hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - T til baksele?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 T til baksele?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Molly

» VIP

Skrevet - 15/01/2006 :  23:31:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte baksele fra Rodeo før jul for å ha på lettsela og den passer helt supert Jeg har satt på orer i ringene på sela for jeg stoler ikke helt bare på lærreimene som fulgte med... Og i den forbindelse så vil jeg gjerne kunne feste baksela på orene for å slippe å måtte ta den løs fra sela hver gang etter endt tur

Hvor kan jeg få tak i slike "T-er" som fins på "gamle" bakseler Blir takknemlig for svar og gjerne link til stedet el annen info

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt

Eikdokka

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  01:07:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Skjønte ikke helt hva du er ute etter, men du må da ikke ta løs baksela hver gang du skal sele av?
Therese
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 16/01/2006 :  18:54:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei må ikke ta av hele baksela bare løsne på venstre siden Er på jakt er slike "t-er" i metall for å kunne feste baksela på orene
Bare si det du sku´

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  23:41:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Må du løsne bakselen for å få av selen da? Da er den nok for stram. Det skal gå an å berre dra selen over rompa til hesten.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  23:43:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Stusset også litt over den, du trenger da virkelig ikke løsne baksela noen steder for å ta av hele sela?
Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/01/2006 :  15:41:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det må jo være utrolig tungvindt!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/01/2006 :  16:31:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Enig, på selen min behøver du bare å løfte av bakselen uten å løsne noe på den..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 17/01/2006 :  23:10:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er snakk om lett sele eller bryst sele! IKKE arbeids sele Jo må løsne på baksela på venstre side for å få av brystreima Nå er baksela festa i ringen som er på hver side! Bortsett fra å måtte løsne på venstre side så drar jeg også resten av baksela over rompa og ryggen på hesten

Håper noen skjønner nå hva jeg mener- er ikke SÅ flink til å forklare

Bare si det du sku´

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  16:45:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Hadde også brystsele. Løsna aldri brystreima, berre tok den over hovudet
ForumHest

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  18:14:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Tar min også over hodet, den sitter helt fast uansett da
Men å løsne på baksela hadde jeg ikke giddet uansett.

Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/01/2006 :  18:19:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har lettsele, men gidder ikke løsne på noe.. Løfter det bare av.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 18/01/2006 :  21:29:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha da forstår jeg hvorfor dere lurer på hvorfor jeg løsner Er jo en mulighet å bare løfte hele sela over hodet på hesten men det høres mer tungvindt ut enn å løsne det jeg løsner- siden hesten står fast i kjettinger på hver side Men tilbake til det egentlige spm mitt:

Vet noen hvor jeg kan få tak i "T-er" ?Salmaker el annen plass

Bare si det du sku´

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/01/2006 :  21:35:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fint om vi får en forklaring som forteller oss hva det er da Bilde? Tegning?

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 19/01/2006 :  13:08:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Veit kva spenner du meiner, veit ikkje kva dei heiter. Men meiner fortsatt det må vere meir tungvint å ta fra kvarandre heile selen, i staden for å løsne hesten dei 10 sekunda det tar å dra brystreima over hovudet. Men uansett, prøv å ringe til t.d homøyane seletøy, dei lagar selar. Mogleg dei kan selge deg eit par slike spenner. http://www.holmoyane-seletoy.com/
ForumHest

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 19/01/2006 :  13:50:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har du sett hos http://www.skoies.no/ om de har? Du kan evnt. sende dem en mail og forklare hva du trenger og spørre om de har? :o) Utrolig rask leveringstid der.
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 19/01/2006 :  18:16:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet de har litt "dill" til seler, iallefall orespøt og noen andre greier, hos stallfrisk hesteutstyr www.stallfrisk.no/ . Ligger ikke inne bilder av slikt, men du kan jo ringe og spørre. Tlf-nummeret står på nettsiden deres.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.