hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor lenge har du holdt til her på mix'n?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor lenge har du holdt til her på mix'n?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  16:56:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
..

Selv har jeg vært her siden April 2005, begynte vel med noen få innlegg litt nå og da, men vil kalle meg aktiv nå :o)

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 10/01/2006 17:05:11

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:07:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg ble medlem den 19. oktober 2003 kl. 10.33. Var ikke så aktiv i starten, men er hekta nå.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:13:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Ble medlem 10 September i 2004, så har ikke vært her så altfor lenge..
Begynte vel først i sommer eller litt før det å være på mixen.. Svarer ikke på så mange innlegg heller, mest det jeg er interessert i.. Svarer for det meste på innlegg innpå "trav" =)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:19:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ble medlem 29. august 2003. Ble vel skikkelig aktiv i februar/mars 2004, selv om jeg hadde VIP lenge før det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:20:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
sep.. 2005 Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 10/01/2006 :  17:24:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Har hatt vip ei stund...
Men har bare tutla her på mix'en et halv år el no tror jeg.
Oppdaga det rett og slett ikke før det.

Men nå er jeg ganske hekta. Gøy å utveksle tips og triks. Har lært masse, og håper noen har lært et og annet av meg og. Er jo gøy å være til hjelp, eller heter det bryte igjennom med egne meninger og brife med sine kunnskaper??? hehe, neida,ikke mange som gjør sånt her. Faktisk det koseligste hestemiljøet jeg har vært i. Selv om det kan være litt hakking på noen innimellom, men det hører vel med som overalt eller her i verden:)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:44:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
VIP`en min laga jeg desember 2002, men begynte i være på Mix mye senere.
Har vel vært på Mix i 1 - 1 1/2 år .
Veldig variabelt hvor aktiv jeg er, kommer jo an på emnene.
Var tidligere mye på Hest.no, men synes debattene og forumet der er tungrodd!

Anette Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:54:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Anettex:
Var rett innom vippen din i stad, og må bare si at jeg digget de tre siste bildene av den hesten din! De med sånn nydelig bakrunn :) Har du redigert det?

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:59:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Anettex:
Var rett innom vippen din i stad, og må bare si at jeg digget de tre siste bildene av den hesten din! De med sånn nydelig bakrunn :) Har du redigert det?

Opprinnelig postet av Carmelita

Jaaa, nydelige bilder... *Sukk*

Lucinda:

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  18:18:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Blei medlem på hestemarked sep 2003, men lagde meg vip side i august 2004 og begynte å vanke her på mixen rundt oktober 2004 (trur eg).

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  18:21:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Siden: Apr 27 2004
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  19:16:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Carmelita.

Neida bildene er ikke redigert.
Vi har stallen i fjæra, paddocken helt ned i flomålet, og lørdag var det helt fantastisk lys på himmelen som ga "gjennskinn" i havet og på ei islagt elv..
Så da måtte vi ut å prøve nyinnkjøpt kamera.
Samboeren min knipsa, mens jeg prøvde å få Kremlin til å posere.
Ble skikkelig bra bilder, de fineste jeg har av Kremlin!

Anette Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 10/01/2006 :  19:18:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg har vært her siden 13 mars 2003 :-)
Men må jo si at aktiviteten har vært kraftig økende siden den gang (og da vi fikk denne "snikk-snakk" delen av forumet hvor mange er veldig aktive ble det iallfall noe jeg opplever som stor økning i postingen :-))

Er vel også en av få som var aktiv på MIX'en veldig lenge før jeg laget vip, og jeg har vel i grunnen bare laget den for at folk skal kunne kikke innom om de lurer på basale ting om meg:-) Så oppdatert blir den sjelden;-)

Guro
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  19:32:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, guri.... Har ingen anelse når jeg ble aktiv inne her jeg... Hadde i hvertfall VIP rett etter det ble laget(husker det ikke var så mange som hadde VIP så var "lett" og holde oversikten, kan ikke si det samme nå, hehe....

Hmmm, noen som veit åssen man kan finne ut av når man begynte i dette diskusjonsforumet??

Har vel ikke vært så aktiv her før det siste året, leste mest hva folk svarte før.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 10/01/2006 :  19:51:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Har hatt vip ganske lenge, men ble ikke særlig aktiv her på mixen før i sommer/høst en gang. Synes det er et veldig bra forum, var ikke så mange som posta her før, sikkert derfor jeg ikke var så veldig aktiv også. Nå er jeg jo nærmest mixoman..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  19:54:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hmmm, noen som veit åssen man kan finne ut av når man begynte i dette diskusjonsforumet??

Har vel ikke vært så aktiv her før det siste året, leste mest hva folk svarte før.

Opprinnelig postet av lillings

Gå inn på medlemssiden din. Der, i den boksen til høyre står det div. opplysninger. Der skal det stå når du ble medlem..

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.