ siden jeg slipper å kjøpe et helt nytt hodelag. Det var jo nesereimen jeg var ute etter. Kanskje en ide?
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  15:20:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har en del hodelag, så jeg kjøpte meg bare en nesereim når jeg var i Danmark nå sist. Den er veldig bred og kostet meg 150 kr. Merket er Hubertus og læret og fint og flott! Det var ihverfall et veldig billig alternativ siden jeg slipper å kjøpe et helt nytt hodelag. Det var jo nesereimen jeg var ute etter. Kanskje en ide?

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Hubertus er vel veldig anerkjent merke i Danmark.. Trodde egentlig ikke de var så billige. Hubertus salene var på lik linje med Stübben og Kieffer da jeg var "ung"
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  15:55:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Det var bare nesereimen som kostet 150 kr (danske kroner, vel og merke). Men som du sier har jeg også alltid sett på Hubertus som dyrt. Men altså, jeg fikk mye for pengene og er egentlig veldig fornøyd med det kjøpet.

Redigert for å legge til at hvis noen lurer på hvor det er kjøpt, så send meg en PM ;-)

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 24/01/2006 15:56:38 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.