hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Flaut...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Flaut...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  14:03:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe.. At et spagetti monster skapte jorden er da like sansynlig som at gud gjorde det.

Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  17:59:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det spaggetimonster opplegget er bare tull, det er liksom for å "håne Darwins teori" liker det jeg=) syns Darwins teori er både kjedelig og nokså trangsynt

Kjekt med et friskt (for ikke å snakke om humoristisk) pust inn i religions debatten

De andre historiene var morsomme!

Redigert av - Stirnirogannie den 29/07/2006 18:00:58 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  18:32:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
haha! Det har jo også skjedd at en datter chattet med sin far på nettet, de avtalte møte, og da de møttes... oi, det må ha vært ett sjokk!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Jettomilla

» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  19:23:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJettomilla  Svar med kopi av melding
Haha!!
Så utroolig flaut!! Tror jeg hadde løpt og gjemt meg for en laang tid på den første der ja!
Ellers skulle jeg likt og adoptert den flinke flinke pappegøyisen!!

What goes around comes around.. Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  17:23:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Haha, hadde det vært meg i den første historien hadde jeg dødd eller noe. Hadde hvert fall aldri greid å se faren min i øynene etter det nei..

Og spagettimonsteret som skapte jorda? Håper det er laget for å gjør elitt narr av kr.dommen og den makten den har over folk, både kristne og ikke-kristne.. Hehe. Men likte den, den var utrolig komisk, og satt såpass på spissen at selv de mest konservative kristne kanskje vil begynne å tenke litt..?
Kanskje jeg skal vurdere å "konvertere" (fra hva? Hehe) til Flying Spaghetti Monsterism ?
Virker jo som en morsom religion, og hadde min lærer på VGS kledd seg med lapp over øyet, treben og papegøye på skulderen, ja, da tror jeg med hånden på hjertet de timene hadde vært mer intressange ja

Og det med at det er en sammenheng mellom antall pirater på jorden og jordens temperatur, det må da bare være sant!

Nei, jeg må virkelig ta meg av hatten for de som har laget denne religionen.

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 30/07/2006 :  20:14:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
haha, den første var lættis ;)
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.