hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Det neste du skal ha?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Det neste du skal ha?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  19:32:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
pluss en ny gjord. kjøpte ny sal og da ble gjorden for stor Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 22/01/2006 :  19:50:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hest.. hehe...
Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  20:58:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg venter ny dressursal, stigbøylereimer, ny martingal, klømatte, kopper, pad og gummistropper til stigbøyle. Skal å handle ny dressurgjort, nytt greip, krybbe osv. også Gleder meg!!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 22/01/2006 :  21:07:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ingenting på vei jeg! og faktisk ikke noe jeg trenger heller! kanskje et hint på at jeg har for mye? Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 23/01/2006 :  10:09:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg har nettopp får en Stubben dressurgjord av lær i posten! Kom før helga, og det var bra, for jeg skulle på ridekurs!

Jeg fikk også et bucas vinterdekken i posten sammen med lærgjorden.

Nå har jeg alt jeg trenger egentlig!

Hvis det er noe jeg ønsker meg er det en ny Àstund Winner sal med luft!
Men vi får vente til sommeren og til feriepengene kommer. Dessuten har jeg nå en Stubben islandshestsal som jeg er sånn temmelig fornøyd med, så det holder for nå!

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  23:02:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har egentlig det jeg trenger jeg:P men ønsker meg ridestøvler i skinn og apha horse polar dekken til nelly;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 23/01/2006 :  23:38:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Har bestilt meg splitter ny vogn og sele fra Nor-Pol, så det kjem om ca 3 veker!! Ellers så er det vel dressursal som står høgst på ønskelista. Må nok vente litt med det no ja..
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 25/01/2006 :  13:38:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal akkurat til å bestille litt diverse fra Bole,bare småting som et nytt tredelt eplebitt til Laban(det gamle er med kobber og jeg har blitt litt påvirket av kobberdiskusjonen her),piske/småting holder(det er rotete i stallen vår!!),lærfett og manrosetter(når vi vil pynte oss litt:))
Ride with the wind Gå til toppen av siden

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  15:12:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
en islandshest sal (enten komplett) hvis ikke, stigbøyleremmer, gjord + isl.hest stigbøyler.. ;-)
Greta Lind, Lukka og Solfari<3 Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 25/01/2006 :  16:33:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Hest [:-D]

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 25/01/2006 :  21:27:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Venter på pakke fra OX Horsestore, tykt vinterdekken med hals, fleesedekken, to schabracker +++ men det tar vist tid.... Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.... Eller????
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  19:03:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Det neste "store" jeg skal kjøpe er en dressursal (en Windsor med flair?), og like etter det en westernsal.

Ellers har jeg nettopp mottatt en pakke fra Hööks med:
Ridebukse
Ullvanter
Senebeskyttere
Bakbeinsstryksokker
Tømmekjøringstømmer
3 bitt: Jaktkandar, tredelt muffebitt og et D-bitt
E.G dressurgjord
Diverse bandasjer, underlag, skraper, kompress, grimer og diverse småtteri.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  19:31:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte meg marineblå equiline dressurshabrack med fletta gullkant, matchende bandasjer og nye roeckl hansker torsdag.. Impuls.. Har lyst på Altex2000? (vinterdekkenet til Bucas) men har visst nok dekken iflg samboer.. Ellers er magnetdekken, BOT produkter, ny sikkerhetsvest, nye ridestøvler og ny hestehenger (min er helt kurant og ruller nok rundt bak bilen min i år å ;)) ting som står på ønskelista mi..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  20:27:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg bestillte meg ny ridebukse for 15 minutter siden. Gleder meg allerede til å få den.
Equlibre Contact, grå, helskinn. Har ønsket meg en slik i månedsvis!

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  15:13:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Sprenger bitt:)

Og nytt hodelag...Samt kanskje en sjabrak, noen bandasjer(alltid gøy å ha)...Men så var det dette med økonomien da; har som nyttårsforsett å ikke kjøpe så mye hesteutstyr som jeg gjorde i fjor (og året før der igjen..)
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.