hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - forhold vs. hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 forhold vs. hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  18:32:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Han liker sine "Hestekrefter", og jeg er fornøyd med min ene...
Handler vel om at man må respektere den andres hobby og livsstil... Tror Gubben veit jeg ikke hadde vært særlig lykkelig uten den delen av livet mitt som hest utgjør! Heller bruke den tiden man har sammen fornuftig og sette pris på hverandre! Hadde ikke giddi og sittet og holdt ham i hånda hele ettermiddagen heller...
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  20:10:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå er jeg en av de få(?) her inne som har barn i tillegg til type og hest.
Har sagt det før men må si det igjen, min kjære er helt fantastisk når det gjelder hesten
Han har selv en hobby( hifi) som han bruker mye tid på, og vi vet begge to at den andre blir et mye bedre og blidere menneske av å få holde på med sin interesse.
Det sklir vel mer over i livsstil enn hobby vil jeg tro.
Kan nevne at sønnen min liker veldig godt å være med mamma i stallen, spesielt nå som vi har byttet stall og stalleieren har en sønn på hans alder.
Før jeg kjøpte min egen hest brukte jeg mye tid på andre sine hester, det var ikke alltid like populært, og han nevnte flere ganger at jeg burde få min egen.
Min kjære har stilt opp på dugnader i stallen, lånt penger av broren sin en måned jeg slet med å få betalt stalleien osv osv.

Jeg vet at han aldri hadde bedt meg velge mellom han og hesten, det er helt utenkelig.

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Skriver under på den Renate! Har 2 barn og bytter ut HI-FI med Båt så er vi der.
Vi har samme forhold til hverandre sine hobbyer og barna bytter på å være med i stallen eller ut i båten. Av og til drar vi alle 4 ut med hestene eller på båttur.
Selv om vi ikke har akkurat god økonomi og båten koster FLESK (jada.. faktisk mer enn 4 hester) hadde jeg aldri forlangt at han skulle selge den.

MEN jeg KAN jo finne på å nevne den i en bisetning om han sukker tungt over enda et dekken......

skriveleif...

Når Gubben er borte driter hestene på plenen
Redigert av - Harneshaug den 08/06/2006 20:12:07 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  21:38:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
ha ha.. beste sitat/signatur ever... Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  21:50:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Haha, rå signatur Harneshaug
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  22:37:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
kjærsten min er en liten datanerd som bruker flere timer daglig på å spille (mest WoW men andre ting også) så da jeg ble sammen med han fant jeg ut at det var like greit jeg også begynte å spille så vi kunne gjøre det sammen, istede for at han skulle være i "sin egen verden" i flere timer daglig, uten meg. så hvis det plager kjærsten deres at dere er i stallen og rir og sånn hver dag så får han bare bli med synes jeg..:)
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  22:49:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Typen min liker hester han, og sier han har lyst på en lippizaner hingst :D Nå har han bare ridd litt en gang i uka i noen måneder, men syntes han er flink jeg. Han har til og med startet både 40cm og 60cm sprang! Også er han temmelig god på voltige. Men å være med å henge i stallen gidder han ikke, så helt frelst er han ikke. Vi ble sammen da vi gikk på folkehøgskole og jeg gikk på hestelinje, så han har vel vent seg til "hestelivet" og tilhørende sære vaner (som å stå opp kl 6 for å fore, stå opp tidlig helgene å ri på stevner i stedet for å slappe av, dra opp i stallen flere ganger daglig for å ta ut og inn hester, bruke alle pengene i hestebutikker på nett ol).

Redigert av - Eva V den 08/06/2006 22:51:07 Gå til toppen av siden

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  05:50:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
MEN jeg KAN jo finne på å nevne den i en bisetning om han sukker tungt over enda et dekken......

skriveleif...

Opprinnelig postet av Harneshaug

Konge Kjenner meg igjen der...
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.32 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.