hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - DON, gul m/ svart man: Kragerø, Vestre Borge
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 DON, gul m/ svart man: Kragerø, Vestre Borge
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  16:53:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg etterlyser fortiden til hesten min, Don. Han er en gul blandingshest, ca. 157 på manken, med svart man og hale, spinkel bygning. Mange bilder på min vip.

Det følgende vet jeg ikke heelt sikkert, men hadde vært veldig fint hvis noen kunne avkrefte/bekrefte dette, evt. hvis det er noen som har kjent til ham/ridd ham:)

Han er født i Danmark ca. 1996, og kom til Norge(nærmere bestemt Kragerø Rideskole) i 2001. Han stod der til 2002, før han ble solgt til en dame i Skiensområdet, som igjen solgte han til Geir Kalland, som driver Vestre Borge Hest og Ponnisenter. Der gikk han i rideskolen noen år, før jeg kjøpte ham 6. februar 2005.

Noen som vet? Blir kjempeglad hvis dere tar kontakt, har såå lyst å finne ut mer om gullet mitt!!:)
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.