hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Brokeback mountain
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Bøker og videoer
 Brokeback mountain
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  10:43:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Hei.

Er det noen som har lest boken brokeback mountain? Den som nå har blitt gjort til film. Skal bestille den nå og lurer på om det er noen som har lest den og hva de syns om den. Sett filmen?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  13:26:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Brockeback Mountain.. Den med de to cowboyene?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  16:11:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Er den med de to cowboyene ja. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  16:15:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Har lyst å se filmen, den skal visst ha fått veldig god mottakelse så langt, oscar-favoritt og greier. Har ikke tid til å lese boken, men skal prøve å karre meg til kinoen ihvertfall :)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  16:23:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal se filmen jeg

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  18:20:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Har fått god mottakelse ja. skal se den filmen ja. Sett traileren og den skremmer meg ikke bort akkurat. Slenger med en link når jeg er så godt i gang. http://www.brokebackmountainmovie.com/splash.html Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  18:37:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gleder meg til å se filmen, har lastet ned soundtracket nå.
www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 12/01/2006 18:41:23 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  20:06:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
I danske aviser er det nå headlines at den danske prinsen (så denne homofilmen med en "venn") herreguud.. sikkert knallfilm selv om cowboyene er homofile. Gleder meg til å se den jeg..
men prinsen hmm.. rykter går jo på at han best liker smågutter da.. æsj.
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  20:34:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
lopke: så alle gutter som ser denne filmen med en kamerat er homo da liksom? :P
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  21:08:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
lopke: så alle gutter som ser denne filmen med en kamerat er homo da liksom? :P

Opprinnelig postet av MissEva

nå tror jeg du missforto meg litt miss eva. Hvis du leser litt igjen så ser du at jeg henviser til dumme overskrifter i avisen
i DK. Ikke at alle som ser filmen er homo. jeg har ikke noe imot homofile jeg om du leser litt i homofil debatten forstår du sikkert det.
men at ryktene om at prinsen er litt pedo er jeg ikke i tvil om.. og dem er jeg IKKE noe fan av!!
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  22:02:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
så netopp traileren nå, den filmen skal jeg se asså. jeg å ei venninde har planer om å skaffe premiere bill. når filmen kommer til sagatun på hamar.
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  11:01:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nå tror jeg du missforto meg litt miss eva. Hvis du leser litt igjen så ser du at jeg henviser til dumme overskrifter i avisen
i DK. Ikke at alle som ser filmen er homo. jeg har ikke noe imot homofile jeg om du leser litt i homofil debatten forstår du sikkert det.
men at ryktene om at prinsen er litt pedo er jeg ikke i tvil om.. og dem er jeg IKKE noe fan av!!

Hehe, det var liksom mobbing av avisene jeg også bedriver med ;)

Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  21:29:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
I danske aviser er det nå headlines at den danske prinsen (så denne homofilmen med en "venn") herreguud

Huff, typisk aviser. Skulle ikke være nødvendig.

Men gleder meg til å se filmen, er vist nominert til noen golden globe awards også.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  22:29:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, så mye rart de avisene skriver.. Skal uansett se filmen jeg..
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.