hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Det gode liv for hesten
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Det gode liv for hesten
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  18:38:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Jeg skal i neste uke ha hovedprosjekt på skolen. Hovedtittelen er "Det gode liv" og jeg har valgt å skrive om det gode liv for- ja nettopp, hesten

Mitt spørsmål er følgende;

Hva vil du si at er det gode liv for DIN hest og/eller hester generelt. Hvilke midler kan vi som mennesker bruke for å tilrettelegge et godt liv for vår trofaste venn?

På forhånd, tusen hjertelig takk for svar

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them

susanne

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  18:57:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg tror det er viktig for hesten å ha sosialt samvær med andre hester/dyr, og at vi mennesker tar oss tid til å finne ut om hesten virkelig trives med det den gjør;):P hehehe
tror hesten synes at det er ganske viktig også da..også mat da..tror det må være noe av det viktigste oppi hodet på en hest=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  19:39:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Mat, bevegelse (utegang), en sosial og godt organisert flokk og gode rutiner.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  23:46:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
For MIN hest er det mat, å kunne være sosial (mest mennesker) går dårlig sammen med de fleste hester nemlig, og bevegelse. Uten nok bevegelse blir han ulykkelig og gal. Spesielt elsker han og løpe sammen med mennesker fritt i ridehuset f.eks. eller å hoppe. Skikkelig spranghest er han, hopper gjerne hver dag og elsker det like mye hver gang.
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  07:40:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar.

Utrolig godt å se at ingen svarer kurbad, sol, laserbehandlina hver dag osv osv. Ting som de fleste hobbyryttere ikke har tilgang på..

Setter pris på flere innspill, da jeg har startet med prosjektet mitt i dag

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 09/01/2006 :  09:21:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tusen takk for svar.

Utrolig godt å se at ingen svarer kurbad, sol, laserbehandlina hver dag osv osv. Ting som de fleste hobbyryttere ikke har tilgang på..

Opprinnelig postet av Ane&Blida

Utstyr som heller ikke konkurranseryttere har tilgang på normalt... Vi har 5 ridesentere i distriktet, på vårt står ca 45 hester, men ingen av de 5 stedene har kurbad, solarium eller laser! Så vi er ikke snobber selv om vi ikke er hobbyryttere! Forresten er vel de fleste av oss her inne på hestemarked hobbyryttere? Ingen av oss lever vel av ridningen, og kan kalles yrkesrytter?

En liten kverulering fra meg =)

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 09/01/2006 :  09:25:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men for å svare på ditt egentlige spørsmål.
Det gode liv for hesten: mat, utegang med hestevenner, en varm og tørr stall å komme inn i, kjærlighet, omsorg, kos og pleie. Og dessuten tror jeg mange hester liker å bli brukt, å føle seg nyttige kanskje?

Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 09/01/2006 :  15:11:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Tusen takk for svar.

Utstyr som heller ikke konkurranseryttere har tilgang på normalt... Vi har 5 ridesentere i distriktet, på vårt står ca 45 hester, men ingen av de 5 stedene har kurbad, solarium eller laser! Så vi er ikke snobber selv om vi ikke er hobbyryttere! Forresten er vel de fleste av oss her inne på hestemarked hobbyryttere? Ingen av oss lever vel av ridningen, og kan kalles yrkesrytter?

Opprinnelig postet av TORHILD

OT: sa ikke hun "som de fleste hobbyryttere ikke har?
Kanskje litt blond her, jeg?

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  19:39:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Tusen takk for svar.

Opprinnelig postet av TORHILD

OT: sa ikke hun "som de fleste hobbyryttere ikke har?
Kanskje litt blond her, jeg?

Opprinnelig postet av Isabel och Perla

Joa, stemmer det Isabel. Jeg sa ikke

TORHILD: Hehe, var ikke slikt ment i det hele tatt, og jeg har da aldri gått ut og påstått at noen er snobber? Var heller litt ironisk ment egentlig. les: <---------------------

Sorry hvis jeg støtte deg/dere på noen måte, ikke meningen.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.