hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Artige fletter?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Artige fletter?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

MonCherie

Skrevet - 06/08/2006 :  16:55:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

hvordan fikk du til denne?

Opprinnelig postet av karentuppah

Haha, du må nesten bare prøve deg frem x] bare pass på at du fletter oppover, lzm..
Men hvem rir liksom rundt med sånne?xD

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  18:05:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men hvem rir liksom rundt med sånne?xD

Opprinnelig postet av MonCherie

trallalalala.. synes de var kuule jeg...
kanskje ikke så fine, men artige

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  18:08:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kanskje jeg skal lage sånne på Pernille en gang. Kanskje i bursdagen til Mariela til neste år;)
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  18:32:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jeg kaller disse "eifeltårnene".

Opprinnelig postet av MonCherie

Haha, så rått!!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:50:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Dødskult!

Kopi av melding:

Den ardennerfletta har jeg kun fletta en fem-seks ganger før, men begynner å få teken på den nå! Det er ikke barebare å få den stram nok!

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Jeg har fletta den mange flere ganger enn det, og fortsatt har den det med å gå opp når vi kommer ridende inn på stevneområdet.. Men det kommer seg! særlig når jeg fant ut at det var smart å lage "midtskill", med 2 fletter. men nå er jo manen hans fin uten fletter og da

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  00:34:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Noen som har forslag på hvordan man best kan flette på en med masse tykk man,isis ?
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  13:19:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
damn Karen! Lykke til, kan tenke meg det blir som å flette en piasavakost, hihihhi. Please send inn resultatet!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  16:30:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
LItt OT, men hun som leier stallplass hos meg, rettet meg opp i dag, da jeg sa manen, hun mente at det het faks når det var langt og man når det var slik som på fjordingen. Har alltid kalt det manen, uten å tenkt videre over det, henger meg opp i litt mere seriøse ting når det gjeller hest, enn hva man kaller manen liksom. Men er ikke faks et annet ord for man? Har alltid trodd det jeg, men mulig jeg tar feil.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  16:33:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
i DK heter det KUN man.. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/08/2006 :  16:34:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Faks er vel trøndersk? Gammel-norsk ord for man?

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  16:46:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jo, var noe slikt jeg å trodde det var. Har liksom hørt eldre folk sagt faks, så jeg tenkte det kanskje var noe som var gammel norskt ord ja. Syntes at det var rart at man er bare fjording, begynnte å lure på om jeg har sagt feil i mange år:p
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  22:21:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
hm, jeg har alltid sagt man! "faks", da tenker jeg en "gammeldags" kaldblods uti skogen med laang raggete man - eh, faks. eller eventyrhest - gullfaks liksom.. eller skuggfaks. nei, folk hadde nok sett mer rart på deg om du sa faks
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Skjotta

Skrevet - 08/08/2006 :  04:57:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
faks er gammelt norsk for man. her pa island sier vi faks Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  08:19:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Engelsk : mane, sikkert derav.. Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  11:01:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen som har forslag på hvordan man best kan flette på en med masse tykk man,isis ?

Opprinnelig postet av Rosita!

det lurer jeg også på!!!

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.