hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hööks Hestesport Vår/Sommer 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hööks Hestesport Vår/Sommer 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

Eikdokka

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  17:39:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har lyst til å gjøre denne sommeren enklest mulig for Eikdokka, siden hun sliter når sommereksemen slå inn skikkelig. Ridefluedekkene er mye mulig at havner i handlekurven hvis jeg først skal bestille. Kanskje jeg får muligheten til å ta en ridetur med en fornøyd hest.

Men de kunne godt slengt på mageplate når de først var i gang liksom

Therese
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  18:33:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes egentlig ponnisidene var unødvendige, men det er meg men min "sære" smak.
Ellers likte jeg senebeskytterne fra Claridge House (ikke nye da men), at det er kommet bandasjeplater i ponni. Ble litt skuffet over at de ikke har noe særlig med fortøy i cob. hmmf, nesten ingen har det! Synes CH har blitt litt dyrere på hodelag?
Litt O.T. men et pessoabitt med en ring "under" kan vel ikke bli like vinglette som et med to "under"?
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2006 :  20:33:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo, pessoa med en ring er like vinglete som to ringer. Ustabiliteten kommer av at det ikke er kjetting.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  19:38:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo, men det finnes da kjetting til å feste på bittet ditt selv om det ikke er det fra før? Mener jeg har sett noe slikt
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  20:34:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Joda, men kan feste på kjetting selv.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/01/2006 :  14:18:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med Gressetøyle?
Jeg likte den ikke. Synes man skal skape respekt før man setter på en slik hjelpedings.

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  15:24:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
hva er det Kristine? kan du legge ut link eller bilde?
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  16:58:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

Unødvendige... Hehe... Tror du ikke de tjener sitt på de to sidene?? Sikkert mange som har små ponniser som de vil dolle opp, og er man i "rosa aldren" passer jo masse der perfekt...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  17:05:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva med Gressetøyle?
Jeg likte den ikke. Synes man skal skape respekt før man setter på en slik hjelpedings.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Den er ikke ny i år...

http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=5764&SearchTerms=gresst%F8yle

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  17:17:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

Unødvendige... Hehe... Tror du ikke de tjener sitt på de to sidene?? Sikkert mange som har små ponniser som de vil dolle opp, og er man i "rosa aldren" passer jo masse der perfekt...

Opprinnelig postet av Roxira

Jadda.. Likte godt de sidene jeg, men skal ikke ha noe i rosa.. Skal kjøpe noe stæsj i lyseblått til Missy..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  17:21:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva med Gressetøyle?

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

En hesteeier her komponerte sin egen versjon med elastisk høytråd. Jeg red valakken da, men han gikk til tider bedre uten. Men dessverre endte alt med at jeg smalt i bakken, og han løp ut. Gesstøyle kan vel være til hjelp i "ekstreme" tilfeller, men jeg skal nok ikke bruke det mer.

LisaFi

Skrevet - 14/01/2006 :  22:59:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
jeg la også merke til den Kineton- greia. Syntes ikke at den så særlig snill ut..
Forøvrig selger de jo mye anna **** også, når det gjelds hjelpetøyler etc, som man etter min mening nesten burde kunne dokumentere lisens eller noe slikt for å få kjøpt..

Så for mange herrens år siden et grellt eksempel. Tor ungs søstre m null kunnskap og erfaring overtok en hest etter en onkel, og bestilte en såkalt "Tiedeman" tøyle. Og brukte den.. Kjempestramt... For å få kontroll... Sier seg selv at sånt kanskje egenlig ikke burde vært så tilgjengenlig?

Skjønner vel forsåvidt også at den kampen i utgangspunktet er tapt, da alle pr i dag kan bruke dette mediet her ogs bestille hva som helst fra hele Europa. *sukk*

Ellers er det jo praktisk å kunne bestille forbruksvarer som tepper, bøtter, børster etc for en bilig penge da! Og fine rideklær i bra kvalitet, ikke minst! =)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/01/2006 :  00:03:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Slik ser min Høøks shoppingliste ut:

- Sjabrack, ponni str. Lyseblå med morsomt ponnibroderi.
- CRW caps.
- CRW Comfort Funksjonstopp.
- CRW Air Layer Vest.
- Showmaster bandasjeunderlag, ponni.
- Showmaster fleecebandasjer, klarblå.

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2006 :  17:46:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo, Mari! Det er vel mange med små ponnier som syntes de var søte, ja. Bra butikk for Hôôks ;)

Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 27/01/2006 :  18:02:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
HURRA!!! jeg har vunnet et gavekort på 1000,- fra Hööks!!! Men desverre er det ingenting jeg trenger eller har lyst på for tiden... Har både hodelager, dekkener, schabracker, rideklær i fleng osv... Jaja, håper det kan spares. Eneste jeg ønsker er en ny dressur-sal, men til det er gavekortet litt for lite. Snakk om luksusproble... =/
Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.