hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Søker rideleir!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Søker rideleir!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Maren&Grandezza=)

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  20:25:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg er på utkikk etter en ny rideleir jeg kan besøke i sommer
Søker litt nye utfordringer på en eller annen ny plass. Er det noen som har en rideleir å annbefale? blir veldig glad for svar, begynner å haste!

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  20:54:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette bør vel heller plasseres under emnet Rideleir/rideskole
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  20:03:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Solheim rideleir
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  11:26:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Søk litt på nettet og bestill brosjyrer Les også på forumet Rideleir/Rideskole.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  22:47:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
rauland ridesenter?? veldig bra der...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  22:32:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Mange forskjellige rideleirer som gir deg utfordring tror jeg.

- Skauen Ridesenter - har ikke vært på rideleir der, men jobbet der i 4 år, fine omgivelser og gode instruktører

- Stall K - heller ikke vært der, men hørt mye bra

- Stall bergan - heller ikke vært der, men flott sted og gode ridelærere

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

patrik

Skrevet - 27/02/2006 :  14:29:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Frestegård
der er det veldig bra!!
Gå til toppen av siden

patrik

Skrevet - 27/02/2006 :  14:29:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Frestegård
der er det veldig bra!!

Redigert av - patrik den 03/03/2006 22:47:18 Gå til toppen av siden

MoNiKa=D

» VIP

Skrevet - 05/03/2006 :  11:08:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMoNiKa=D  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMoNiKa=D  Svar med kopi av melding
Først å fremst vil jeg anbefale Kragerø Ridesenter! Har vært der en del ganger og synes det er veldig bra nivå både på hestene og instruktørene. De har veldig mange bra hester der, så det burde ikke være noe problem å finne en du liker. Første dagen får du tildelt hest som du skal ha hele uken, dersom du liker denne hesten da... Man rir to ganger om dagen en gang sprang og en dressur. Noen ganger kan man ri en liten tur etterpå. Noen må også ri hestene sine barbak opp opp og ned fra beitet morgen og kveld. De har også en feltrittsbane der (var ikke ferdig sist jeg red den, men den er sikkert det nå) og et galloppspor! Kjemepgøy=) Den siste dagen er det sprangkonkurranse for alle. Clearround for "nybegynnerene" og med plassering for de som rir litt høyere klasser!

Hovland er også en rideleir jeg vil anbefale hvis du ikke er redd for stallarbeid. Det blir en del møkking der... Et par ganger om dagen, og foring. Ellers er det veldig koselig der. Det er ikke så stort som Kragerø, men alikevel bra. Dessuten har de en kjemebra feltrittsbane der. På leiern rir man sprang, dressur og tur.. Og feltrittsbanen får du ri et par-tre ganger i løpet av uken! Også er det en time du skal prøve å ri med galloppsal, dressursal og barbak, og så er det en gymkahna konkurranse en av dagene. Den siste dagen rir alle sprangbane, med hester etter ønske. Et lite minus ved denne rideleiren er at du ikke får din egen hest hele uken og at det er litt i meste laget med stallarbeid. Ellers er det kjempebra med kort vei til farrisvannet.
Gå til toppen av siden

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  17:06:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Sjekk ut http://www.drammenhestesportsenter.com
Livet er herlig:) Gå til toppen av siden

GitteogLone

Skrevet - 03/04/2006 :  15:25:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Norsk Fjordhestgard på Breim i Sogn og Fjordane har rideleir i uke 26, 31 og 32.
Prisen er 3000. Leiren varer fra søndag til fredag.
Her er det fjordinger som står i stallen, og alle disse er kjempegreie!

Gå til toppen av siden

Xxjulie

» VIP

Skrevet - 14/04/2006 :  11:13:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Marits! Ikke noe tvil om noe annet..

Marit Delebek har utdannet seg ridegrad 3.. Hun har deltatt i NM og noe EM..

Gården ligger idyllisk til i SKjeberg og det er mange flotte hester der (40 rideskolehester) Om sommeren leier de inn ca 20 hester til sånn at det er 60 hester der + rundt 10-20privat hester.
Stalljentene er snille og hyggerlige og det samme er instruktørene.

Prisen er 3.600 noe som er billig til alt det man lærer!
www.maritsrideskole.no eller du kan titte litt her: www.horsepower123.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ellaaaa
» VIP

Skrevet - 14/04/2006 :  11:19:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig ^^,
*glede seg til å møte Julie på marits til sommeren*
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 14/04/2006 :  23:55:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
jeg har vært på rideleir på Skauen, Lefdal, Stall K og 2 ganger på Kragerø. Trivdes aller best på Kragerø egentlig, veldig hyggelig sted, fine hester osv! Også hadde de trampoliner..hehe. Men hadde det fint på alle de andre stedene også, så tror nok du vil få det gøy uannsett hvor du drar :) Jeg vil kanskje ikke anbefale Stall K..veldig lenge siden jeg var der da, 9 år eller noe, men jeg syntes det var litt for stort der.. mange elever og hester og ikke så koslig.
...:: ::.. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.