hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Heldige rike unger!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Heldige rike unger!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lopke

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  11:19:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Madonna har betalt William Fox-Pitt til at undervise sine to guldklumper i hans rideklub

Nå blei jeg KVALM!! Herregur, hvorfor i all verden skal disse nybegynnerne ri for en ol-rytter?! Altså, ungene er jo like mye nybegynnere som andre "normale" folk... Eller? :S
Greit nok at de får god undervisning, men synes det virkelr litt sleskt av Madonna. Lixom: "Haha, se hvor rik og flink jeg er som kan gi barna mine alt som koster MASSE penger som heller kunne ha gått til fattige og sultne barn".. Som sakt, KVALMT!

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

Fordi hun kan!!!

Jeg hadde vel gjort det samme. Jeg har råd til å reise og kjøpe meg hest osv.. Sitter sikkert noen som ikke kan det.
Skal jeg da ha refs for det?
Hadde jeg hatt råd til å ri for en ol rytter ja så hadde jeg gjort det og!!
Misundelse er den værste sykdommen i Norge
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  11:28:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Lopke

Ikke bare i Norge det.. Misunnelse finnes over alt..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  11:36:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo det er nok sandt, men Norge er faktisk litt ekstrem på dette punktet.. i forhold til våre naboland. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  11:37:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er vel ikke engang William F P den dyreste og mest "fancy" instruktøren hun kunne finne,men det er nå engang feltritt damen brenner for og var det den veien mine barn skulle gå kan jeg love deg at de gjerne skulle ridd for ham!

Blir så LEI av alt "hun/han har bare kjøpt seg til det" " X har jo ikke ridd opp hesten selv da,det er det Y som har gjort" "Jeg skullke vel også kommet til VM om hesten min kostet like mye som hennes"

DET er noe å bli kvalm av!
At man finner best mulig hjelp for at ungene faktisk skal lære å ri BEST MULIG?
Hvor smålig er det mulig å bli!!

Noen vil alltid ha mer enn andre. DEAL WITH IT!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  12:23:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg tror ikke det finnes en person på dette forumet som ikke hadde gjort det samme hvis de hadde hatt masse penger!
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  13:11:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fordi hun kan!!!

Jeg hadde vel gjort det samme. Jeg har råd til å reise og kjøpe meg hest osv.. Sitter sikkert noen som ikke kan det.
Skal jeg da ha refs for det?
Hadde jeg hatt råd til å ri for en ol rytter ja så hadde jeg gjort det og!!

Hm... Hvem har sakt at jeg er missundelig?? Men det virkelr litt ulogisk at nybegynnere rir for en topprytter.
Hadde SEFF. tatt tilbudet selv, og det er jo greit at andre også gjør det. Bare litt typisk kjeniser lixom..

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  13:39:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
kanskje fordi kjendiser har råd til det? og Madonna har ihvertfall jobba for penga!

Tja, du virka ganske misunnelig i det forrige innlegget ditt ihvertfall

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/01/2006 :  13:54:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er vel bedre og la ungene få ri istede for at hun selv kjøper pelskåper til både seg selv og ungene?
Og det er vel en fin hobby og lære seg og ri? Kanskje Madonna kjøper hest til ungene senere?

Jeg må si Madonna bruker pengene på noe fornuftig! Det er en hel dassrull vi kan skrive inn med ufornuftige ting hun kunne ha brukt pengene sine på..
Håper Madonna nyter det! Hun har strevd mye for og komme så langt som hun har gjort!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  14:03:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Enig med kristine. Madonna bruker pengene fornuftig synes jeg Ridning er en sunn hobby for ungene hennes
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  14:38:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Hvem ville ikke gitt ungene sine det beste?
Stolt av Madonna jeg, å gi dem en god ridelærer er nok sunt for barna. Bare så synd at du også kanskje mister mange andre erfaringer med hest på den måten. Men der borte er kanskje dette mer vanlig og dermed så blir de ikke utenfor likevell.
Hadde jeg vært rik med unger hadde jeg nok latt ungene sitte på en hest et par ganger, var de interessert så hadde jeg sikkert betalt for at de skulle få ridetimer hos den beste personen jeg fant i området.

Til slutt, Norge er ganske ekstrem. Janteloven er fæl. Kan man ikke bare kose seg med det man har i stedet for å være sjalu og ødelegge sitt og andres liv?

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  15:39:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo flere superkjendiser som engasjerer seg i ridesporten jo bedre.
Det er slikt det blir presseomtale av.
Vi som er litt eldre husker GODT hvordan det var før Märtha hoppet høye hindere.Tro det eller ei,men det var til og med mindre hest på tv enn det det er nå.

Den gangen hun var aktiv var det tilogmed reportasjer fra større sprangstvner nå og da!
Hvor mye ble det nevnt på TV at vi har en flerfaldig verdensmester i Stian Pedersen?
Nei,vi får være glad for at det er andre enn oss vanlig dødelige som ønsker å holde på med hest også!

Sier som Kristine,tenk alt det andre hun kunne brukt pengene på.Pels og "bling"? Bedre med ridetimer spør du meg.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  17:04:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Heldige barn, skulle gjerne vært i deres sko for å si det sånn. Men er ikke misunnelig.
Har du penger hvorfor ikke bruke dem, hadde jeg hatt råd til det ville sikkert jeg også gjort det.
Madonna har (som Kristine også sier) jobbet for de pengene hun har.

Vil også tro at Madonna gir en god slunt til veldedige prosjekter.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  19:15:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
oki, jeg har ikke sagt at ungene ikke er heldige, men det må være kjedelig for en OL-rytter og undervise nybegynnere? Uansett er de kjempeheldige og det er bedre at hun, som Kristine sier, bruker penger på ridetimer enn på pels o.l. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/01/2006 :  21:20:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
oki, jeg har ikke sagt at ungene ikke er heldige, men det må være kjedelig for en OL-rytter og undervise nybegynnere?
Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

Om man tjener flere millioner på det kan det vel ikke være så kjedlig?
Det er nok mer snakk om penger enn noe annet her gitt..

Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 22/01/2006 :  21:48:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alle kan vel være misunnelige, men i hvilken grad er jo da forskjellig:-)
Hadde nok helt sikkert gjort det samme om jeg hadde muligheten!
Madonna har jobbet hardt for å komme dit hun er nå, og dette kan jo vise at hun faktisk er et fornuftig menneske som gir ungene muligheten til å få en bra hobby, istede for å sitte å kjede seg eller komme borti narkotika osv..

Hadde jeg hatt pengene ville jeg også gi mine unger den beste instruktøren istedenfor den dårligste...

Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.