hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som vil ha?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 Noen som vil ha?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  15:31:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
I kjent mix- stil....utrolig irriterende når "debatten" i utgangspunktet dreide seg om hvem som vil ha en flottflott hest til å handle om "det sterke kjønns" skrivetalenter....
Har selv vært deltager i en del debatter som har sklidd endel ut, men dette er vel å dra det litt langt eller?

*rister på hodet*

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/01/2006 :  16:20:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enid med deg, Renegate. Men når noen stiller meg et spørsmål, har jeg den trangen at jeg må svare for meg.

Siste skrik:
Kopi av melding:
Kristine, er ikke du 14?
Opprinnelig postet av kristy

Desværre, snart 16.

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  16:26:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå har jeg lest annonsen flere ganger, og jeg synes den er flott skrevet. Den er merkelig, ja, men jeg tror det er bevisst. På måten den er skrevet på, så virker det på meg som at den er skrevet av en proff, som vet godt hva han gjør.

ja, har lest den et par ganger jeg også nå, og når du sier det tror jeg faktisk jeg er enig!

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  16:49:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ser ikke problemet med å si at annonsen er dårlig og at jeg ikke hadde ringt på noen hest som hadde hatt den annonsen?

Opprinnelig postet av Formosissima

Gjør hvertfall ikke det jeg. Er enig med deg på det.

Men vil tro hesten vil gå for en god del slunt penger. Fin er den, og har gode resultater å vise til.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  13:40:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Skulle jeg brukt de pengene det sikkert er snakk om her, hadde det IKKE blitt tyzon.

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 16/01/2006 :  14:16:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må si meg enig i det ja.
Resultatene er desverre ikke på langt nær gode nok i forhold til pris.
Men det er jo lov å prøve seg..

Redigert av - xxxx den 16/01/2006 15:07:29 Gå til toppen av siden

Spich

Norway

Skrevet - 19/01/2006 :  09:48:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må nok si meg litt enig med dere to over her. Tyzon er en fin hest han, men spørsmålet er hva slags pris han har tenkt seg for ham. Personlig hadde jeg nok heller ikke brukt penga mine på nettopp den hesten, men det er jo også fordi han er en helt annen type Paint enn det jeg er ute etter.
Han skilter jo dessuten med at han er den beste Painten i norge, men om man tenker APHA points så er han ikke den beste hingsten, 2 av de andre kårede hingstene har flere points enn ham (den ene riktignok bare i halter, men dog).

Ellers så tror jeg han rett og slett har prøvd seg på å legge inn en annerledes og morsom annonse jeg, med litt ironi. Roger hadde vel aldri slakta den hesten....

Nancy, du sier at Roger har kjøpt seg 2-åring (nå 3) fra Tyskland, men om det er Dancin Lil Lena du mener, så er ikke det Roger sin - men derimot ei som jobber/har jobba hos ham (har hilst på både hest og eier). Han sier ihvertfall selv at han ikke har kjøpt seg noe ny hest. Jeg har fått forståelse for at han skal satse på sønnen til Tyzon nå, som visstnok også kalles Tyzon....
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 19/01/2006 :  16:03:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke hva hesten heter jeg.
Fikk bare tips om det her for en god stund siden, og da ble det lagt ut på nqha.net.
Kanskje han ombestemte seg.....
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2006 :  14:49:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Spurte om pris jeg når jeg så han var lagt ut for salg.
LITT for høy pris for meg for å si det sånn

Noen som vil tippe hvor mye han skulle ha for han?
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 06/03/2006 :  18:38:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes ikke du skal oppfordre nå i etterkant å starte en "Tipp pris-konkurranse" på en annen manns hest så lenge du ikke skal kjøpe den. Hva er poenget..
Hesteeieren deltar heller ikke her og du vet jo prisen som de andre som har ringt på den.

Derfor;unødvendig og uinteressant.
Bare min personlige mening da.

Redigert av - xxxx den 06/03/2006 19:05:05 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  05:01:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
husk at han trenger hjelp til lesing og skriving da.så spørs jo om det er hjelpern hans eller han selv som har formulert annonsen..?

han er visst ok som trener,men går litt raskt frem.så der er det bare å følge med i timene,om noen skulle være intresert..

i hvert fall,jeg hadde sett etter en Pinto en stund,så av ren nysjerrighet ringte jeg.er en stund siden nå.for å høre om prisen å sånn,men ingen svarte:/
men nå har jeg funnet meg en aldeles flott og nydelig pinto selv,så samme kan det være..:)

så får vi håpe det blir hest ut av henne en gang også da.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  07:45:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gled litt ut dette ja. Men annonsen var ikke av det slaget jeg ville falt pladask for nei. Men den mannen har jeg vært på kurs med, han er utrolig dyktig!!
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.